TTs hverdag, hver dag

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    En stille morgen her i Indre. En gylden stund med litt kaffe i koppen og musikk fra en nettradiostasjon i Miami (US). I grunn ganske så trivelig, da det er midt på natten der og det spilles rolig musik og det passer utmerket. Det blir leven nok senere i dag, da dette nevnte markedet avholdes i et P-hus på et kjøpesenter midt i lørdagsrushet! 😱
    Ønsker alle en rolig lørdag

    Ken Navarro - Island life

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Nok en gang er jeg på "etterskudd" ang F1 og ser FP3 i opptak, for så å se Q1,2,3 i opptak. Samtidig nytes Sentralens mest eksotiske øl, kun for ansatte hos et IT selskap i Oslo, utviklet i samarbeid med Oslo Brewing Company!

    IMG_2088.jpeg
    IMG_2089.jpeg
    IMG_2090.jpeg
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Om noen lurer, så ble det ingen handel på markedet i dag. Det var nok mer for de spesielt interesserte. Om noen har vært på høstmarkedet på Ekeberg i Oslo, så var dette en mikroversjon av denne. Handel ble det derimot etter litt kjøring og vi ankom det svenske svingoljeutsalget i Årjäng. Dobbel kvote til meg og dobbel kvote tobakk til kompisen. 😎.

    Litt musikk i lørdagskvelden

    En klassiker i smooth jazz versjon her fremført av Jimmy Sommers - Besame Mucho

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Fanken! Nå er det to hvite prikker over huset til naboen! Jeg tror jeg må ringe politiet, så de kan komme og sjekke hva det er!

    Jeg er ikke den smarteste i skuffen 😂, men hva i all verden kan politiet gjøre med et fenomen på himmelen, er virkelig folk så lite opplyste? Tydeligvis!

    IMG_2097.png


     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Det er mange år siden tv klarte å levere noe med substans til lørdagsunderholdningen, så derfor er YouTube en redning i så måte. Fritt valg i øverste hylle, for både Gud og Herman! Det er fint å kunne velge selv hva man vil se, pause nårsomhelst og se ditto.

    Et kort klipp

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    En stille dag med de sedvanlige formiddagsrutinene. Det skulle være rart uten kaffe og alt det andre. Vi er og blir noen vanedyr, men jeg klager ikke. Det kunne vært så uhyggelig mye verre. Bank i bordet (ja kom inn!). Ønsker alle en trivelig dag uansett rutine eller gjøremål!

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Max i ledelse og minimum spenning i løpet så langt
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Snipp, snapp snute, ferrari nr 16 ute (Lec)
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Helt overlegen seier til Red Bull i sesongens første løp! Gratulerer til Max Verstappen(RB), Sergio Perez(RB) og Fernando Alonso(AM)

    IMG_2099.gif
     
    Sist redigert:

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Flere forummedlemmer har i det siste postet bilder av fugler, noe jeg synes er veldig trivelig. Dyr i sitt rette element, er flott å se, derimot vanskjøtting av dyr gjør meg og sikkert mange med meg, sint, opprørt og veldig trist.
    Noe annet som gjør meg trist, er at mange ønsker å gjøre om på tidligere tiders historie. Det som skjedde dengang, har skjedd, det vi mente den gang, trodde vi var rett og bør bestå som et tegn på dengang da. At noen skal omskrive bøker, redigere filmer og fjerne kunst, da det ikke er "politisk korrekt" i dag, blir i min verden helt feil. Det blir like dumt som å montere airbags i en Chevy fra 50 tallet, da den ikke er like trygg som dagens biler.
    Jeg lurer på når Peter Sellers sin figur i denne snutten blir for sterk kost for enkelte?
    Dette er jo "black face" eller? Ok,kanskje ikke korrekt i dag, men skal dette fjernes, slettes eller gjemmes?

    Blir man krenket at dette, da vil jeg påstå at det er noe galt med den som ser dette og ikke det som skjer i snutten

    Det blir bare for dumt
     
    Sist redigert:

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.771
    Antall liker
    3.760
    Torget vurderinger
    1
    Er helt enig med @TT. det blir fort mye som ikke lar seg endre eller omskrive , da hele historien mister sin identitet med ny ord og meninger. En bør heller bruke tid på mer alvorlige ting i vår til dels syke verden. La det som har vært få være i fred.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Nå, etter 10 ukers forsinkelse, har endelig Blixtunellen og Follobanen reåpnet. Dette kan bety mye for både bosetning og ikke minst boligpriser på denne side av hovedstaden. Det gjenstår å se om det vil gå et tog i morgen... 😉🙄

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Det har vært en dag med både opp og nedturer. At jeg skulle være så klønete å glemme en avtale, sitter langt inne å akseptere. Gjort er gjort og jeg får ikke gjort noe med det eller andre ting som har skjedd i dag. Uansett har det skjedd ting som jeg kan glede meg over og det er det viktigste. Uken er straks unnagjort og ny er på tur. Vinterferien er unnagjort for den som er så heldige å ha den slags. Har gode minner fra tidligere tider med barna og vinterferie på svigers hytte.
    Straks natt her, mens Månen vokser seg stor til fullmåne tirsdag. Høyt står den og er et mektig syn. Ønsker alle en flott ny uke og en stille natt, når den tid kommer

    Sharon Rae North - Sister moon

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    God formiddag!
    Dagens "trim" er unnagjort og det blir å pusle med noe smått i dag. Skal blant annet reparere en garasjejekk, slik at den er klar til vårens dekkskift om noen uker. Har utsatt dette en rekke ganger og har forbannet dette ved tidligere skift, men nå skal det altså gjøres. Ellers er det lite som skjer av utskiftninger på lydfronten og er egentlig ganske så fornøyd med tingenes tilstand. Noen planer har jeg, men de skal jeg holde for meg selv inntil videre. Ha en god dag!

    Spontanious Groovin' Combustion - Jackie's new car

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Da ble både garasjejekk og noe annet smått som nytt igjen og det er bare å glede seg til 19" skal på igjen. Greit å ha utstyret i orden (sa brura 😂)
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Litt musikk i ettermiddagen og denne gangen med Joe Sample, som gikk bort så alt for tidlig
    Born to be bad (liveversjon)

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Litt pussig at de kaller det Oslo Hifi show all den tid det avholdes i en annen kommune, godt utenfor Oslo.🤨
     

    iGran

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.04.2022
    Innlegg
    236
    Antall liker
    1.687
    Sted
    Makrokosmos
    Neste blir vel Follobanen Hifi-show, flere kilometer med utstillere. "Hvor lang signalkabel kan brukes før degradering av lyden oppleves? Vi har plassen!"
    Kaffe og bolle kan kjøpes i stanset togvogn retning Oslo S. 🚇
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Neste blir vel Follobanen Hifi-show, flere kilometer med utstillere. "Hvor lang signalkabel kan brukes før degradering av lyden oppleves? Vi har plassen!"
    Kaffe og bolle kan kjøpes i stanset togvogn retning Oslo S. 🚇
    Det ble jo stans allerede i morges, men det var visst ikke tunellens feil, men togsettet.
     
    Sist redigert:

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.490
    Antall liker
    84.330
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Litt smooth før middagen

    Lalah Hataway og Boney James - Coastin'

     

    ToreP

    Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    3.128
    Sted
    Trondheim
    Rett og slett nydelig musikk, TT.!😍
    Bare en liten tilførsel til "sa brura": - Greit å ha utstyret i orden, sa brura til brudgommen som satt der med "utstyret" i gips, etter en alt for hard/slitsom "prøvetur"!(m.brura)🤣
    Tore(som endelig etter 35 år har "grodd sammen" igjen!)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn