TTs hverdag, hver dag

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.622
    Antall liker
    84.945
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Fantastisk nærspill av Ruud!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.574
    Antall liker
    103.034
    Torget vurderinger
    23
    🤔🤔 Trøndergnåling nå også i tennis... kan de ikke holde seg til æljesporten sin 😎
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.574
    Antall liker
    103.034
    Torget vurderinger
    23
    Sytpeis...

    @HasseBasse - her må du ta affære!! 😄



    Den unge dansken hadde kontroll på temperamentet, til tross for at han fikk en elendig start på kampen, og at det var noe han tydelig irriterte seg over i det fjerde settet.

    Ifølge danske BT klaget Rune til dommeren over en situasjon hvor han mente seg forstyrret av noen i Ruuds spillerboks midt under en ballveksling.


    - Det var et par ganger da Casper slo noen slag at en av trenerne hans sa come on lenge før ballen landet, og det er jo irriterende. Det var det eneste, forklarte Rune på pressekonferansen etter kamp.

    Den tidligere danske tennisproffen Michael Mortensen gir Rune lite støtte i sin klaging.


    - Som trener til en spiller så er det klart at man roper slike ting. Det er en del av spillet. Det er uttrykk for at Holger ikke er særlig rutintert. Han er bare 20 år. Se på Casper som er 24 år. Han bruker ikke noe tid på det, Han er konsentrert på det som skjer på banen. Holger skal ikke bruke energi på det! Han kan ikke la seg distrahere. De har sin fulle rett til å gjøre det. Det er tegn på umodenhet, sier den danske tennisesksperten Michael Mortensen til Dagbladet.
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Bunnsolid spill av Ruud i går. Formen stiger tydeligvis underveis i turneringen. Har tro på at han skal klare å nå finalen, men å slå enten Alcaraz eller Djokovic ... Det skal mye til. Håper i alle fall at det blir en underholdende kamp og ikke fullstendig enveiskjøring som mot Nadal i fjor.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.622
    Antall liker
    84.945
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    God ettermiddag!
    Her står dagen i "husmorens tegn", dvs fullt opp med husarbeid, men straks skal jeg i gang med å teste Dali Zenzor 1, som jeg fikk av broren til reisefølget i Førde. Av praktiske årsaker blir testingen gjort på Stueanlegget og ikke Hovedanlegget. Jeg kommer tilbake med mer info etterhvert, men ingen grunn til å holde pusten 😃
    Ha en flott dag om du står med ene benet i malingsspannet, er på jobb, drikker øl eller bare gjør ingenting! 😆

    IMG_3207.jpeg
     
    Sist redigert:

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.563
    Antall liker
    35.502
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Disse har jeg lyst til å teste ut en gang også.
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    ToreP

    Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    3.128
    Sted
    Trondheim
    En fin gave imho, TT.😀 God lyd fra Zensor1, ift.størrelsen! Med litt "subhjelp", får du flott lyd! Har faktisk både Zensor Pico og Zensor3! Pico er vél små, men god lyd der også! 3'ern er en utrolig "kraftplugg" med 7" bass/mellomtone, og "stor" lyd!😀
    Tore
     
    • Love
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.622
    Antall liker
    84.945
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Takker for tips @ToreP
    Jeg har just fått koblet opp høyttalerne og de spiller musikk. Jeg har ikke fått satt meg ned for å lytte enda, men har alltid hatt inntrykk at Dali har vært stusselige saker. Har hatt 102 en gang tidligere og var ikke særlig imponert. Har tenkt at dette har vært HifiKlubbens svar på First Price varer på Kiwi. Det er ikke meningen å tråkke noen på tærne, men jeg er ganske så forutinntatt når jeg skal lytte senere, så er det sagt. To be continued...
     

    ToreP

    Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    3.128
    Sted
    Trondheim
    Joda, skjønner det!😀 Jeg har en egen sans for Dali - liker "lyden" de forskjellige ht'ene lager!
    Har forresten et par Oberon7 i feriehuset, fremdeles i eskene! De skal brukes som hovedhøyttalere i stua! Oberon5 som står der nå, skal få prøve seg på Audiolab-anlegget, i det såkalte "lytterommet" i kjelleren! Blir spennende!😄
    Tore
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.622
    Antall liker
    84.945
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Daliene låter slett ikke verst og minner meg om Dynaudio i lyden. God bass, tross størrelsen, diskanten litt tilbaketrukket, men en noe fremhevet øvre mellomtone, uten at det blir slitsomt. Litt "varme" i lyden og passer godt feks en liten Rotel integrert eller tilsvarende. Låter dessuten fint med en liten vintage Technics på 2x35W. Tror de vill bli gaske "lodne" i lyden med feks en ECI-3 eller med rør. Er nok en høyttaler som passer godt i mindre rom og musikk med mye vokal. Det er ihvertfall mitt lille inntrykk etter en kort lytt. De er dessuten ikke særlig kresne på plassering, tross bassport bak.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.622
    Antall liker
    84.945
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Litt musikk i kvelden mens man fordøyer både det ene og det andre man har lest og opplevd i andre tråder 😳😁
    The Allen Carman Project - All for one


     
    Sist redigert:

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.622
    Antall liker
    84.945
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    I mitt neste liv skal jeg lære meg å spille gitar og lære meg å danse. Det ser så lett ut, er kontaktskapende (ikke Furutech der altså) og god trim... 😉

    Chris Standring - Like paradise

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.622
    Antall liker
    84.945
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Fourplay - Above and beond (av Chuk Loeb) Live i Tokyo med new Japan Philharmonic. Chuck med grønn gitar!

     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.812
    Antall liker
    3.839
    Torget vurderinger
    1
    Litt musikk på starten av natten:unsure:
     
    • Love
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.622
    Antall liker
    84.945
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Om noen lurte, Daliene går ut på brukten ved første anledning. Om du er interessert, send gjerne en PM
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    ^ Husk å spille hard to get om potensielle kjøpere gjør seg vanskelige. Det kan lønne seg 😊
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Husk at det er viktig å ikke blande det å være kostbar og kostelig. Et lite tips der altså.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.622
    Antall liker
    84.945
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Jeg har aldri vært vrien å handle med. Sjekk gjerne historikken her på Torget eller på Finn om noen er i tvil om at jeg er en hederlig mann. Skulle noen være i tvil, så send gjerne en PM om man er i stuss. Å lure folk for penger er ikke min greie. Skulle noen være misfornøyd med en handel, så finner vi en løsning, ikke verre enn det.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.622
    Antall liker
    84.945
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Etter noen runder, så legger jeg salget av Dali Zenzor1 på is. Kjekt å ha i reserve eller til kjøkkenet om jeg gidder å bytte. Ha en glad fredag og helg!

    Joe McBride - Chicken Joe

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.622
    Antall liker
    84.945
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Nok en gang tennis!
    Gøy å se Djokovic vs Alcaraz live nå. Novak er overlegen!

    Ruud spiller etter denne kampen!
    🎾🎾🎾

    (TVNorge)
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.622
    Antall liker
    84.945
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Fantastisk spill av serbiske Novak Djokovic så langt🎾
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn