Tror du Gud finnes?

Tror du Gud finnes?

• Ja

Stemmer: 0 0.0%
  • Ja, men ikke som det fremstår i bibelen

• Usikker

• Nei

• Totalt antall stemmer
    1

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Parelius skrev:
Trekant er jo den minste form, og siden det trengs to til generering av nye, så blir det sexs.
Trekant er bra, siden jeg ikke bruker tiden på å tro på guder og sånt, og tenker at livet er her og nå, ikke et opphøyd svada iform av neste liv eller ørtogførti jomfruer i paradis. (noen som ser likheten mellom kristne og muslimer? Begge tror på noe mer enn nissen) Er fornøyd med det livet jeg har jeg, og blir ferdig med det.......... :-* :-* :-*

G

Gjestemedlem

Gjest
decibelius skrev:
I natt traff jeg GUD - Hun hadde langt lyst hår og het Grete 8)
Hmm, får håpe for din del at du er tilhenger av en trosretning der du kan snakke direkte med GUD da, og ikke være nødt til å kun forholde deg til tilhengerne, presteskapet og underståttene, og at du ikke er monoteist hvis det skulle vise seg å være en ugle når lørdagsrusen er sovet ut og du åpner øynene...

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Gjestemedlem skrev:
decibelius skrev:
I natt traff jeg GUD - Hun hadde langt lyst hår og het Grete 8)
Hmm, får håpe for din del at du er tilhenger av en trosretning der du kan snakke direkte med GUD da, og ikke være nødt til å kun forholde deg til tilhengerne, presteskapet og underståttene, og at du ikke er monoteist hvis det skulle vise seg å være en ugle når lørdagsrusen er sovet ut og du åpner øynene...
hehe - jeg valgte nok det enkleste språket av dem alle her, nemlig kroppsspråket - "Nærmere Deg min Gud" som det heter...Følte meg ikke som en ornitolog i senga når jeg våknet heller - bank i bordet 8)

Topp Bunn