Verdens styggeste band/artist?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Siste spiller vel mer på stygt cover vel??

    Kan ikke være noe dårligere 8)
    Så her er antydningens kunst utelatt. ;D ;D ;D

     

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.163
    Antall liker
    6.829
    Torget vurderinger
    4
    lark skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Et sted i tråden er det publisert et bilde som HFS kan bli strafferettslig forfulgt for. ;D
    Tror jeg vet hvilket bilde du sikter til. Dette er jo egentlig min tråd, og jeg mener å huske at jeg anmodet moderator om å fjerne bildet. Men det ligger jo der fremdeles ;)
    Nå har jo RR selv kommentert bildet i flere vendinger og med en solid dose galgenhumor & selvironi i retning av "er jeg med på leken så.....". Tar jeg ikke feil har han tilmed besunget den noe flaue hendelsen. Hadde han tatt det hele på en annen måte vil jeg heller ikke lagt ut bildet. I grunn har han tatt det som en mann og det er vel i grunn det eneste han har gjort som det står respekt av :-\
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Trane skrev:
    lark skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Et sted i tråden er det publisert et bilde som HFS kan bli strafferettslig forfulgt for. ;D
    Tror jeg vet hvilket bilde du sikter til. Dette er jo egentlig min tråd, og jeg mener å huske at jeg anmodet moderator om å fjerne bildet. Men det ligger jo der fremdeles ;)
    Nå har jo RR selv kommentert bildet i flere vendinger og med en solid dose galgenhumor & selvironi i retning av "er jeg med på leken så.....". Tar jeg ikke feil har han tilmed besunget den noe flaue hendelsen. Hadde han tatt det hele på en annen måte vil jeg heller ikke lagt ut bildet. I grunn har han tatt det som en mann og det er vel i grunn det eneste han har gjort som det står respekt av :-\
    Etter hva jeg har hørt så er det siste nye, at RR har hyrt inn advokathjelp for å få publiseringen av bildet til livs.
    Nytt image osv.
    Ikke vet jeg............
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.062
    Antall liker
    7.913
    Torget vurderinger
    12
    The Shaggs er en god kandidat også musikalsk:

     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn