Plutselig slo forumet seg vrangt og jeg får ikke redigert innlegget. Det har falt ut litt tekst, men det skal i hvertfall stå på slutten ved Color line fergen "Fun fact: Fergen er ca 20 m lenger enn det Blücher var"
Fantastisk kult! Dette var Yamahas svar på Leslie. Det artige her er at selve høyttalerelementet roterer og ikke en trakt som Leslie gjør. Akkurat dette høyttalerprinsippet satt i orgelet mine foreldre kjøpte på tidlig 70 tallet. Det var flere orgelmodeller med dette prinsippet og det låt veldig som Leslie når man satt og spilte. Det var høy og lav hastighet og dessuten en skjult justeringspotmeter for finjustering av hastighet. Justering av den roterende høyttaleren satt nede til høyre for nedre manual. Modellen het forøvrig Yamaha B-5CRVis vedlegget 1160309
![]()
Shine On You Crazy Diamond on a minty Yamaha RA-200 just like David Gilmour's!! @ Milwaukee Vintage
Med YouTube kan du se populære videoer, kose deg med favorittmusikken din og laste opp ditt eget innhold – og dele det med familie, venner og resten av verden.youtube.com
De var fine, men jeg har så mye utstyr nå og prøver å kvitte meg med noe. Men uansett, takker for tips og prisen ser jo i utgangspunktet grei ut.![]()
JBL TLX 16 | FINN-torget
JBL tlx 16 høyttalere fra 90-tallet, noe bruksmerker finnes er og det, teknisk perfekt og med integrerte føtter/gulvstativ.www.finn.no