Diverse Turn off-ord

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• POB

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Antall liker
    1.584
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    24
    Une Bastholm.
    Jada, litt på siden av trådtittel, med navnet er for meg et samlebegrep for alt jeg skjemmes over.
    Maktsyk, herskende, selvopptatt, navlebeskuende, finnes ikke ydmyk, og elsker å sole seg i sentrum.
    Det er "Æ", "MÆ" og blir det noe igjen så er det også "MÆ".
    Kjenner jeg blir opprørt innvendig over så selvsentrerte personer.

Espen R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2002
    Antall liker
    662
    Mest turn-off setning er: ...først vil jeg bare si at..
    Brukt av alle politikere, alltid, også når dem blir stilt et enkelt ja/nei-spørsmål.

alipax

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.03.2003
    Antall liker
    124
    Torget vurderinger
    2
    Une Bastholm.
    Jada, litt på siden av trådtittel, med navnet er for meg et samlebegrep for alt jeg skjemmes over.
    Maktsyk, herskende, selvopptatt, navlebeskuende, finnes ikke ydmyk, og elsker å sole seg i sentrum.
    Det er "Æ", "MÆ" og blir det noe igjen så er det også "MÆ".
    Kjenner jeg blir opprørt innvendig over så selvsentrerte personer.
    Une Bastholm er jo en pen dame, men politikken liker jeg IKKE.

alipax

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.03.2003
    Antall liker
    124
    Torget vurderinger
    2
    Underdirektør. Liksom-direktør...?

4-string

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.01.2011
    Antall liker
    935
    Sted
    Her
    Å kalle en spade for en spade.

De som er mest opptatt av dét har en tendens til å kalle en spade for en gravemaskin.

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    3.476
    Torget vurderinger
    4
    Mute

"Du er på mute"

W.Sand

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    1.638
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    1
    Fossilbiler (som MDG elsker å bruke) Underforstått at det er mennesker med fossilholdninger som ikke henger med i tiden som bruker sånne biler.
    Fossilbil: Hulrom i bergart etter forråtnet bil ...., endelig et bevis på at Carl Benz fant opp tidsmaskin. Synd den ikke ble bevart i rav.
    Irriterende uttrykk: "Ved Mjøsbrua" her har det gått helt surr i hodet for noen ordførere uten stedsans (og muligens en helseminister).

weld77

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Antall liker
    6.585
    Mener det har vært i overkant mye bruk av ordet "pakke", både i en- og flertallsform det siste året. Ikke helt oppe og nikke med "dugnad" riktignok.

OKA

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.03.2002
    Antall liker
    99
    Turn-off for meg er avisartikler og innlegg som har titler som "Du som gjør ditt og datt ..." eller journalister som er så i fokus at jeg går lei lenge før de rekker å si noe. Eksempel vin-damen Tennfjord eller hun som "ødela" " Schrødingers katt" (Molvik eller noe sånt). Men jeg er nok i mindretall siden det finnes bloggere eller "influensere" og andre uhumskheter.

Gjest.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.09.2006
    Antall liker
    374
    Når helsevesenet diskuteres bruker noen ordet "pakkeforløp" om behandlingsveien for pasienter.

Jeg får lyst til å si som Arve Tellefsen: "Hvis vi tar alle økonomer og legger de i en ring rundt ekvator, så ville det antagelig være det beste."

Sist redigert:

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    3.805
    Torget vurderinger
    0
    Turn-off for meg er avisartikler og innlegg som har titler som "Du som gjør ditt og datt ..." eller journalister som er så i fokus at jeg går lei lenge før de rekker å si noe. Eksempel vin-damen Tennfjord eller hun som "ødela" " Schrødingers katt" (Molvik eller noe sånt). Men jeg er nok i mindretall siden det finnes bloggere eller "influensere" og andre uhumskheter.
    Gry Molvik var det vel? Gift med en beskjegget skuespiller ( Hivju ) som er superkjendis!

Dog skal sies at hun var mere "moderat" sminket da hun deltok i "katteprogrammet" enn hun er på bilder i dag, og hun hadde en særdeles tettsittende leopardmønstret "bodystocking" ( tror det er navnet på antrekket? ) og hun hadde faktisk kroppen til å gå i noe sånt!! Hun var vel noe av det mest utilslørt sexy kvinnemennesket i NRK på den tiden. En slik en som gjør det godt å være mannsgris! :LOL: :LOL: :LOL:

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    3.805
    Torget vurderinger
    0
    Å kalle en spade for en spade.

De som er mest opptatt av dét har en tendens til å kalle en spade for en gravemaskin.
    Manuellt operert ekskavasjonsapparat med elongert skaft.

Kingsington

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.09.2020
    Antall liker
    622
    Sted
    Mo i Rana
    Altså. De ganger jeg hører på mgp låter sammenligner jeg det med å blåse en fet tyggegummibobble. Og da blåste Tix den feteste. Ellers har vi det bra?😁

Aurora

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.06.2004
    Antall liker
    5.008
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Sånn bortimot enig......... jeg fulgte også med på Debatten med ett øye og et øre, sånn circa... Jeg skjønner bare ikke poenget med å sette en såkalt musikkjournalist til å anmelde en musikksjanger som vedkommende øyensynlig misliker sterkt.....

Kingsington

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.09.2020
    Antall liker
    622
    Sted
    Mo i Rana
    Sånn bortimot enig......... jeg fulgte også med på Debatten med ett øye og et øre, sånn circa... Jeg skjønner bare ikke poenget med å sette en såkalt musikkjournalist til å anmelde en musikksjanger som vedkommende øyensynlig misliker sterkt.....
    De må vis hvor lite peiling de egentlig har, altså skille mellom musikk. Har null Mgp musikk i samlingen. Men moro er det når det skjer.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn