TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    10.558
    Sted
    Arnehjemmet
    Torget vurderinger
    4
    102

Da er den magiske grensen brutt og jeg innehar nå hele 102 kassettkaruseller + 1 stk for CD plater. Om det er et godt eller dårlig tegn skal være usagt, men det har vært moro hele veien. 😊 Om det dukker opp flere til en rimelig penge, så skal man ikke se bort i fra at antallet øker. 😁

IMG_2657.jpeg

Kassetter derimot skal jeg fortsatt handle. Og disse 32 ble med hjem i dag.

IMG_2658.jpeg

God søndag! 😉👍

Joe McBride - One sunday afternoon

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    10.558
    Sted
    Arnehjemmet
    Torget vurderinger
    4
    Musikkmatine i Tesalongen 😊

Nå har jeg så smått begynt på bunken med CD som jeg kjøpte lørdag og det er mye bra musikk som venter på meg. Pianisten David Benoit er først ute og med kaffe til, er ikke dette den verste måten å tilbringe formiddagen på.

IMG_2671.jpeg

Det er ikke umulig at jeg ble forbikjørt av selveste @Thomasd (litt før 7:30) på min lille morgenrunde. Det så i værtfall mistenkelig ut som hans flotte bil.

Ønsker alle en fredfylt siste tirsdag i mars! 😉👍

Et spor fra albumet

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    10.558
    Sted
    Arnehjemmet
    Torget vurderinger
    4
    Er hårdotten altetende på musikk eller har du dressert den til å bjeffe hvis du ikke spiller smooth jazz? 😊
    Han kommer fra et hjem med "P4 musikk" , så den bjeffer om den ikke får høre "Africa" med Toto og "Nikita" med Elton John. 😂😂😂

Hen var forøvrig ganske rolig mens jeg spilte igjennom CDn med Peter White, men ville ha klapp 😁

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    10.558
    Sted
    Arnehjemmet
    Torget vurderinger
    4
    Mer og mer

I går kveld var jeg ute på sommerdekk i et forrykende snøvær. Det gikk heldigvis bra, men fikk opptil flere tilbud om å parkere bilen i autovern og grøftekanter. Turen gikk vest av fjorden og etter en times kjøring, var jeg framme. Det ble handlet ganske så mange kassetter, samt tre karuseller 😁. Visste du forresten at det ble gitt ut kassettsingler? Altså kassetter med kun to låter på, en på hver side. Disse singlekassettene er visstnok kjøpt i Miami, FL på 80 tallet. (Se bilde lenger nede).
    Ang kassettene så er det mye hummer & kanari, men faktisk mye som jeg ikke har fra rockens verden, så det blir artig å få inn i samlingen. Så dagen går nok med til å få sortert ut hva som skal beholdes og ikke. Ha en laaaang fredda 😄👍

IMG_2713.jpeg

De omtalte kassettsinglene

image.jpg

Spur of the moment - In key

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    38.758
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Mer og mer

I går kveld var jeg ute på sommerdekk i et forrykende snøvær. Det gikk heldigvis bra, men fikk opptil flere tilbud om å parkere bilen i autovern og grøftekanter. Turen gikk vest av fjorden og etter en times kjøring, var jeg framme. Det ble handlet ganske så mange kassetter, samt tre karuseller 😁. Visste du forresten at det ble gitt ut kassettsingler? Altså kassetter med kun to låter på, en på hver side. Disse singlekassettene er visstnok kjøpt i Miami, FL på 80 tallet. (Se bilde lenger nede).
    Ang kassettene så er det mye hummer & kanari, men faktisk mye som jeg ikke har fra rockens verden, så det blir artig å få inn i samlingen. Så dagen går nok med til å få sortert ut hva som skal beholdes og ikke. Ha en laaaang fredda 😄👍
    Nei kassettsingler hadde jeg ikke hørt om! En riktig laaaang fredda til deg også (y) 😅

• Namaste
    Reaksjoner: TTs
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn