V
vinyl-mannen
Gjest
Fått testet den på staterne?

|
Nei. Har brukt noen små Technics høyttalere. Er masse krutt i den sakenFått testet den på staterne?
![]()
Er redd jeg er legge-klar før den er drukket innaforI lystig lag kan denne være en vinner, intet mindre.
så lenge man holder seg unna tonekontroller og annen funksjon, tror jeg sikkert at denne kan levere varene på en skikkelig måte. Den er bygget opp med solide effekttransistorer, men high end blir det nok aldriLydkvalitet står neppe i forhold til pris mtp hvilke mer moderne godsaker du får for slike beløp som forlanges for vintage monsterreceivere.
Trodde vi hadde en avtale??Den er ikke min. Tror heller ikke jeg ville hatt en slik, bortsett fra samlerverdien, men skjønner de som liker denslags
Enig i det. Ikke bare de japanske, men også merker som Sugden. Men jeg tror at investerer du den summen det koster å kjøpe en monsterreceiver i dag så har du en svært pen slump å lete etter mer moderne og flotte saker på bruktbørsen. Selv liker jeg veldig godt klassiske receivere av litt format og med innslag av tre, både Tandberg 20xx og diverse japanske monstre. Kunne godt tenkt meg en slik selv, men ikke for de prisene som forlanges noen ganger. Dessuten, hvor skulle jeg brukt den?Siden vi er innom temaet, så har jeg faktisk stor tro på at en forsterkerkonstruksjon med transistor fra 60-70-80 tallet fint kan konkurrere med dagens konstruksjoner. Bare så det er sagt
???????Trodde vi hadde en avtale??Den er ikke min. Tror heller ikke jeg ville hatt en slik, bortsett fra samlerverdien, men skjønner de som liker denslags![]()
Skulle ikke du kjøpe den?????????Trodde vi hadde en avtale??Den er ikke min. Tror heller ikke jeg ville hatt en slik, bortsett fra samlerverdien, men skjønner de som liker denslags![]()
Jepp, enig. For min del har jeg ikke prøvd å sjekke på mine sider, så jeg vet ikke om ditt problem også ville vært det samme hos meg. Skal sjekke neste gangJo da, så lenge de leverer er det jo greit, men det man har bestilt bør være sporbart når man går inn på "mine sider". Nå man så ikke finner det man har bestilt derfra, kan det skape usikkerhet og forvirring
akkurat det samme opplevde fandrese. Gå gjerne inn på "min side" og sjekk orderen fra forrige uke og si gjerne ifra om du finner noeJepp, enig. For min del har jeg ikke prøvd å sjekke på mine sider, så jeg vet ikke om ditt problem også ville vært det samme hos meg. Skal sjekke neste gangJo da, så lenge de leverer er det jo greit, men det man har bestilt bør være sporbart når man går inn på "mine sider". Nå man så ikke finner det man har bestilt derfra, kan det skape usikkerhet og forvirring![]()
Lurt å ta en (kort!) pause og trekke pusten...Vet ikke jeg, men mulig jeg gikk litt lei av all hifien plutselig. Det har vært ganske så intenst siden før jul, med bytting, kjøp, salg, mekking, plassering. I tillegg mekking av andres utstyr. Tror morgendagen kanskje skal gå til å gjenoppdage Tesalongen igjen. Der er det allerede ettårsjubileum for Rauna Ymer mkII og der er det også rør og en helt annen atmosfære. Tror et "dykk" der, med medbrakt kaffekopp kan gjøre susen
Ikke så rart du ser det som monoknappen er inne når du kommer i fra stue oppsettet,der har du mye bredere oppløst lydbilde.Tja, hva skal jeg si, litt nedtur? God kaffe? Siste iallefall ja, den andre trenger jeg lenger tid på. Sitter nå iallefall her som tenkt og det virker som om monoknappen er inne, hvor ble det av romfølelsen? Mange tanker nå...