Kunne jeg komme med et hjertesukk. Når brukere lister opp sitt utstyr i signatur, noe jeg synes kan være både informativt og underholdende, kan jeg be om en liten oppmerksomhet på dette; kan man liste opp sitt utstyr iht til signalretning vær så snill! Det gjør det hele så mye mer logisk, og så mye enklere for oss som ikke kjenner alle forkortelser for alt mulig utstyr!
Slik som dette;
KILDE 1, KILDE 2 osv, PREAMP, POWERAMP, HØYTTALERE, evt sub, kabler, strømremedier, extras etc.
eller for å gjøre det enkelt;
- KILDE
- FORSTERKER
- HØYTTALER
..iht signalretning. Noen begynner med f.eks forsterker, så høyttalere, så kilde... eller mange variabler av rekkefølger; please; begynn med signalkilden og liste videre nedstrøms, så blir det så mye lettere lesbart, og vi slipper å hoppe frem-og-tilbake for å skjønne systemet vi som leser dette
Mvh Vidar P
Slik som dette;
KILDE 1, KILDE 2 osv, PREAMP, POWERAMP, HØYTTALERE, evt sub, kabler, strømremedier, extras etc.
eller for å gjøre det enkelt;
- KILDE
- FORSTERKER
- HØYTTALER
..iht signalretning. Noen begynner med f.eks forsterker, så høyttalere, så kilde... eller mange variabler av rekkefølger; please; begynn med signalkilden og liste videre nedstrøms, så blir det så mye lettere lesbart, og vi slipper å hoppe frem-og-tilbake for å skjønne systemet vi som leser dette
Mvh Vidar P