Troels Gravesen SBA-761 (Toten utgaven)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • superhkm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Innlegg
    4.045
    Antall liker
    2.989
    Torget vurderinger
    2
    I første omgang skal jeg eksperimentere, så det er absolutt et interessant tilbud.
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Tok bare et kjapt prisoverslag basert på en nettbutikk i Polen: Bare elementene koster her 10.500 kroner ... 16k for disse høyttalerne er et røverkjøp.
     

    inselwind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    1.944
    Antall liker
    10.539
    Sted
    Toten
    Torget vurderinger
    11
    @inselwind – Hvor stort rom mener du disse høyttalerne bør ha?
    Stua mi er ca 45 m2 og det spilte virkelig bra. Dette er jo mellomstore høyttalere med bra pondus i bunn mtp størrelsen. Vanskelig å si hvor stort rom den trenger, da stuens oppbygging og høyttalerens plassering spiller alltid den største rollen. Disse kan kle de fleste romstørelser 🎵🎶.
    Til denne prisen er de jo et kjempebra kjøp👍.
    Det ligger ca 40 arbeidstimer bak disse. Selvdreide føtter, serratert og behandlet. Endeved x-finér, gjennomfarget svart 25mm mdf og fin løsning på porten..
    Kjøp dem og test dem😉.. disse har nådd bunnen vdr pris og vel så det
     
    Sist redigert:
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Stua mi er ca 45 m2 og det spilte virkelig bra. Dette er jo mellomstore høyttalere med bra pondus i bunn mtp størrelsen. Vanskelig å si hvor stort rom den trenger, da stuens oppbygging og høyttalerens plassering spiller alltid den største rollen. Disse kan kle de fleste romstørelser 🎵🎶.
    Til denne prisen er de jo et kjempebra kjøp👍.
    Det ligger ca 40 arbeidstimer bak disse. Selvdreide føtter, serratert og behandlet. Endeved x-finér, gjennomfarget svart 25mm mdf og fin løsning på porten..
    Kjøp dem og test dem😉.. disse har nådd bunnen vdr pris og vel så det
    Prisen er det virkelig ingenting å si på. Jeg ser hva delene koster, og jeg regner med dette har kostet "noen" kroner i arbeid Dessverre er det uaktuelt siden jeg ikke bor i Norge. Grunnen til at jeg spurte om romstørrelse, var i tilfelle jeg skulle gått på dette prosjektet selv (med hjelp lokalt). Stua mi er bare på litt over 20 m2, og jeg tror de kunne blitt utfordrende i bassen. Men jeg skulle veldig gjerne hørt dem.
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.808
    Antall liker
    13.468
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Ute på finn igjen. De er spennende disse høyttalerne. 👍
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn