Eg trur dette er den dummaste strengen vi har hatt på off-topic.
Nokon som har lagt merke til nokon dummare?
|
Ordassosiasjonstråden er vel dummare vil eg tru.Eg trur dette er den dummaste strengen vi har hatt på off-topic.
Tråden for morgenfugler.Eg trur dette er den dummaste strengen vi har hatt på off-topic.
Har du sett "tråden mot morgenfugler"? Nei, det er sentral-humor. Denne "Valla trekker seg" er langt dummare, sjå berre:Tråden for morgenfugler.
Tror du heller ikke at Valla har trakkasert og mobbet underordnede ? Eller mener du at det er greit fordi hun / LO har oppnådd så mye ?Jeg tror ikke Valla-saken handler om Valla, jeg tror den handler om politikk.
Legger du ikke vekt på at det faktisk er flere andre, både før og etter Vallas tid i LO, som bekrefter påstander om mobbing? Yssen var ikke alene om å bli trakassert, men var den første som våget å stå frem. Hva med beretninger om gråtende medarbeidere i åpne møter, der Valla fortsetter sin åpenlyse mobbing?Jeg tror at Yssen brukte denne saken som en anledning for styrte Valla. Valla kan sikkert ha vært tøff nok, men som LO-folk sier selv: "LO er ingen søndagsskole". Jeg har ingen tro på at Valla er spesiell på den måten.
Jeg synes ikke LO har brukt god etikk i denne saken. Et utvalg som opererer med anonyme tips og ingen mulighet for Valla til å ta til motmæle? Det er uanstendig.
Hva er din holdning til mobbing på arbeidsplassen generelt?men som LO-folk sier selv: "LO er ingen søndagsskole". Jeg har ingen tro på at Valla er spesiell på den måten.
Du holder fast på at verden ikke skal gå fremover når det gjelder arbeidsforhold. "Ingen søndagsskole", "Det hadde ikke blitt en Valla-sak om Valla og Yssen var menn. Spesielt ikke om det var for 40 år siden, og journalistikken var mere saklig, som den var før." Det er litt bisarr når du som støtter LO, og det de har kjempet frem, setter alt dette til side i denne saken.Jeg tror at Yssen brukte denne saken som en anledning for styrte Valla. Valla kan sikkert ha vært tøff nok, men som LO-folk sier selv: "LO er ingen søndagsskole". Jeg har ingen tro på at Valla er spesiell på den måten.
Jeg synes ikke LO har brukt god etikk i denne saken. Et utvalg som opererer med anonyme tips og ingen mulighet for Valla til å ta til motmæle? Det er uanstendig.
Jo, men jeg reagerer på at rapporten er hemmelig, og at dokumentasjonen er elendig. Anonym tipstelefon? Jøje meg, -og det i en rettstat?Legger du ikke vekt på at det faktisk er flere andre, både før og etter Vallas tid i LO, som bekrefter påstander om mobbing? Yssen var ikke alene om å bli trakassert, men var den første som våget å stå frem. Hva med beretninger om gråtende medarbeidere i åpne møter, der Valla fortsetter sin åpenlyse mobbing?
En persom som støttet massemorderen Stalin, og som senere ikke vil ta avstand fra sin fortid, kan man kanskje ikke forvente skal være noen pusekatt..?
Jo, men jeg reagerer på at rapporten er hemmelig, og at dokumentasjonen er elendig.
Det korrekte er: Aftenposten, søndag 11.03, s. 3 (papirutgaven)Og Utgård som privatpraktiserende konsulent i offtentligheten, betalt av Davidsen? Den er god. (Fant ikke linken, men det stod vel i Aftenposten på lørdag?)
Tre safestøt? Du mener tre snookers? Det er ikke gitt at man tjener noe på et safestøt. Og det har skjedd flere ganger at noen har trengt tre snookers, men allikevel snudd partiet og vunnet. Snooker er forresten hysterisk vanskelig, min rekordbreak er 19 (rød-sort-rød-sort-rød-gul).Når man "trekker" seg på den måten Valla gjorde er det som en snookerspiller som ikke innser at han har tapt partiet når han må ha minst tre safestøt for å vinne...
Valla burde vurdert sin posisjon for LENGE siden.
Jeg skrev safestøt fremfor snooker for å gjøre poenget mere forståelig.Tre safestøt? Du mener tre snookers? Det er ikke gitt at man tjener noe på et safestøt. Og det har skjedd flere ganger at noen har trengt tre snookers, men allikevel snudd partiet og vunnet. Snooker er forresten hysterisk vanskelig, min rekordbreak er 19 (rød-sort-rød-sort-rød-gul).
Bøyer seg i støvet ? Eller det Vallah o akbahr ?? ;D
2 av 3 er da ikke så ille heller da.Har alltid hatt lyst til å ha et eget rom for bøker, brennevin og snookerbord. Men, - sukh ! :-/ :'(
Så Valla gjorde helt rett i å mobbe Yssen og alle de andre ? OK, så vet vi i allefall det !!jævla dustete debatt, fordi om ugla valla er skydlig i alt så er altså den ekle hurpa yssen liksom helt ok.
bruk hue, dett er et rått spill, yssen har ingen sympati hos tenkende mennesker, kun hos dogme folk.
og det er det overbefolket av her.piss off.
Interessant at så mange her på forumet angriper offeret, Yssen.Valla er demonen, de andre er engler. Slik er svart/hvit-verdenen for enkelte her...
Jeg har lest hele rapporten, og du har helt rett. Valla er demonen her. Det er skremmende lesning.Valla er demonen, de andre er engler. Slik er svart/hvit-verdenen for enkelte her...
Jeg synes det er morsomt at Saddam-sympatisørene her på forumet også støtter Valla.