... og en Rainbow (samme mann).Det gleder meg at det er hele 3 Deep Purple låter på den lista...
Det gleder meg at det er hele 3 Deep Purple låter på den lista...
Og Gilmour i verdens dølleste band har spilt tidenes beste gitarsolo? Ser jo ut som en mattelærer!Dette er tull.
Slash fra G 'n' R skal liksom ha spilt historiens nest beste gitarsolo???
Gimme a break!
Sær raring er nok ingen overdrivelse, nei. Kunne Ritchie bare fått sparket ut kona, og bytte ut barokkmusikken han driver med nå mot god gammeldags rock igjen. Blackmore's Night gadd jeg ikke en gang se da de spilte i Trondheim for ikke så lenge siden, like lite som jeg gadd se Deep Purple uten Blackmore.Richie Blackmore er en sær raring, men spille gitar kan han definitivt. Jeg har sett ham to ganger i konsert, og mannen ser ut til å leve i sin egen dimensjon, litt til venstre for vår.
Ja det var argumentet sitt tenker jeg. Hva i h.... har utseendet med saken å gjøre?Og Gilmour i verdens dølleste band har spilt tidenes beste gitarsolo? Ser jo ut som en mattelærer!
Idiotliste for idioter.
Takk! Regner meg selv som musikk-"idiot"Idiotliste for idioter.
Ryktene går, skjønner'u!Sær raring er nok ingen overdrivelse, nei. Kunne Ritchie bare fått sparket ut kona, og bytte ut barokkmusikken han driver med nå mot god gammeldags rock igjen. Blackmore's Night gadd jeg ikke en gang se da de spilte i Trondheim for ikke så lenge siden, like lite som jeg gadd se Deep Purple uten Blackmore.
Det jeg kunne tenkt meg er en gjenforrening av Deep Purlpe mk III, med Blackmore, Coverdale, Huges, Lord og Paice.
Og 'Stairway' er Jimmy Page's beste??? Sheesh!Og ellers finner jeg valget av Smoke som en av Blackmores bedre soloer som latterlig; det er en av de kjedeligste han har gjort!
Mvh
Håkon
Ingen årsak, selv betrakter jeg megselv som musikk-freak, kanskje ikkeno bedre ?Takk! Regner meg selv som musikk-"idiot"
Smoke on the water har kanskje tidenes riff og er en slags signatur-låt for DP, men soloen er ikke all verden.Ryktene går, skjønner'u!
http://www.deep-purple.net/mk1-6news/mk1to6news.htm
Og ellers finner jeg valget av Smoke som en av Blackmores bedre soloer som latterlig; det er en av de kjedeligste han har gjort!
Mvh
Håkon
DP uten Blackmore blir aldri noe DP.
Neil Young på Sentrum Scene for noen år siden står fortsatt som en av de to-tre beste konsertopplevelsene mine. Gjerne Neil Young live igjen, for å si det sånn.Noen som har tenkt seg på denne ? ;D
![]()