T
TT.
Gjest
Det er mer enn bare "litt" irriterende å ikke få svar på bud man har lagt inn på ting man har lyst til å kjøpe, i allefall når det er i femsifretklassen
|
Kanskje vedkommende er bortreist i julen ???Det er mer enn bare "litt" irriterende å ikke få svar på bud man har lagt inn på ting man har lyst til å kjøpe, i allefall når det er i femsifretklassen
Eller kanskje hele året? ;DKanskje vedkommende er bortreist i julen ???Det er mer enn bare "litt" irriterende å ikke få svar på bud man har lagt inn på ting man har lyst til å kjøpe, i allefall når det er i femsifretklassen
O
Eller det selvsaktEller kanskje hele året? ;DKanskje vedkommende er bortreist i julen ???Det er mer enn bare "litt" irriterende å ikke få svar på bud man har lagt inn på ting man har lyst til å kjøpe, i allefall når det er i femsifretklassen
O
stemmer det. Bød også på ASR mini, men ble overbydd.Eller det selvsaktEller kanskje hele året? ;DKanskje vedkommende er bortreist i julen ???Det er mer enn bare "litt" irriterende å ikke få svar på bud man har lagt inn på ting man har lyst til å kjøpe, i allefall når det er i femsifretklassen
O
Hva har du bydd på ? Er det noe forsterkeri
O
Etter masse leting, fant jeg noen gamle 2,5kvmm bilstereo høyttalerkabler og har fått byttet ut de pinglete Anthony Jallakablene. Kan ikke påberope meg å høre forskjell, men nattesøvnen blir nok noe bedreMå virkelig si att lyden i hovedanlegget er bra TT. Noe helt annet enn med NHT`ene, men jeg likær`t! Vrenger på ingen måte tapeten av veggene, men så detaljert lydbilde som disse statene gir er det vansklig å finne i en "normal" høyttaler.Er litt spent på dommen over lyden i Hovedalegget etter at de to første har lånt øret til dette i kveld og vær dønn ærlig.
Kan jo hende du har noe å hente på forsterkerbytte som du og Evo2 snakka litt om. Det skal ikke jeg si så mye om egentlig. Også hjelper nok høyttalerkablene dine til her
Må si jeg syntes det låter bra hos deg TT. Både oppe, nede og foran TV`n![]()
Har du noen i kikkerten ? Ligger mye bra ute nåNå er det gjort, LM 126 er lagt ut for salg. Vrææææl!
Du må spare til SF duAaa nå skulle jeg hatt kroner på konto!! Fin pris på en uber fet forsterker!! Lykke til med salget![]()
Det er kjipt, for den kommer til å holde seg godt i verdi når den får noen år på baken. Er altså Dared bedre enn den siden det er LM som får reisepass?Nå er det gjort, LM 126 er lagt ut for salg. Vrææææl!
kjøpt noe annet rart istedetDu må spare til SF duAaa nå skulle jeg hatt kroner på konto!! Fin pris på en uber fet forsterker!! Lykke til med salget![]()
O
Har nok mere med hva som kan drive elektrostateneDet er kjipt, for den kommer til å holde seg godt i verdi når den får noen år på baken. Er altså Dared bedre enn den siden det er LM som får reisepass?Nå er det gjort, LM 126 er lagt ut for salg. Vrææææl!
Var en AR som fristet, men selger tar ikke kontakt. En eldre ML hadde vært kult, men det kan jeg nok drømme omHar du noen i kikkerten ? Ligger mye bra ute nåNå er det gjort, LM 126 er lagt ut for salg. Vrææææl!
O
Jo, men han har jo Dared i tesalongen. Hvorfor ikke sette inn LM der og selge Dared isteden?Har nok mere med hva som kan drive elektrostateneDet er kjipt, for den kommer til å holde seg godt i verdi når den får noen år på baken. Er altså Dared bedre enn den siden det er LM som får reisepass?Nå er det gjort, LM 126 er lagt ut for salg. Vrææææl!
O
Er nok litt knapt med plass i salongen tenker jeg.Jo, men han har jo Dared i tesalongen. Hvorfor ikke sette inn LM der og selge Dared isteden?Har nok mere med hva som kan drive elektrostateneDet er kjipt, for den kommer til å holde seg godt i verdi når den får noen år på baken. Er altså Dared bedre enn den siden det er LM som får reisepass?Nå er det gjort, LM 126 er lagt ut for salg. Vrææææl!
O
I sølv ???Var en AR som fristet, men selger tar ikke kontakt. En eldre ML hadde vært kult, men det kan jeg nok drømme omHar du noen i kikkerten ? Ligger mye bra ute nåNå er det gjort, LM 126 er lagt ut for salg. Vrææææl!
O
Her spiller annerledes rom og alt mulig annet inn. Ta nå å test LM i tesalongen, hvis du har plass til den der. Bare for å forsikre deg om at du ikke selger unna feil rørforsterker nå. Dared kan du få tak i når som helst, men ikke nevnte retrosak fra LM.Dareden spiller så utrolig bra i Tesalongen og jeg har prøvd Rauna Ymer MkII i hovedanlegget og det passet ikke så veldig bra dengang, så selv med nye rør, tror jeg det blir som å hoppe etter Wirkola
Det er sant og jeg kommer til å ta en test uansett. Forsterkeren er allerede båret opp i 2 etgHer spiller annerledes rom og alt mulig annet inn. Ta nå å test LM i tesalongen, hvis du har plass til den der. Bare for å forsikre deg om at du ikke selger unna feil rørforsterker nå. Dared kan du få tak i når som helst, men ikke nevnte retrosak fra LM.Dareden spiller så utrolig bra i Tesalongen og jeg har prøvd Rauna Ymer MkII i hovedanlegget og det passet ikke så veldig bra dengang, så selv med nye rør, tror jeg det blir som å hoppe etter Wirkola
Tror nok det er flere såkalt dusinvarer som spiller bra på de paneleneHåper du finner noe like eksotisk noe...Dusinvare holder ikke...![]()