pirelli.Er det ingen der ute som kan ta seg tid til å tenke på sykkeldekkene mine? Eller er det bare mat som teller her? Kan jo ikke akkurat vente til våren med å få svar på hva slags piggdekk jeg bør kjøpe. Da skal jo sommerdekkene på.
pirelli.Er det ingen der ute som kan ta seg tid til å tenke på sykkeldekkene mine? Eller er det bare mat som teller her? Kan jo ikke akkurat vente til våren med å få svar på hva slags piggdekk jeg bør kjøpe. Da skal jo sommerdekkene på.
;D ;D ;D Takk for tipset!!pirelli.
Er det så glatt at du trenger piggdekk er det ikke meningen du du skal sykle!Er det ingen der ute som kan ta seg tid til å tenke på sykkeldekkene mine? Eller er det bare mat som teller her? Kan jo ikke akkurat vente til våren med å få svar på hva slags piggdekk jeg bør kjøpe. Da skal jo sommerdekkene på.
;D ;D ;D Takk for tipset!!
??? ??? ??? Men hvor får man kjøpt dem??....I en Pirelli-butikk....?
Nå som jeg har fått løst mitt problem, NB! NB! TAKKET VÆRE EN HFS-TRÅD, trekker meg stille og rolig tilbake. Dere kan finne meg på Gule Sider hvis det skulle være noe, på jakt etter "Pirelli". Skal nok klare det på egenhånd, trenger nok ikke å spørre om det...tror jeg....
;D ;D ;D Lurte dere bare. Har ikke logget meg ut i det hele tatt!! ;D ;D ;DWhops var det sykkeldekk du skulle ha fillern jeg tenkte mc dekk jeg. Til sykkel skal du ha nokian dekk.
;D ;D ;D Godt at jeg fortsatt henger med her så jeg kan forsvare mine interesser.Er det så glatt at du trenger piggdekk er det ikke meningen du du skal sykle!
Derfor ble det oppfunnet noe som heter sparkstøtting ;D
Men for all del...." er du ein slik ein"..."ein som går med fotformsko"...ein som går med sykkelhjelm inne på kontoret"..."ein som spiser økologisk mat og er livredd for alt" ....."ein satan som er redd for skrubbsår" ....ja sett nå på disse pysedekkene dine ;D
Svine-kåte-lætta som trønderene sier,finn en god svinekjøttoppskrift og bruk kylling istedet
IMO
Mvh
Leif
Hvis ikke denne tråden skal visne hen i en wok-gryte sammen med tunfisker og dypfrosne kyllinger, må vi finne på noe bedre enn å gå opp gamle spor.Svine-kåte-lætta som trønderene sier,
Tunfisk er tingen og da anbefales LIDL, mens du er der kan du også kjøpe spylevæske
Hvis ikke denne tråden skal visne hen i en wok-gryte sammen med tunfisker og dypfrosne kyllinger, må vi finne på noe bedre enn å gå opp gamle spor.
Slegge-fettet var i og for seg en interessant utvikling. Er slegge-fett et slags high-end-fett, eller er det mer i budsjettklassen?
Eller skal vi bare "call it a day" og avslutte mens leken er god? Jeg har jo tross alt fått svar på mitt store spørsmål her i livet (det med sykkeldekkene, hvis det er noen som ikke har fulgt med i timen). Forøvrig har vi vel alle forstått trådstarters intensjon....vel de fleste av oss, da.
;D ;D ;D Sorry, men enhver er seg selv nærmest!Ja men hva med alle andre store spørsmål da? :![]()
Du ser hvordan det gikk. Skled rett ut.Dette er ikke ment som et surmaga innlegg, men som ganske fersk HIFI-frelst trønder er det av og til en smule vanskelig å følge med på en del av tråene i forumet her inne. Klikker meg inn på en del forskjellige med tro på at jeg vil få litt info, og gjerne svar på noen spørsmål. Men under de fleste tråder har det blitt slik at det til de grader sklir ut, og omhandler noe helt annet. Eks. Den tråden som omhandler "Ønsker om tester i Fidelity." Nå er det ufattelig mange innlegg i den tråen som omhandler noe helt annet, og gjør det litt kjedelig for meg (kanskje også andre) som ikke er inne i alle diskusjoner og termer ennå.
Vel, håper ikke dette blir oppfattet feil. Synes forøvrig det er ei bra sie, bruker masse tid her, og kunne derfor tenke meg at forumet var litt mere "on topic" i de forskjellige tråene.
Kjøp piggdekk!!Du ser hvordan det gikk. Skled rett ut.
Det sier mest om en del av de som er aktive her på HFS. Det sklir og det sklir. Opprinnelig tema og fakta blir fullstendig borte.
Hva i all verden er dette for et spørsmål ???Jeg skal bytte olje på bilen.. Hvilken olje er best? Mobil1??
Men det er allerede bevist i utallige HFS-tråder at alt som er myyyyye dyrere, er myyyye bedre.Evt snake-oil, men husk at det er mye myyye dyrere ;D
Spillolje. Gjenbruk vet duJeg skal bytte olje på bilen.. Hvilken olje er best? Mobil1??
Fillern jeg som skulle lage noe virkelig ekslusivt. hadde tenkt å mikse snakeoil med linolje for riktig konsistens og aroma.Men det er allerede bevist i utallige HFS-tråder at alt som er myyyyye dyrere, er myyyye bedre.
Så snake-oil er tingen!!
Bare ikke i wok-gryten. ;D ;D
Det går også bra. Bare pass på at du ikke bruker spillolje! ;DFillern jeg som skulle lage noe virkelig ekslusivt. hadde tenkt å mikse snakeoil med linolje for riktig konsistens og aroma.
Nokian ekstreme... Veldig bra valg oldboy...Kjøp piggdekk!!
Til orientering: Nokian Extreme er innkjøpt, påmontert og tatt i bruk.
Da sklir det ikke! Garantert!
;D ;D ;D
PS! Falt de nye wok-oppskriftene i smak?
nei har bare noe kardang olje går det bra?Det går også bra. Bare pass på at du ikke bruker spillolje! ;D
Cannondale er bra Raven, det har jeg hatt selv.nei har bare noe kardang olje går det bra?
ja hva slags sykkel har du har selv cannondale F 700 med hayes og esp 9.0 system
Ta den fram til sommeren... (sykkeln altså)digg. hadde en giant xcr 99 racer trur jeg det var. siden ble det en cannondale r2000 men spinergy og campa gruppe. litt av alle modellene deres girveksleren bak var topmodellen. den solgte jeg. og nå står dalen bare i kjelleren og sløver. blir ikke brukt lengre.
Jeg har ikke vært innom denne tråden på en stund. Trodde vel nærmest at den var lagt død.Nokian ekstreme... Veldig bra valg oldboy...
Hvilken terrengsykkel har du? Har du racer også?
Bamsemann.....![]()
Du er tydeligvis flink til å bruke sykkeln oldboy... og det er det viktigste.. sykkel er morro det...Jeg har ikke vært innom denne tråden på en stund. Trodde vel nærmest at den var lagt død.
Nokian Extreme kan anbefales. Takker og bukker for all støtte og oppmuntring i denne forbindelse.
Min sykkel er så langt fra high-end som det går an å komme. Ja, den er vel ikke engang kvalifisert til budsjettklassen. Det er av typen "blir-ikke-stjålet-sykkel", og det er vel stort sett poenget.
Racer? Nei, bruker samme sykkelen, sommer som vinter. Skifter bare hjulsett, så er jeg i business uansett årstid.
Hadde racer i min ungdom, men foretrekker noe mer robust når jeg skal humpe opp og ned fortauskanter og det som verre er.
Jeg gjør så godt jeg kan. Sparer mye penger på å sykle frem og tilbake til jobben, og så er det rett til sofa og hi-fi på kvelden, uten unødvendige og tidkrevende omveier som kveldsjogging og denslags. Jeg sykler ikke hver dag, bare så det er sagt, det blir vel en tre-fire dager i uken om sommeren, og litt mindre om vinteren.Du er tydeligvis flink til å bruke sykkeln oldboy... og det er det viktigste.. sykkel er morro det...
Bamsemann....![]()