Si hva det er, så skal jeg si hva jeg får i morgen 
Si det først du...Si hva det er, så skal jeg si hva jeg får i morgen![]()
kjøpt av Evo?
Da trenger du jo en MF dac også daBåndspiller?
Jeg har kjøpt tilbake en MF M1 ViNL Riaa![]()
Den duger joDu har alt mulig duHar jo dac i Accuphasen enn så lenge
![]()
God bedring TTSliter med halsbetennelse og har hostekuler verre enn en kolspasient akkurat nå. Glad jeg iallefall ikke røyker lenger. Dette går over, Paracet stikkpiller med mentholsmak gjør susen. Ha en flått kveld.
Ønsker deg god bedring TT! Vær litt forsiktig med de pillene der, de er litt lumskeSliter med halsbetennelse og har hostekuler verre enn en kolspasient akkurat nå. Glad jeg iallefall ikke røyker lenger. Dette går over, Paracet stikkpiller med mentholsmak gjør susen. Ha en flått kveld.
Ja, jeg vet men så var det med denne husken, kommer nok på det etterhvert.Ser du har fått liv i TT. Hva var feilen? Om du vet
Det var en motstand under lyttene som var røket tror jegJa, jeg vet men så var det med denne husken, kommer nok på det etterhvert.Ser du har fått liv i TT. Hva var feilen? Om du vet![]()
Ikke noe er bedre enn detEn lang lytteøkt i dag, nesten 7 timer, kun avbrutt av hundelufting og matauke. Sitter og funderer på hva som kunne vært forbedret, men finner lite å sette fingeren på. Jo da, jeg kunne kjøpt kabler til en Dullion kr., men har ikke trua desverre. Kan det være lov å si at jeg er fornøyd og ikke MÅ oppgradere. Nei da, det kommer noen saker i morgen, men mest for kuriosa. Tror ikke det som kommer forbedrer lyden nevneverdig, men moro lell. Ha en flott aften alle!
Hvem trenger husk, sålenge du husker for meg ODet var en motstand under lyttene som var røket tror jegJa, jeg vet men så var det med denne husken, kommer nok på det etterhvert.Ser du har fått liv i TT. Hva var feilen? Om du vet![]()
O
En lang lytteøkt i dag, nesten 7 timer, kun avbrutt av hundelufting og matauke. Sitter og funderer på hva som kunne vært forbedret, men finner lite å sette fingeren på. Jo da, jeg kunne kjøpt kabler til en Dullion kr., men har ikke trua desverre. Kan det være lov å si at jeg er fornøyd og ikke MÅ oppgradere. Nei da, det kommer noen saker i morgen, men mest for kuriosa. Tror ikke det som kommer forbedrer lyden nevneverdig, men moro lell. Ha en flott aften alle!