Har i noen tid fundert på å skaffe meg et nytt spisestuesett i type solid tre, men hvor armlenene på stolene kan falses inn i sidene på bordet når de ikke er i bruk, og dermed løftes opp og bort fra gulvet.
Det er ein idé eg har sett implementert på ein del konferanse/kontormøblar (ei veninne av kona sikra seg forresten eit komplett sett med 1980-tals konferanse/møteromsstolar, i skinn, då IBM la ned på Mastemyr. Veldig fine. Eg liker ofte ting laga for slik bruk i staden for skrøpelege saker laga for heimebruk, sjølv om grensene definitivt er flytande.)
Eg liker ideen, men eg tenkjer det kanskje er litt sterilt til husbruk?
Det var ein interessant sekvens om matbordet til Knut Hjeltnes i fyrste sesong av
Arkitetens hjem.
Òg: ja. Anten 10 cm klaring, eller sokkel. Ein annan ting som alltid irriterer: Golvlister og stikkontaktar.
Tilbake til bord: Ein annan ting som irriterer, er kor dårleg sånne utvidingsplater er ofte er designa. Vi har eit heiltre matbord frå IKEA, noko av det første vi kjøpte til den første leilegheita vi kjøpte. Funkar fint til seks personar. Med utvidingsplate vert kapasiteten redusert til fire pluss seks halve personar pga bordbein, distansar og slikt. Gjennomført møkkadesign.