T
TT.
Gjest
Tråden er en eneste stor fyllefest Dolbytor.
Tråden er en eneste stor fyllefest Dolbytor.
Det har du pokker meg rett iIkke rart vi er fordrukne med alle de nevrosene vi påføres hele tiden.
Go'elg!
Min firbente bestevenn de siste 9 årene. Han som vet at soverommet er forbudt område men som også vet at mor er borte. Utspekulert liten j..el til tiderHvem hopper opp i senga?![]()
![]()
Sikkert en fin plass å oppholde seg i kveld,nydelig oppsettJeg har nå trukket ned i kjelleren og funnet ut at det er både fordeler og ulemper med flere oppsett. Jeg snublet over litt Jack and Coke her nede og er i tvil om jeg noensinne vil opp igjen...
Forøvrig går Whorehouse Blues med Lemmy ganske ofte her nå
Vis vedlegget 431334
Det er og (forhåpentligvis) forblir en feel-good tråd det her.At tråden kan bidra til godstemning er et veldig stort pluss for meg. Tusen takk
synes jeg ser meg selv.... i første del av filmenHåper noen hopper opp i senga min i kveld også, men har desverre ikke store forhåpninger. Har dog en del forslag, men skal holde dem for meg selv...![]()
Takk for det. Sov lenge i dag og våknet opp med bare hunden, så det var jo stusselig. Kanskje like greit, da det kunne vært ei fæl ei.God lørdag kveld i stuen, hvordan er formen i dag? Er kartongen halvfull eller halvtom?Jeg våknet alene og måtte nesten lete etter bikkja. To lengre en vanlige turer gjorde sitt kan man si.
Ha en riktig fin lørdagskveld TT!
Mvh
BB
Badering???Fant til og med en oppblåsbar ... ikke min da...![]()
EN, ikke EI ?Fant til og med en oppblåsbar ... ikke min da...![]()
LuremusSer ut til at det dukker opp noe i heimen i slutten av uka. Gleder meg![]()
Ikke noe store greier i deres målestokk, men for meg er det da noe å se fram til, noe som er det viktigsteLuremusSer ut til at det dukker opp noe i heimen i slutten av uka. Gleder meg![]()
O