Gratulerer

Viktig det der, liker ikke å blande sort og sølv jeg heller.Tusen takk. Det var nettopp det som var "greia" med det hele. Skal få satt på noen andre føtter under som bygger litt mer, så det ikke ser lav ut. Liker at det er litt luft under komponentene, dessuten synes jeg det ser bedre ut. Skal bytte DAC til sølv også, da det passer bedre
Er du nå sikker på det Blusern?Spør bare av ren nysgjerrighet.![]()
Beklager sent svar, men jeg lot meg sveve avsted i panfløytenes fortryllende verden!Passer fint der den kassettspilleren.
Finnes det "audiofile" innspillinger på kassett? Tenker da på ferdig innspilte.
Ikke hjemmelagde på chrom bånd o. l.
Spør bare av ren nysgjerrighet.![]()
Morsomt TT. Ser de koster 50 engelske pund stk. Er overkommelig det hvis det er noe en har veldig lyst på.Beklager sent svar, men jeg lot meg sveve avsted i panfløytenes fortryllende verden!
Det finnes audiofile kassettopptak rett fra mastertape, men utvalget er ikke særlig stort og det er ganske dyrt om man skal kjøpe og få de til Norge. Her er noen
CHASING THE DRAGON AUDIOPHILE RECORDINGS
www.chasingthedragon.co.uk
Den var fin. Ja vi byttelånte plater for å ta opp på kassett og dessuten var opptak fra radio nesten dagligdags. Jeg lytter mye til amerikansk nettradio, men "opptakene" blir lastet ned i Tidal. Savner faktisk kassettspiller i bilen. Det var en egen sjarm med det. Nå er alt så skreddersydd at det ikke er plass til en vanlig bilradio i bilen lenger. Alt er integrert i bilen.Morsomt TT. Ser de koster 50 engelske pund stk. Er overkommelig det hvis det er noe en har veldig lyst på.
Min siste kassettspiller var en Harman Kardon hk 2500.
Vis vedlegget 849303
Den så bra ut, men var bare noe ræl.
Knappene røk en etter en.
Hadde mye glede av kassetter som jeg "miksa" sjøl. Bytta med kompiser, og fikk hørt ny musikk.
Det er rart å tenke på hvordan alt var før vi fikk Internett. Jeg tror musikk ble mer verdsatt fordi det ikke var så lett tilgjengelig.
Alle trenger Ringen på kassett.Finnes det "audiofile" innspillinger på kassett? Tenker da på ferdig innspilte.
Ikke hjemmelagde på chrom bånd o. l.
Spør bare av ren nysgjerrighet.![]()
He he, det blir bare småtteri ifht det du skaper, men jeg gleder meg over det lille jeg får til. Det er det viktigste. Mestringsfølelse
Leste «Medisterpølse». Enten er jeg veldig sulten eller veldig trøtt. Eventuelt kunne jeg tatt på meg lesebrillene. Takk for maten, og sov godt.Hei
Synes du får til mye jeg ! Og helt enig: Mestringsfølelse ! Er bare så deilig når man " får til noe". Ingenting overgår det
Mvh.
Johnny
Zamfir er jo en ener i sjangeren. Jeg har ingen kassetter av "artisten", men jeg kan forære deg kassetten jeg avspilte i går gratis og fri frakt om ønskelig. Det eneste jeg trenger er adresse på PM. Og gleden vil være på min sideArtig å lese om panfløyte-lyttingen din, @TT.Det brakte fram barndomsminner om denne kassetten (navnet Zamfir har visst etset seg fast i langtidshukommelsen):
Vis vedlegget 849460
Far min var veldig glad i denne, så den gikk ofte på repeat både på anlegget i stua og i bilen. Av en eller annen merkelig grunn har jeg ikke så mye panfløytemusikk i min egen musikksamling![]()