TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• E. Largo

Æresmedlem
    Ble medlem
    11.02.2007
    Antall liker
    22.420
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Gratulerer med ny fin bil. Det ser ut som om du har valgt samme farge som jeg har på min ringopel.

• Love
    Reaksjoner: TTs

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    20.684
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Veldig hyggelig med oppdatering i tråden!
    Stort grattis med ny bil, overhodet ikke noe å tenke på med bilvalg i dag. Du kommer til å forundret over «null» drivstoffutgifter.
    Veldig mye komfort med apper og forvarming/kjøling og greier og greier. 😎👍
    mvh

• Love
    Reaksjoner: TTs

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    11.878
    Sted
    Arnehjemmet
    Torget vurderinger
    4
    Tusen takk alle sammen!
    Ingen nevnt, ingen glemt. ☺

For de som lurer, så er bilen en 2023 modell Audi Q4 e•tron quattro og etter 42 år som Audieier, min aller første med trekk på alle fire (jaggu på høy tid) ☺ Som "statsstipendiat" aka trygdet, må man ta til takke med å handle "second hand". Forøvrig masser av uvant utstyr og elbilting som er helt nytt for en gammel "kæll", men jeg prøver å lære. Har en sønn i Bergen som har trillingsøsteren Škoda Enyaq og han kommer på besøk innen en uke, så han har sikkert noen gode tips og erfaringer å dele (den tredje trillingssøsteren en VW ID4)

Jeg har handlet litt og solgt litt smått av hifi også siste tiden. Fikk faktisk kjøpt en Bluesound Node Icon (nypris ca 13000) for bare kr 3000!!!! på Finn i forrige uke. Slå den om du kan! Den ble lagt ut som Beyer dynamic streamer, men er en ICON. Så nå har jeg tre av dem 😂😂😂.
    Ang Sentralen, så kjenner jeg at jeg har godt av en pause, da jeg bruker alt for mye tid her inne. Satser på å komme sterkere tilbake nå kvikksølvet krymper. Så dere slipper mine gjentagende poster om stygge veggur, ditto interiørdetaljer og annet nips. 😅

IMG_3463.jpeg

Jeg står ved mine ord og i skrivende stund nytes denne i et Lasse Åberg ølglass (har alle 6 i serien) Sjelden jeg tør å bruke disse, men i dag er det en gylden anledning.
    Takker for alle gratulasjoner og innlegg. Vi snakkes senere!

G O D SO M M E R !

PS: Jeg kommer til å savne Shelldama 😂😂😂

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn