Digitale avspillere Transport av ECM1 cd spiller

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.674
Antall liker
1.765
Torget vurderinger
1
Prøver igjen. Jeg kjøpte en ECM1 cd spiller i vinter og tidligere eier leverte og satte den opp, den har spilt uten problemer til nå. Da den sliter med og lese cd plater, den skal nå sendes til EC for service og oppgradering. Transportskrue og brakket er festet på toppen, men hvor skal vingemutterene under sitte. Ingen hull her for denne, føler meg som en idiot. Legger ved bilder. Og har spilleren vært i bruk med transport bolter, ser det sitter umbraco skruer her blant annet. Etter att øvre transportskrue og brakett ble festet så er det ingen bevegelse når man setter spilleren på høykant. Mistenker nå att umbraco skruene under skulle vært løsnet, kan de de ha endret designet på denne utgaven kontra de senere utgavene av denne cd spilleren. Har sett at MK IV ser litt annerledes ut når du åpner skuffen blant annet. Jeg bruker cd puck nå og har bestilt spider som en del av pakka, da det sies at forbedringer er stor. Ser forøvrig frem til denne service og oppgraderingen.
 

Vedlegg

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Singh: Det er slike oppgaver man har original emballasje til. Gled deg til du får den hjem..
 

Svullo

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2017
Innlegg
3.462
Antall liker
2.427
Sted
vest
Ska vel være EMC1 å det finns vell mannual på net?
 

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.674
Antall liker
1.765
Torget vurderinger
1
Har lest den og den viser 3 vingemuttere, og disse fikk jeg tilsendt av EC. Har sendt de mail, men får nok ikke svar før til uka. Håpet at noen på sentralen hadde svaret og at jeg da kunne få den avgårde i dag eller mandag morra.
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.935
Antall liker
753
Jeg har en 2 år gammel MK IV kjøpt ny på Black Friday. Husker ikke helt hvordan det var med de skruene når jeg pakket ut spilleren. Innbiller meg at manualen ikke stemte helt. Jeg kan evt sjekke. Men hvis du har originaleksa, går det kanskje bra uansett?
 

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.674
Antall liker
1.765
Torget vurderinger
1
Har dessverre ikke original eske, men har bygd en transport kasse i 19 mm MDF og 2 lag med profilert dempeskum.
 

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.674
Antall liker
1.765
Torget vurderinger
1
Er det ingen her inne som har sent EC cd spiller til Stavanger og som har kontroll på hva som er transport skruer på bilder opp i tråden her.
 

gunnarium

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.11.2004
Innlegg
128
Antall liker
59
Sted
Rogaland Bryne
Torget vurderinger
3
Hei Under skilte på toppen av spilleren er det et hull, inni der bruker du en unbrakkonøkkel som fulgte spilleren, ingen vingemutrer på min.
 

gunnarium

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.11.2004
Innlegg
128
Antall liker
59
Sted
Rogaland Bryne
Torget vurderinger
3
Sist redigert:

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.674
Antall liker
1.765
Torget vurderinger
1
Den er festet og braketten er på plass, det var ingen bevegelse når jeg satte den på høykant for og ta bilde.
 

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.674
Antall liker
1.765
Torget vurderinger
1
Da kan jeg nok bare pakke den ferdig for sending i morra. Denne bruksanvisningen viste ingen bolter under, mens den eldre anvisningen vis vingemuttere.
 
Topp Bunn