Velkommen til Vestfold Lydlaug

Næss

Overirig entusiast indeed
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.591
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Fillern... :p
Nå fikk jeg ikke vært med sist fordi jeg prioriterte å få ferdig taket. Og neste gang, 29. Mai så er det ut med ølklubben, alltid siste fredag i måneden.

Men tenkte å lufte stemningen for en grill-kveld med ølsmaking her en dag i løpet av sommeren. Jeg brygger selv, så har litt forskjellig å servere. Hvordan er stemningen for det?
 

Halair

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2014
Innlegg
1.605
Antall liker
1.708
Sted
Sandefjord
Men tenkte å lufte stemningen for en grill-kveld med ølsmaking her en dag i løpet av sommeren. Jeg brygger selv, så har litt forskjellig å servere. Hvordan er stemningen for det?
Er dette et påfunn for å få tatt dreneringen på dugnad?? ;)
Åkke som, høres trivelig ut - er kalenderen åpen er dette absolutt interessant :D
 

olisn

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
688
Antall liker
624
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Men tenkte å lufte stemningen for en grill-kveld med ølsmaking her en dag i løpet av sommeren. Jeg brygger selv, så har litt forskjellig å servere. Hvordan er stemningen for det?
Er dette et påfunn for å få tatt dreneringen på dugnad?? ;)
Åkke som, høres trivelig ut - er kalenderen åpen er dette absolutt interessant :D
I'm in!

Ole G
 

Næss

Overirig entusiast indeed
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.591
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Men tenkte å lufte stemningen for en grill-kveld med ølsmaking her en dag i løpet av sommeren. Jeg brygger selv, så har litt forskjellig å servere. Hvordan er stemningen for det?
Er dette et påfunn for å få tatt dreneringen på dugnad?? ;)
Åkke som, høres trivelig ut - er kalenderen åpen er dette absolutt interessant :D
Hehe, drenering ja. Der minnte du meg på at jeg måtte ringe entreprenøren og si ifra at tomten er ryddet og klar for graving. Så dere skal slippe å få en spade i hånden for å grave altså, jeg lover :)
 

Næss

Overirig entusiast indeed
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.591
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Men tenkte å lufte stemningen for en grill-kveld med ølsmaking her en dag i løpet av sommeren. Jeg brygger selv, så har litt forskjellig å servere. Hvordan er stemningen for det?
Er dette et påfunn for å få tatt dreneringen på dugnad?? ;)
Åkke som, høres trivelig ut - er kalenderen åpen er dette absolutt interessant :D
I'm in!

Ole G
BRA! Du kan jo bare spasere opp og rulle hjem igjen Ole :)

Hvilken dag passer det for dere da? Jeg tenkte en lørdag ettermiddag, kanskje i Juni? Gjerne i Mai også, men det er vel litt sikrere i Juni med temperaturen?
 

Næss

Overirig entusiast indeed
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.591
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Bra!
Jeg er fleksibel på lørdager, men foreslår lørdag 13. Det er ett par uker etter treffet hos Endpoint, og uken før St. Hans helgen. What say you? :)

Da skal jeg ha en ny batch med Bayer klar og forhåpentlig en med IPA i tillegg til Tysk Pilsner, Kølsh, også har jeg litt igjen av juleølet ;)

Edit: med værforbehold, det er ikke så god plass eller spesiellt godt med sitteplasser i stuen om dagen. Tid for eksempel kl 15:00? Eller er det for tidlig?
 
Sist redigert:

kasol

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.03.2005
Innlegg
4.287
Antall liker
3.439
Torget vurderinger
4
Hei!

Jeg ønsker å melde meg inn. Har lokalisert meg på Tolvsrød utenfor Tønsberg. Har rota med dette siden konfirmasjonen og har endelig fått mitt eget rom.

mvh

Knut-Anders
 

Næss

Overirig entusiast indeed
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.591
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Hei!

Jeg ønsker å melde meg inn. Har lokalisert meg på Tolvsrød utenfor Tønsberg. Har rota med dette siden konfirmasjonen og har endelig fått mitt eget rom.

mvh

Knut-Anders
Hei, og velkommen :)
Vi er ikke så veldig formelle her, som du sikkert skjønner. Vi prøver å få til noe med jevne mellomrom. Du er velkommen til grilling og øl-smaking også hvis det passer :)
 

olisn

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
688
Antall liker
624
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Hei

den 13. passer aldeles finfint for meg også. :cool:

Ole G
 

Endpoint Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
21.04.2013
Innlegg
867
Antall liker
1.292
Sted
Tønsberg
Torget vurderinger
37
Folkens!
Jeg tenkte å servere litt pølser og slikt den 29. Mai, så det hadde vært ok å få litt oversikt over hvem som har mulighet til å dukke opp.
Gi meg gjerne en tilbakemld på PM.
Tenkte at klokken 19.00 er passende å begynne.

mvh
Tom E.
 
D

Dåbbel J

Gjest
Bare og sitere her for dem som kommer... hvorfor holde det hemmelig på PM ? :rolleyes:


Dåbbel J
 
D

Dåbbel J

Gjest
Takk for gjestfriheten og demoen du holdt igår T E. Og ikke minst den nye grillen du har kjøpt.. DEN får du mye glede av.... ;)
 

olisn

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
688
Antall liker
624
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Takker så mye, jeg også! Godt med grillmat etter kjøreturen. Dessuten en nærmest hinsides lydopplevelse, moro å høre hva som går an å få til.
Og hyggelig selskap!

ole g
 
8

8x12_TOM

Gjest
Var veldig korte tilbakemeldinger her. Vi vil ha mer....... hva ble det f.eks spilt på, hva var gjort med rommet, hva eller hvem lå på grillen:)
Den litt lunkne tilbakemeldingen fra DåbbelJ skjønner jeg, der er det bare helstekt okse, og høyttalere som veier som en bil, som er spennende;)
 

Fredrik B.K.

Medlem
Ble medlem
27.01.2009
Innlegg
27
Antall liker
49
Sted
Vestfold
Takk for en hyggelig lyttekveld igår. Spiller jo meget godt som alltid. WHT er jo fantastisk gode høyttalere, sammen med to monokoblede Graff GM 20 så er det vel ikke mer å si om den saken. Ingen over ingen ved siden. Takk også for hyggelig bekjentskap, regner med det blir fler hyggelige kvelder fremover.

Mvh. Fredrik
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Takk for en utrolig bra lytte opplevelse, for ikke å glemme massasjen som jeg fikk av garasjen når bassen strømmet ut. :) Tusen takk for pølser, burgere og Gry, kjempegodt i sommerkulden.
Det ble spilt mye forskjellig musikk, alt fra Muddy Waters til The Eagles.
 

Halair

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2014
Innlegg
1.605
Antall liker
1.708
Sted
Sandefjord
Synd kalenderen min ikke tillot dobbelbooking... Håper på bedre klaff ved neste anledning :)
 

Næss

Overirig entusiast indeed
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.591
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Synd kalenderen min ikke tillot dobbelbooking... Håper på bedre klaff ved neste anledning :)
Vi får sette hodene sammen å lage en menneskelig klone maskin, eller "human xerox" :cool:
 

akkkkkar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.05.2015
Innlegg
108
Antall liker
49
Sted
Sandefjord
Jeg vil også være med! Jeg har bodd i Sandefjord siden 2010 og kommer fra Kristiansand.

Jeg har hatt Klipsch siden 1994, og har Klipsch KG 5.5 i heimekinoen og Klipsch Cornwall i stereoanlegget.
 

Næss

Overirig entusiast indeed
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.591
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Da er det ikke så lenge til Lørdag 13. Det ser ut til å bli bra vær, ihvertfall ikke regn, så jeg forbereder meg på grilling og øl.

Det er greit om jeg vet ila. fredag formiddag hvor mange som kommer da jeg kanskje må planlegge flere sitteplasser :)
Er det slik at vi er 3 sikre (olisn, JanOlav og undertegnede) og 2 usikre (Halair og Endpoint) så langt?

Edit: det er plass til fler :cool:
 
Sist redigert:

Næss

Overirig entusiast indeed
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.591
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Hei alle, det ser nå ut som det blir grått grått og atter grått i morgen, og kanskje til og med regn.
12-6-15.jpg


Dette ser ikke ut som noe hyggelig grillvær i mine øyne,så jeg velger å kansellere det. (bedre å jobbe i kjelleren en slik gråværsdag :rolleyes:)
Så skal jeg prøve å gjøre det godt igjen utover høsten en gang, når hifi-rommet er ferdig og klart til bruk :)
 

olisn

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
688
Antall liker
624
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Synd, men jeg skjønner deg godt. Ikke moro å stelle i stand så mye når været er usikkert. På den annen side er du jo godt i gang nede i hula, og det er jo gull verd med to fridager da. Blir bra, dette. Ser ut til at du får bra dreis på anlegget også, spennende med de nye forsterkerne og riaa'n. Lykke til videre, og stå på. Gleder meg til å høre når det blir ferdig.

Ole G
 

Næss

Overirig entusiast indeed
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.591
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Ser ut til at du får bra dreis på anlegget også, spennende med de nye forsterkerne og riaa'n. Lykke til videre, og stå på. Gleder meg til å høre når det blir ferdig.

Ole G
Jeg fikk en liten lytt på vinyl i går kveld, og det virker spennende dette her, innbilte meg at NLE var en bedre match med transfiguration pu'n enn det jeg hadde med forrige riaa. Men er litt tidlig å si etter bare ett par plater, noen ganger er det greit å bruke litt tid å la inntrykkene få "satt seg".
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Ja, med ei slik knallværs uke så måtte det typisk komme drittvær på den ene dagen vi skulle grille. 😞 Jaja, vi tar det igjen senere! 😊
 

Realchef

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.03.2006
Innlegg
426
Antall liker
286
Sted
Horten
Torget vurderinger
1
Hvordan ligger det an her da Vestfoldinger? :) vært lite musikk og hifi i sommer pga varmen men håper det er liv her, det går jo mot "lyttetider" snart nå og jeg ønsker gjerne ny inspirasjon på musikk og utstyr. kan åpne døren her også, holder til i Horten
 
  • Liker
Reaksjoner: 2xJ
Topp Bunn