Har du flere gode input om dette?
Har selv en svak tendens til trafostøy på samtlige forsterkere jeg har hatt i hus og det er en del av små strømforsyninger som har lett for å støye litt her i huset.
Har derfor lenge sett på mulige alternativer for å få bukt på dette. Har lenge vurdert å bygge selv med komponenter fra elfa, men siden ting da egentlig ikke vil være godkjent, er jeg skeptisk til dette.
Diverse super-hifi-filtre er jeg blitt skeptisk til, da man ser mye rart der ute.
Har lest flere ganger om å bruke UPS, men trodde egentlig dette ikke ville ha noe for seg, helt til jeg så denne videoen du la ut.
Etter det, har jeg søkt rundt om på nettet og funnet en del som mener at UPS virkelig kan ha noe for seg, og da spesielt Online-varianter med pure sine wave, da den gjør om fra ac til dc og så til ac igjen, noe som da skulle kunne luke ut det aller meste av ulumskheter med strømmen.
Disse har jo blitt veldig rimelige, og med dagens angrefrister på nett, har jeg gått til å bestille meg en slik på 2000va.
http://www.powerwalker.com/datasheet/Online/PowerWalker VFI 2000 LCD.pdf
Den burde duge på det meste i mitt oppsett, så jeg er spent på om jeg vil merke noe forskjell.