Teppebombing er ingen lek, vi som er gamle nok husker Vietnamkrigen og bildene på TV av B52 fly som teppebombet det landet "tilbake til steinalderen".Så snakker noen her som om teppebombing er en slags lek!?
I det hele tatt er krig ikke lek og slett ikke morro ! Dessverre er situasjonen den at stadig fler begynner å se en krig som uunngåelig. Krig er ikke den første løsning man bør velge og slett ikke den beste, men vi sitter her i et skrekkelig dilemma. Vi vet, ut fra hva han sier, at Irans leder er ganske ekstrem i forhold til vårt vestlige tenkesett. Vi vet, ut fra hva han sier, at han gjerne hadde sett vesten "klippet ut av kartet". Vi vet at det kun er et spørsmål om tid, hvis vi ikke gjør noe, før han har atomvåpen som faktisk kan "klippe Europa ut av kartet".
Vel hva pokker skal vi gjøre ? Når man ser på TV, når man hører enkelte muslimske ledere her i landet snakke, når man hører stillheten fra de "moderate" muslimene ( Finnes de? ). Vel hva pokker er rett å gjøre nå ??
Personlig er jeg veldig urolig, hadde jeg vært muslimsk innvandrer til Vesten ville jeg vært enda mer urolig ! Er redd forståelsens og toleransens pendel er på vei tilbake for full fart !