T
TT.
Gjest
Guess so...
|
Juhu. Etter skatteoppgjøret å dømme, kommer jeg meg iallefall helt til Töcksfors i sommer.
må nok oppsøke det norske konsulatet i Värmland for å få lånt penger til returen.Juhu. Etter skatteoppgjøret å dømme, kommer jeg meg iallefall helt til Töcksfors i sommer.
Men ikke tilbake ?![]()
Etter skatteoppgjøret å dømme blir det nok ikke ferie i år. Du får ta mange bilder så vi som har planlagt noe dårlig får underholdning i lunchpausen.Juhu. Etter skatteoppgjøret å dømme, kommer jeg meg iallefall helt til Töcksfors i sommer.
Jatta... Rauna Leira II. Nytt prosjekt i påsken, hvis utetemperaturen er på plussidenSementklumper?
Pink passion?Det er helt korrekt observert, derfor prosjekt. Kjenner en som har to like elementer, som skal overtales til salg (håper jeg). Det blir dessuten ny lakk og beis på disse etterhvert. Og fargen blir...
har ikke noen å kose med og vaktmestern er ikke noe for meg...Påskekos er viktig. Spennende med pakker gitt![]()
Moro! Jeg gleder meg til fortsettelsenTakker ragwo. Ja det er moro når man blir positivt overrasket uten at ting skal koste skjorta. Det kommer mer artig i løpet av uka. Må ha litt å kose meg med i påsken
Kan ikke få alt her i verden,hvilken forsterker er det du tenker på TT?Og der kom drømmeforsterkeren på Torget. Skulle ønske jeg hadde råd til den, noe jeg absolutt ikke har. Trist som faen!
jammen, jammen... integrert Mark LevinsonKan ikke få alt her i verden,hvilken forsterker er det du tenker på TT?Og der kom drømmeforsterkeren på Torget. Skulle ønske jeg hadde råd til den, noe jeg absolutt ikke har. Trist som faen!
mvh
Aha,tenkte jeg det ikkejammen, jammen... integrert Mark LevinsonKan ikke få alt her i verden,hvilken forsterker er det du tenker på TT?Og der kom drømmeforsterkeren på Torget. Skulle ønske jeg hadde råd til den, noe jeg absolutt ikke har. Trist som faen!
mvh![]()
jo da, klarer meg greit, men en oppgradering i Tesalongen hadde ikke gjort noeAha,tenkte jeg det ikkejammen, jammen... integrert Mark LevinsonKan ikke få alt her i verden,hvilken forsterker er det du tenker på TT?Og der kom drømmeforsterkeren på Torget. Skulle ønske jeg hadde råd til den, noe jeg absolutt ikke har. Trist som faen!
mvh![]()
det dukkker nok opp noe ved en senere anledning TT
Trodde du hadde et uber forsterker oppsett?
mvh
Det kom en annen pakke med Posten i går som jeg har tenkt å kose meg med i påsken. Sikkert litt barnslig, men det driter jeg i.Gratulerer med nok et leketøy TT
Har noe og kose deg med i påsken nå.
O
Du verden! Den har jeg ikke sett. Den var jo übercool
Funket ikkeVis vedlegget 434432
Riktig bilde.
Ett eller annet. Jeg ser det på min skjerm. Når jeg oppdaterer siden, forsvinner det og jeg må trykke på en link for å se det.Funket ikkeVis vedlegget 434432
Riktig bilde.