Rørutstyr Utfordring rundt likeretterrør

Cadillacman

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.10.2007
Antall liker
120
Torget vurderinger
0
Fint at det nå muligens er oppklart, men jeg tror leverandøren din kanskje bør kurses i rør....
(i beste mening)
Om det er et likeretterrør eller ei det driter jeg i. Heretter kaller jeg det EF86 ferdig med det.

FeitArne

Hi-Fi interessert
Ble medlem
08.01.2009
Antall liker
22
Torget vurderinger
1
Har erfaring med at likeretterrør har lett for å skape støy i en gitt plassering.
Jeg har i mitt system hatt litt problemer med dette i min Jadis JS1 MK III.

Har levd med denne støyen i lengere tid uten å vite hvor jeg kunne finne en løsning
på problemet uten en grundig sjekk. Har nå endelig funnet synderen, et EF86 rør.
Da røret ble skiftet ble støyen helt borte.

Noen her som kjenner problematikken.
Ja dessverre er det litt problematikk rundt ef86 som likeretter rør
det kan føre til litt støy .... jeg ville spurt leverandør om det er greit å bruke pcf86 til likeretting... mye mindre støy.....

Cadillacman

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.10.2007
Antall liker
120
Torget vurderinger
0
Har erfaring med at likeretterrør har lett for å skape støy i en gitt plassering.
Jeg har i mitt system hatt litt problemer med dette i min Jadis JS1 MK III.

Har levd med denne støyen i lengere tid uten å vite hvor jeg kunne finne en løsning
på problemet uten en grundig sjekk. Har nå endelig funnet synderen, et EF86 rør.
Da røret ble skiftet ble støyen helt borte.

Noen her som kjenner problematikken.
Ja dessverre er det litt problematikk rundt ef86 som likeretter rør
det kan føre til litt støy .... jeg ville spurt leverandør om det er greit å bruke pcf86 til likeretting... mye mindre støy.....
Har du erfaring med dette røret ?
Takk for tipset, sender det videre til leverandøren.

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Antall liker
357
Sted
Southwest
Torget vurderinger
3
Er du edru?
Trodde at det var avklart at ef86 røret ikke var brukt til likeretting i din dac, noe til og med du virket å være enig i. Men nå vil du altså spørre leverandøren din om noe som ikke stemmer?

Cadillacman

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.10.2007
Antall liker
120
Torget vurderinger
0
Er du edru?
Trodde at det var avklart at ef86 røret ikke var brukt til likeretting i din dac, noe til og med du virket å være enig i. Men nå vil du altså spørre leverandøren din om noe som ikke stemmer?

Om det er et likeretterrør eller ei det driter jeg i. Heretter kaller jeg det EF86 ferdig med det. Prøv å følge med i timen å kutt ut å være kjekkas.

Topp Bunn