Er vel sannsynligvis fordi det er samme nålen? Tenk hvor bra det hadde spilt med en rød nål fra samme serie!Ligner da veldig på min AT95E..:
|
Er vel sannsynligvis fordi det er samme nålen? Tenk hvor bra det hadde spilt med en rød nål fra samme serie!Ligner da veldig på min AT95E..:
I den belysningen er jo alt vakkert,
Må snakke av erfaring,I den belysningen er jo alt vakkert,
Spiller du den med lokket nede da behøver du ikke bekymre deg om hvordan den låter på de innerste rilleneArtig den der. Kan kanskje spille med lokket nede også? Ellers flott spiller og ikke minst lokk. Savner dette på mange av dagens spillere.
Ok, egentlig ikke viktig for meg.Spiller du den med lokket nede da behøver du ikke bekymre deg om hvordan den låter på de innerste rillene
Hadde vel ikke skadet å klippe ut skikkelig plass til motvektenSpiller du den med lokket nede da behøver du ikke bekymre deg om hvordan den låter på de innerste rillene
Enig!! Men med to armer så er jo alt som er lagt i design - WASTED !!Oh yeah. Luxman fikk til design.
Deilig Philips også, @lurvis.
Nei, den hadde jeg fra før. Om den er nødvendig nå vet jeg ikke , men den gjør ingen skade.wow!!!
og wellfloat følger med på kjøpet?
Men mon de fortsætter med den?
Hva er dette?
Jeg tror det er en SPEC GMP-8000EX.Hva er dette?
Tror det er en BlingMaster Reference Limited Grumpy Edition !!Hva er dette?
er 45adapteren her brukt som logo?Fern&Roby Montrose Vis vedlegget 1118805