T
TT.
Gjest
Det ble skattejakt i dag og vi har vært i Asker allerede og havnet opp i trafikkaos nær Asker sentrum. Flunk ny Tesla mot en flunk ny Porsche 

Nå er det lunsj i Åros
Nå er det lunsj i Åros
Hvem vant?Flunk ny Tesla mot en flunk ny Porsche
Jeg tror Porsche vant, da de fleste airbaggene var utløst på Teslaen, mens høyre forskjerm og støtfangeren var revet av på Porschen. Dessuten var det Teslaens skyld da den hadde brutt vikepliktenHvem vant?
Sikker på det?Det var forresten ikke noe hifi eller musikkrelatert å finne på dagens runde.
det ble da en Brio
Med melk til? Ikke Tuborg der altså. Eller er det fløte?
Melk…Med melk til? Ikke Tuborg der altså. Eller er det fløte?![]()
Det blir kaos uansett. Det er jo noen som fortsatt kjører på blankslitte sommerdekk!Jeg ser forøvrig på nyhetene at det har kommet litt snø i Oslo og Øssfoll. Kaos som vanlig…![]()
![]()
Tror jeg foretrekker glassmanet med vaniljesaus!Melk…![]()
Det er helt korrekt! Dette var siste syltelabb fra 4-pack’en som ble fortært i går…@Dolbytor
Det der er Gildes syltelabber, i 4-pack strimmel!! Lurer ikke meg.....Og melk er perfekt drikke til. Men du bruker vel lefse også håper jeg...?
Helt etter bokenJeg mauler dem bare kalde som litt kvelds-snacks...![]()
www.hifisentralen.no
Surkål er jo femti prosent av ribba, den andre er tyttebær...Nå har jeg opprettet en egen tråd i Off Topic ang julemat. Kan dere ta resten der? Ta for all del med surkålen dit også!
![]()
Mat, drikke og røyk - Julemat 🎅🏿
Her kan dere diskutere alle typer julemat, pinnekjøtt, ribbe, syltelabber, varm og kalkun, osv osv.www.hifisentralen.no
Surkål er jo femti prosent av ribba, den andre er tyttebær...
Våknet kl. 06:00 ved et helvetes bråk utenfor.En herlig morgen som startet med snømåking![]()