Tråden til Thomas

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    3.700
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    Har sett på Jo Nesbø med Kork og Unni Wilhelmsen for ørtende gang på rikskringkastingen eller lineær tv som det heter nå (har jeg hørt på radioen). Irriterende flink fyr har han Nesbø fyren hvert.. Skjønner NRK sender denne minst en gang i året, tipper de tenker på meg.
    Siden jeg er en enkel sjel liker jeg enkel musikk og gode vokalister og lar Beth Hart med Purple Rain sette sinnsstemningen for en god nattesøvn. Også en nattasang fra Eurytmics i en fin live inpakning. Greit å sovne med 80 talls Vibe og litt "snill musikk" for folk som var i ungdommen den gang :)

Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    3.700
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    Noen kjøper andre selger.
    Min kjære Hegel HD30 klar for inspeksjon av ny eier, så får vi se om han dukker opp som avtalt. Egentlig et produkt jeg ikke har lyst til å selge, men kan ikke være ekorn på alt.
    IMG_1657.jpeg

Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    3.700
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    Sikker lurt å selge den og få inn noe skikkelig ;) Lykke til med salg Mr

mvh
    Takk for det motoren! Salget gikk som planlagt med en veldig hyggelig kjøper. Hadde 5 napp i løpet av 2 dager om jeg hadde sendt den. Fikk så hentekunde i går kveld og lat som jeg er fikk han kjøpe den. Tror kanskje det er det hifi produktet jeg har solgt noen gang som det har hvert størst rift om. Solgte vel for billig kanskje.

Du må kose deg i kveld😎🥃 Ta det pent og ikke gjør noe jeg ville gjort🤪

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    88.823
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Takk for det motoren! Salget gikk som planlagt med en veldig hyggelig kjøper. Hadde 5 napp i løpet av 2 dager om jeg hadde sendt den. Fikk så hentekunde i går kveld og lat som jeg er fikk han kjøpe den. Tror kanskje det er det hifi produktet jeg har solgt noen gang som det har hvert størst rift om. Solgte vel for billig kanskje.

Du må kose deg i kveld😎🥃 Ta det pent og ikke gjør noe jeg ville gjort🤪
    Hehe, tar det laaang tid er det lett å tenke at markedet er fullt av dekksparkere som ikke har peiling på kvalitet, og går det raskt sniker det seg inn en følelse at prisen var satt altfor lavt. Ikke så lett å finne mellomtingen 😆😊

Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    3.700
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    Hehe, tar det laaang tid er det lett å tenke at markedet er fullt av dekksparkere som ikke har peiling på kvalitet, og går det raskt sniker det seg inn en følelse at prisen var satt altfor lavt. Ikke så lett å finne mellomtingen 😆😊
    Jeg har hatt like mye rift ved et tidligere salg, og det var en Hegel forsterker i omtrent samme prisklasse. I motsetning til nå solgte jeg samme dagen og rakk å få flere interessenter før annonsen ble slettet. Tror Hegel har et veldig sterkt merkenavn i Norge sånn kanskje bortsett fra på hifisentralen. Det er solgt mye Hegel produkter og det omsettes derfor mye Hegel brukt. Sist gang la jeg meg også noen tusenlapper under det jeg kunne se de rimeligste ble omsatt for i bruktmarkedet.
    Så kombinasjonen Hegel til riktig eller lav pris og også i en prisklasse som mange kan nå tror jeg omsettes mye lettere enn mye annet her hjemme på bjerget:)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    88.823
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Jeg har hatt like mye rift ved et tidligere salg, og det var en Hegel forsterker i omtrent samme prisklasse. I motsetning til nå solgte jeg samme dagen og rakk å få flere interessenter før annonsen ble slettet. Tror Hegel har et veldig sterkt merkenavn i Norge sånn kanskje bortsett fra på hifisentralen. Det er solgt mye Hegel produkter og det omsettes derfor mye Hegel brukt. Sist gang la jeg meg også noen tusenlapper under det jeg kunne se de rimeligste ble omsatt for i bruktmarkedet.
    Så kombinasjonen Hegel til riktig eller lav pris og også i en prisklasse som mange kan nå tror jeg omsettes mye lettere enn mye annet her hjemme på bjerget:)
    Tror nok også Hegel er et av de merkene som er lett å selge på bruktmarkedet. Norge er et konservativt haifai land, så kjente merker hos oss er lettere å få omsatt. Bruktmarkedet reflekterer i liten grad det utall av merker som finnes………og «eksotiske» merker må langt ned i pris for å bli solgt. Kanskje litt spissformulert, men også basert på egen erfaring 😊

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn