T
TT.
Gjest
Musikk mens jeg venter på ny forsyning via Posten i ettermiddag
Gregg Karukas - Isabella
Gregg Karukas - Isabella
Er du så sikker på at en integrert ML ville vært en oppgradering i forhold til Dared Saturn på dine betongskulpturer i tesalongen? Jeg er i alle fall ikke overbevist om det, for svært ofte er pris bare et tall i dén store sammenheng. Personlig er jeg 100% overbevist om at Dared spiller bedre på Rauna enn en feit amerikansk transvestitt. Må ikke la nevrosene ta makten fordi det dukker opp et gammelt drømmeobjekt på markedet, det er nemlig ofte tilfelle at gamle drømmer ikke matcher virkelighetens setup.jo da, klarer meg greit, men en oppgradering i Tesalongen hadde ikke gjort noeAha,tenkte jeg det ikkejammen, jammen... integrert Mark Levinson![]()
det dukkker nok opp noe ved en senere anledning TT
Trodde du hadde et uber forsterker oppsett?
mvh![]()
ja, ganske bra, men ikke så imponerende som Leira II. De passer nok bedre i et mindre romHe he...
Bra lyd?
ha ha. Jeg klarer et 7.2 anlegg iafGratulerer med mer kvalitetsbetong!![]()
Rauna i surround?![]()
om du, mot formodning, skulle være på disse kanter, så er døren åpen for å lytte til mine, i forskjellige oppsett.For en liten "evighet" siden hørte jeg Rauna... Aner ikke hva det var med noe svære greier fra Adyton. Det hørtes rett og slett utrolig imponerende ut.
Husker at jeg gikk og funderte ganske lenge etterpå den opplevelsen.![]()
Skikkelig kult. Gratulerer! De har jeg aldri sett før. Tror jaggu jeg må ta en tur en dag I løpet av påsken hvis det passer seg slik.Detter kanskje litt mer forklarende bilde, Rauna Tyr II
Nok et proskjekt
Hillsen Billy Betong ;D
Vis vedlegget 434489
ankommet i ettermiddag. Satser på å svinge bolten i helgen.Kondiser I luften og valnøttfiner på bordet - freddan! Herlig. Ha en flott weekend. 8)
Vuhuuu... Stiligt! Håper de passer....ankommet i ettermiddag. Satser på å svinge bolten i helgen.Kondiser I luften og valnøttfiner på bordet - freddan! Herlig. Ha en flott weekend. 8)
I feel the pressureJeg blir med en tur etter onsdag![]()
Overhodet ikke!Håper det ikke er så bråhast at det må være ferdig ila påsken?
skal du ikkje på hytten?Jeg blir med en tur etter onsdag![]()
Halooooo.... det vet du jo. Perfekte er ikke statene, men neimen ikke langt unna. Metallica vil jeg høre neste gang!Etter to kvelder med Rauna, koblet jeg tilbake til "statene" og det er ikke annet enn STOR klasseforskjell. Skulle egentlig bare mangle
HAH. ... Den slipper du ikke unna. Du får ta en tur å lufte Mickey.... 8)Nå må du ta pillen din knarfaR... Metallica kommer ikke på tale, men kan til nød strekke meg til AC/DC og Stairways to heaven eller noe