TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• T

TT.

Gjest
    Det er mer enn bare "litt" irriterende å ikke få svar på bud man har lagt inn på ting man har lyst til å kjøpe, i allefall når det er i femsifretklassen

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.564
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86
    Det er mer enn bare "litt" irriterende å ikke få svar på bud man har lagt inn på ting man har lyst til å kjøpe, i allefall når det er i femsifretklassen
    Kanskje vedkommende er bortreist i julen ??? :)

O

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.564
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86
    T

TT.

Gjest
    T

TT.

Gjest
    Er litt spent på dommen over lyden i Hovedalegget etter at de to første har lånt øret til dette i kveld og vær dønn ærlig.
    Må virkelig si att lyden i hovedanlegget er bra TT. Noe helt annet enn med NHT`ene, men jeg likær`t! Vrenger på ingen måte tapeten av veggene, men så detaljert lydbilde som disse statene gir er det vansklig å finne i en "normal" høyttaler.

Kan jo hende du har noe å hente på forsterkerbytte som du og Evo2 snakka litt om. Det skal ikke jeg si så mye om egentlig. Også hjelper nok høyttalerkablene dine til her ;)

Må si jeg syntes det låter bra hos deg TT. Både oppe, nede og foran TV`n ;)
    Etter masse leting, fant jeg noen gamle 2,5kvmm bilstereo høyttalerkabler og har fått byttet ut de pinglete Anthony Jallakablene. Kan ikke påberope meg å høre forskjell, men nattesøvnen blir nok noe bedre ;)

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Fin liten riaa TT. Den minner meg om Graham Sleevo i kabinettet. Så da ble det svart da. 8) Blir spennende å høre hvordan den låter. Gratulerer! :)

• Liker
    Reaksjoner: TT.

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    20.380
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    ^ God Jul da. Får håpe det ikke blir alt for rufsete vær der borte.

T

TT.

Gjest
    Glad jeg hverken skal over noen fjell eller reise bort i helgen. Ser det er fler som sliter med kolonnekjøring, stemgte veier osv

Denne passer jo ganske godt til de veifarende

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Nok problemer for min transport av snurre i alle fall. Trafikkuhell utenfor Kristiansand førte til forsinkelser, og omlegging av ferjer i Rogaland fører til ytterligere forsinkelser. Burde egentlig vært ferdig og montert, spillende sort gull for timer siden. Men jeg venter tålmodig, og det er ikke lenge til jeg får beskjed fra den som kjører siste etappe før min hjemkomstetappe fra Aksdal om at hun og snurre er på ferjen, slik at jeg må begynne å planlegge min egen tur til til møtepunktet.

• Liker

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.498
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Aaa nå skulle jeg hatt kroner på konto!! Fin pris på en uber fet forsterker!! Lykke til med salget :)

• Liker

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Nå er det gjort, LM 126 er lagt ut for salg. Vrææææl!
    Det er kjipt, for den kommer til å holde seg godt i verdi når den får noen år på baken. Er altså Dared bedre enn den siden det er LM som får reisepass?

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.564
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86
    Nå er det gjort, LM 126 er lagt ut for salg. Vrææææl!
    Det er kjipt, for den kommer til å holde seg godt i verdi når den får noen år på baken. Er altså Dared bedre enn den siden det er LM som får reisepass?
    Har nok mere med hva som kan drive elektrostatene;)

O
    Jo, men han har jo Dared i tesalongen. Hvorfor ikke sette inn LM der og selge Dared isteden?
    Er nok litt knapt med plass i salongen tenker jeg.
    O

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.564
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86
    • Liker
    T

TT.

Gjest
    Dareden spiller så utrolig bra i Tesalongen og jeg har prøvd Rauna Ymer MkII i hovedanlegget og det passet ikke så veldig bra dengang, så selv med nye rør, tror jeg det blir som å hoppe etter Wirkola

T

TT.

Gjest
    Uansett en utrolig dårlig tid å selge på, men jeg har ikke hastverk

7th-hifi

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2008
    Antall liker
    791
    Torget vurderinger
    8
    Vet ikke om det er for seint, men Soundgarden har hatt en a-60 effekt ute til halv pris, om den ikke er solgt ennå så ville jeg sjanset på den om du har midlene på hånd. Jeg er mektig imponert av hva to av småsøskene dens (a 34.2) leverer i brokobling her ihvertfall. Tror den vil gi krefter i massevis til panelene dine uten å gjøre stuen din om til en sauna.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Dareden spiller så utrolig bra i Tesalongen og jeg har prøvd Rauna Ymer MkII i hovedanlegget og det passet ikke så veldig bra dengang, så selv med nye rør, tror jeg det blir som å hoppe etter Wirkola
    Her spiller annerledes rom og alt mulig annet inn. Ta nå å test LM i tesalongen, hvis du har plass til den der. Bare for å forsikre deg om at du ikke selger unna feil rørforsterker nå. Dared kan du få tak i når som helst, men ikke nevnte retrosak fra LM.

• Liker
    V

vinyl-mannen

Gjest
    Skal ikke prøve å komme med noen råd om det ene eller annet, synd at LM,en ryker ut døra, flott sterker.
    Passer det ikke så passer det ikke.Lykke til i jakten på noe annet.
    mvh
    :)

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Her spiller annerledes rom og alt mulig annet inn. Ta nå å test LM i tesalongen, hvis du har plass til den der. Bare for å forsikre deg om at du ikke selger unna feil rørforsterker nå. Dared kan du få tak i når som helst, men ikke nevnte retrosak fra LM.
    Det er sant og jeg kommer til å ta en test uansett. Forsterkeren er allerede båret opp i 2 etg

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    34.941
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Det er kjedeligt når ting ikke matcher, men må man bytte så må man bytte....:confused:

• Liker

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    19.193
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Får vel nevne at jeg var veldig fornøyd med Roksan Blak på de panelene. Står en i nærheten :)

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Har aldri opplevd maken til respons på noen annonse som denne LM 126. 143 visninger allerede etter 3-4 timer. Trodde McIntosh 7000 og SF Extrema var hotte greier, men blekner mot denne.

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Den er jo bare superkul. Går ikke så mange på dusinet av Strømtavla! ;D

• Liker