USA, guds eget land.

J

Jurassic

Gjest
Mange av de ofrene er jo muslimer og de er jo som kjent ute etter å erobre verden......

G

Gjestemedlem

Gjest
Det var nettopp oppe til avstemning i kongressen om man skulle tilsidesette Bush sitt veto mot et forbud for CIA å torturere fanger, og gi dem samme retningslinjer som hæren. Republikanerne stemte mot som forventet og dermed er det fortsatt lov for CIA å torturere så mye de har lyst til.

Waterboarding, skambanking, falske henrettelser, elektrisk tortur .. no problem. Just get the job done. Yiihaa.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/03/12/529447.html

http://news.yahoo.com/s/nm/20080312/pl_nm/usa_torture_dc;_ylt=AoV0Tyk68jhZy8.rz.uXU5x34T0D

Vedlegg

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.428
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Nok en tråd som fort kan bli lang!

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.710
Torget vurderinger
1
o.t.
Gjestemedlem skrev:
...
Yiihaa.
...
[Nerdemodus_ON]
Av og til lurer jeg på om etymologien for Yiihaa og Jihad kan skjule noen urovekkende elementer ...
[Nerdemodus_OFF]

mvh
KJ

S

Slubbert

Gjest
Det er som han sa en amerikaner jeg snakket med; den politiske kostnaden er så stor at en fornuftig administrasjon ville lagt ned Guantanamo og flyttet fangene over til regulære supermax-fengsler, uten hensyn til at enhver guantanamonitt ville tryglet på sine knær om få dra tilbake til gitmo etter mindre enn en halvtime i San Quentin.

Det hadde blitt røffe scener dersom en gjeng fra Neta, Aryan Brotherhood eller Black Guerilla Family hadde fått trengt en guantanamonitt opp i et hjørne i dusjen.

Vedlegg

P

Parelius

Gjest
En forferdelig hæselighet, og det eneste som gir håp er muligheten for å avdekke den, og forkaste den i lys av prinsipper som vi har kjempet oss frem til. Det smertefulle faktum får meg til å spy i skam, offentliggjøringen og prinsippene til å rette nakken.

G

Gjestemedlem

Gjest
Artig liten TV debatt om Waterboarding.

[video]FSra-McRZEc[/video]

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.282
Torget vurderinger
1
Jesse Ventura. Jeg liker den fyren bedre og bedre.

S

Slubbert

Gjest
www.thewe.cc skrev:
Humankind as we know it at the 'End Point'
Don't forget:
Behind it all is the desire for depopulation — by those rich enough to have their islands for temporary residence while depopulation takes place.
Jaja.

Topp Bunn