På topp når eg gjekk inn på Finn i dag. Eg har hacka tenesta til å vera eit livsstilsmagasin i staden for reklame. Sorry, men eg tykte begge desse var verd å dela.
Først, ganske ny sak på Tveiterås ved Nesttun (Bergen). Dette er ikkje banebrytande, men om det skal vera moderne-moderne arkitektur* likte eg denne godt. Interessant planløysing; ein får litt å breia seg på når ein berre legg inntre fire soverom. Kjøken-allrom er ikkje optimalt, men der er betre enn kjøkenkrok i stova. Ja, eg liker at huset svevar. Sjølv om det sikkert har ingeniørtekniske bakdelar.
www.finn.no
Ligg ikkje så gale til sett utan eigedomsmeklar-briller, heller (bileta i annonsane fortel alltid eit eventyr; målet er at vi skal forelska oss så kraftig i dei at vi overser om næraste naboane er ein motorveg og ein sildeoljefabrikk)
I Oslo, Fehn-klassikar til sals i dei eleverte delane av byen. Meiner eg har sett denne i fleire bøker om Fehn og/el norsk arkitektur. Så mykje tegl at sjølv @superhkm må vera nøgd. Seks soverom: No byrjar det å monna, her.
www.finn.no
* Det er mogleg, jamvel truleg, at periodiseringa mi frå tidleg-modernisme (1920-1940), mid-mod (1945-1980), post-modernisme (1980-2000) og moderne-modernisme (2000-) er veldig idiosynkratisk. Same det, eg står for han. Fehn fell stilmessig mellom mid-mod og post-mod.
Først, ganske ny sak på Tveiterås ved Nesttun (Bergen). Dette er ikkje banebrytande, men om det skal vera moderne-moderne arkitektur* likte eg denne godt. Interessant planløysing; ein får litt å breia seg på når ein berre legg inn
Villa S - en arkitektonisk perle på Tveiterås, tegnet av arkitekt Todd Saunders. Det ultimate huset.
Emera eiendomsmegling v/Sjur Breistein har gleden av å presentere VillaS / Ole Brinchs veg 10, en unik, arkitekttegnet villa. Dette kan virkelig kalle
Ligg ikkje så gale til sett utan eigedomsmeklar-briller, heller (bileta i annonsane fortel alltid eit eventyr; målet er at vi skal forelska oss så kraftig i dei at vi overser om næraste naboane er ein motorveg og ein sildeoljefabrikk)
I Oslo, Fehn-klassikar til sals i dei eleverte delane av byen. Meiner eg har sett denne i fleire bøker om Fehn og/el norsk arkitektur. Så mykje tegl at sjølv @superhkm må vera nøgd. Seks soverom: No byrjar det å monna, her.
Sjelden anledning - Villa-eiendom signert Ark. Sverre Fehn - Vakker utsikt - Usjenert og tilbaketrukket - Basseng
Velkommen til Setra vei 16A -B!Praktfull villa-eiendom/generasjonsbolig, beliggende i ettertraktet villastrøk på Besserud/Holmenkollen.Arkitektonisk p
* Det er mogleg, jamvel truleg, at periodiseringa mi frå tidleg-modernisme (1920-1940), mid-mod (1945-1980), post-modernisme (1980-2000) og moderne-modernisme (2000-) er veldig idiosynkratisk. Same det, eg står for han. Fehn fell stilmessig mellom mid-mod og post-mod.
Sist redigert: