Truls Fyhn, vår Sheriff i Tromsø

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
oddgeir skrev:
united59 skrev:
oddgeir skrev:
Pink_Panther skrev:
Feil parti? Hun er da ikke frepper...
Nettopp, og deri ligger feilen. ;D
Fordi man uten frep-medlemskap ikke kan være sikker på at hun er dum?
Huff dette ble for komplisert for meg. :-[
For meg også. Nå har jeg grublet i nesten et halvt år, og skjønner fremdeles ikke om man ikke kan være sikker på at hun er dum fordi man ikke er frep-medlem, eller om man ikke kan være sikker på at hun er dum fordi hun ikke er frep-medlem ???

Så da kan man vel være sikker på at jeg er dum, selv om, eller fordi, jeg ikke er frep-medlem.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.926
Antall liker
8.235
Torget vurderinger
1

Vedlegg

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.540
Antall liker
7.862
Torget vurderinger
0
En av de siste offentlige ledere med mot til å kritisere de over seg når han så feil bli begått har gått bort. Meget trist nyhet dette.

Politiet vil etter dette kun ha "lojale" politimestere som er ansatt på åremål og derfor ikke tør kritisere "makta". Politidirektoratet og den politiske ledelsen i departementet har grunn til å glede seg, kritikk mot dumme avgjørelser vil stilne nå når "Sheriffen i Tromsø" har hengt bort stjerna for godt.

Lyse fred over hans minne? Vet da søren ikke om det var det han ville ha ønsket!? Tror nok at det han helst ville hatt som bauta var at en eller annen ville ta opp arven og feste sheriffstjerna på brystet og fylle de støvlene som nå står tomme!
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.926
Antall liker
8.235
Torget vurderinger
1
Jeg bekymrer meg for at det vi får nå er en litt tannløs politimester med frykt for at karrieren skal stoppe opp på grunnlag av å "være vanskelig" å ha med å gjøre. Litt sånn man løste "problemet" Thorbjørn Mork... Åremål var løsningen. Etter at han døde.
 
Topp Bunn