Tråden som forsvant

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Rrrrrrrrrrrrrzzzzzzzzzzzzzzzzzzz *

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
563
Sted
Stockholm
slowmotion skrev:
Det var faktisk en tråd som forsvant i går.....

;)
Og jeg som trodd Pink_Panther hadde røyka gamle sokker da gitt.. ;)

EDIT: Bare forsvant den..? Snodig.. :eek:

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.866
Cundis skrev:
slowmotion skrev:
Det var faktisk en tråd som forsvant i går.....

;)
Og jeg som trodd Pink_Panther hadde røyka gamle sokker da gitt.. ;)

EDIT: Bare forsvant den..? Snodig.. :eek:
Neida, hadde ikke røket eller drukket noe. Tråden om at BB egentlig er kommunist bare forsvant.
Vi får se hvor lenge denne tråden holder.

Edit: Det kom også frem spekulasjoner om at en av de profilerte forumdeltagerene seiler/har seilt under mange nick.

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.752
Torget vurderinger
4
Tråden ble jo rapportert til høvdingen.
Og den var jo litt på kanten.

3

322_911

Gjest
Boffen skrev:
Jeg finner dette sterkt injurierende ovenfor trådstarter, og har følgelig rapportert det til moderator.

Mvh Atle aka Akle, The Atl, 322 og Atle "noe rart i mellom" K

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.866
Akle skrev:
Boffen skrev:
Jeg finner dette sterkt injurierende ovenfor trådstarter, og har følgelig rapportert det til moderator.
Takk. Jeg ble så krenket at jeg ikke orket å rippe mer opp i det ved å rapportere dette.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Huff og huff så mye styr man har forårsaket ! ::)

Det var jeg som fant en link til en sak i en avis og var så "slem" at jeg koblet den mot en av våre mer profilerte forumdeltagere. Greit at det var helt på kanten, det innrømmer jeg gjerne, men vedkommende fikk en PM om saken og at det var ment som en spøk. Hadde han hatt samme perverterte sans for humor som undertegnede og Affa ville vi hatt en lang og totalt usaklig debatt gående. Hvilket kunne vært gøy ! :eek: Men dessverre tok vedkommende tydeligvis saken helt alvorlig og rapporterte den til "Gamle Ugh Ugh" og hele tråden forsvant :p Det var vel Kumbel som sa noe om spøk og alvor og det må man vel bare ta til etteretning og for framtiden behandle vår Israelvenn med den nødvendige respekt og alvor slik at han ikke føler seg tråkket på tærne. ;)

Beklager BB at jeg fornærmet deg, men ut fra dine egne innlegg på forumet trodde jeg at du hadde en noe mer robust humor enn det du tydeligvis har. Sorry !! :-\

S

Slubbert

Gjest
Spiralis skrev:
Beklager BB at jeg fornærmet deg, men ut fra dine egne innlegg på forumet trodde jeg at du hadde en noe mer robust humor enn det du tydeligvis har. Sorry !! :-\
Det var jeg som rapporterte tråden til moderator, ikke BB, det skrev jeg også i et innlegg i den aktuelle tråden. Det er generelt en ganske påtagelig mobbementalitet her inne. Forøvrig er Oddgeir moderator hvis ingen har lagt merke til det.

3

322_911

Gjest
Slubbert skrev:
Spiralis skrev:
Det var jeg som rapporterte tråden til moderator, ikke BB, det skrev jeg også i et innlegg i den aktuelle tråden. Det er generelt en ganske påtagelig mobbementalitet her inne. Forøvrig er Oddgeir moderator hvis ingen har lagt merke til det.
Noen vil kunne påstå at du selv er blant de fremste eksponenter for denne mentaliteten du snakker så harmt om, og du har nok ikke reagert en eneste gang BB selv har gått over streken (annenhvert innlegg). Du vet den som er med på leken etc., og her er ikke BB fredet, selv om du skulle være aldri så enig med ham ;)

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.549
Torget vurderinger
2
Det har skjedd flere ganger at enkelte forumdeltagere har sammenlignet enkelte brukere mot personer som har vært omhandlet i avisoppslag, som f.eks. kommunister, konemishandlere osv.

Slike innlegg blir konsekvent fjernet i henhold til våre regler. Av og til kan slike sammenligninger være morsomme, men det er veldig vanskelig å vite hvem som synes det er morsomt og hvem som faktisk tar seg nær av slike sammenligninger.

Jeg håper dere klarer å respektere dette.

Mvh
Thomas
Høvdingen

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.866
Vår kjære kleptokratiske venstreside(New Taliban) inkl SV, Rødt, Blitz og resten av søpla vil naturligvis ikke demonstrere mot et frihetselskende forum som HFS

S

slowmotion

Gjest
Høvding, er det noen mulighet til å
ordne slik at alle her har kun en identitet?
( dvs kun et nick )

Jeg blir lettere irritert over den feige, sleske holdningen til de som oppererer med flere nick....

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Skjønner ikke helt problemet? Det er da relativt få her inne som seiler under eget navn. Hvem som skriver hva under hvilket nick spiller liten rolle for meg. Om en skrulling finner det for godt å opprette en ny konto for å forfekte en mening han er så flau over at han ikke tør gjøre det med sin allerede oppdikta personlighet ligger hovedtyngden av problemet hos brukeren selv. Det plager ikke meg i alle fall.

:)

S

slowmotion

Gjest
jowil skrev:
Skjønner ikke helt problemet? Det er da relativt få her inne som seiler under eget navn. Hvem som skriver hva under hvilket nick spiller liten rolle for meg. Om en skrulling finner det for godt å opprette en ny konto for å forfekte en mening han er så flau over at han ikke tør gjøre det med sin allerede oppdikta personlighet ligger hovedtyngden av problemet hos brukeren selv. Det plager ikke meg i alle fall.

:)

Du er inne på noe.... ;D

;)

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.549
Torget vurderinger
2
Jeg prøver så godt jeg kan å tilfredsstille alle gode forslag, men å få alle til å skrive under kun 1 nick vil være like enkelt som å få Hifisentralen til å bli verdens mest besøkte webside. ;D

Mvh
Thomas

S

slowmotion

Gjest
Høvdingen skrev:
Jeg prøver så godt jeg kan å tilfredsstille alle gode forslag, men å få alle til å skrive under kun 1 nick vil være like enkelt som å få Hifisentralen til å bli verdens mest besøkte webside. ;D

Mvh
Thomas

Men ville ikke det vært gromt, da? ;D

;)

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.549
Torget vurderinger
2
Hvis vi skal bli verdens mest besøkte webside så trenger vi en skikkelig skandale som bare kan leses om her på HFS, og jeg er åpen for forslag. ;D

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Off. Tenk på alle gærningene som da ville samlet seg her... :-\

;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Slubbert skrev:
Spiralis skrev:
Å... ? Er det derfor han har vært så fraværende... Kan han ikke være med i debattene lengre nå da? Det var jo kjedelig. :-\

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Komponenten skrev:
Slubbert skrev:
Spiralis skrev:
Å... ? Er det derfor han har vært så fraværende... Kan han ikke være med i debattene lengre nå da? Det var jo kjedelig. :-\
Neida, jeg er ikke moderator. Jeg er nok ikke politisk korrekt nok til det. 8)

Kun et utslag av kreativ humor. ;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
Slubbert skrev:
Skal mobbing og injurierende utsagn påtales, eller endog slettes fra Sentralen?

I så fall ser jeg ingen grunn til at vi skal begrense oss til det som rammer forumets medlemmer. Det som rettes mot utenforstående må vurderes på samme måte, spør du meg.

Ser vi sånn på det får BB strengt tatt bare smake sin egen medisin, og knapt nok det.

Hvis BB blir lei seg er det bare en ting å si: "Go cry on somebody elses shoulder"

S

Slubbert

Gjest
Zomby_Woof skrev:
Slubbert skrev:
Skal mobbing og injurierende utsagn påtales, eller endog slettes fra Sentralen?
Det vil jeg mene ja, med mindre drittslengings-sentralen er det ønskede utfall. Det er uansett ikke opp til meg å vurdere innlegg, det står helt og holdent i moderators makt hva som gjøres med det som blir innrapportert. Forøvrig foreligger det et regelverk her.

I så fall ser jeg ingen grunn til at vi skal begrense oss til det som rammer forumets medlemmer. Det som rettes mot utenforstående må vurderes på samme måte, spør du meg.
100% uenig. Offentlige personer har selv valgt å være offentlige personer (untatt kongelige som ble født inn i det, men slike anakronismer holder vi utenfor), det er gitt at det følger av dette at andre har meninger om en. Grupper likeså, hvis du identifiserer deg så sterkt med en gruppe at du blir indignert av uheldige fremstillinger av denne, så er det du som har et problem.

Ser vi sånn på det får BB strengt tatt bare smake sin egen medisin, og knapt nok det.
Men vi ser ikke sånn på det, så den antagelsen utgår.

Hvis BB blir lei seg er det bare en ting å si: "Go cry on somebody elses shoulder"
Jeg spurte ikke BB om han var lei seg, det får være hans sak.

Akle skrev:
Slubbert skrev:
1. Noen vil kunne påstå at du selv er blant de fremste eksponenter for denne mentaliteten du snakker så harmt om,
2. og du har nok ikke reagert en eneste gang BB selv har gått over streken (annenhvert innlegg).
3. Du vet den som er med på leken etc., og her er ikke BB fredet, selv om du skulle være aldri så enig med ham ;)
1. Noam Chomsky er en offentlig person, se overstående. Hvis du vil at jeg skal snakke pent om Chomsky (og hans apostler), så får du snakke pent om Bush.
2. Jeg har ikke observert at BB har gått over noen strek, ei heller rettet verbale angrep mot andre forumdebattanter uten først å selv bli angrepet.
3. Jeg er av den formening at alle deltagere på forumet bør være fredet.

3

322_911

Gjest
Spesielt til 322: Alle trygdesnyltere bør forøvrig settes i arbeid. Feie gata, vaske biler, hogge ved, vaske på sykehjem osv.
Prøv det du også lille krapyl!
Så ikke at du reagerte når åndsfrenden din BBking skrev dette til meg, om jeg ikke husker feil var du aktiv i tråden.

Eller hva med personer som kaller alle sosialt ansvarlige mennesker kommunister, men løper til moderator så fort jeg påpeker at det i mine øyne kan synes som om det heller er dem som har visse fascistiske tendenser?

Dette stedet er fryktelig fullt av dobbelmoral.

Si hva du vil om Chomsky, men grove faktafeil og misrepresentasjon av fakta vil selvfølgelig ikke gå ukommentert. Om du underbygger påstander med kilder som ikke holder mål, må du regne med å bli satt på plass.

Ja ja.

S

Slubbert

Gjest
Akle skrev:
Spesielt til 322: Alle trygdesnyltere bør forøvrig settes i arbeid. Feie gata, vaske biler, hogge ved, vaske på sykehjem osv.
Så ikke at du reagerte når åndsfrenden din BBking skrev dette til meg, om jeg ikke husker feil var du aktiv i tråden.
Kan ikke huske å ha vært aktiv i en tråd hvor dette ble sagt. Mulig det er før min tid, jeg registrerte meg 5.Januar d.å. Hvis det var uprovosert, er det et overtramp i mine øyne.

Eller hva med personer som kaller alle sosialt ansvarlige mennesker kommunister, men løper til moderator så fort jeg påpeker at det i mine øyne kan synes som om det heller er dem som har visse fascistiske tendenser?
Facist er dessverre et langt sterkere skjellsord enn kommunist, selv om de strengt tatt burde stille likt.

Det kan vi enes om.

Si hva du vil om Chomsky, men grove faktafeil og misrepresentasjon av fakta vil selvfølgelig ikke gå ukommentert. Om du underbygger påstander med kilder som ikke holder mål, må du regne med å bli satt på plass.
Hva med å sette kildene på plass? Nå har du gjentatte ganger kalt HRS et propagandarør, men jeg har ikke sett noe belegg for den påstanden. Chomsky er professor i lingvistikk, han har sikkert peiling på språk og dannelse, men samfunnsforståelsen fremstår som ganske karikert.

3

322_911

Gjest
Slubbert skrev:
Akle skrev:
Kan ikke huske å ha vært aktiv i en tråd hvor dette ble sagt. Mulig det er før min tid, jeg registrerte meg 5.Januar d.å. Hvis det var uprovosert, er det et overtramp i mine øyne.

Facist er dessverre et langt sterkere skjellsord enn kommunist, selv om de strengt tatt burde stille likt.

Det kan vi enes om.

Hva med å sette kildene på plass? Nå har du gjentatte ganger kalt HRS et propagandarør, men jeg har ikke sett noe belegg for den påstanden. Chomsky er professor i lingvistikk, han har sikkert peiling på språk og dannelse, men samfunnsforståelsen fremstår som ganske karikert.
Dette er jo utelukkende subjektive meninger; å påstå at Chomsky samfunnsforståelse er relativt karikert er jo i det minste originalt. Snakket selvfølgelig om Stipilo, ditt forrige alias, men jeg kan ta feil.

God morgen btw..

Z

Zomby_Woof

Gjest
Slubbert skrev:
[100% uenig. Offentlige personer har selv valgt å være offentlige personer (untatt kongelige som ble født inn i det, men slike anakronismer holder vi utenfor), det er gitt at det følger av dette at andre har meninger om en. Grupper likeså, hvis du identifiserer deg så sterkt med en gruppe at du blir indignert av uheldige fremstillinger av denne, så er det du som har et problem.
Du kan da ikke mene at 'offentlige personer' velger å være det, samtidig som BB ikke har tatt tilsvarende valg i forhold til sin 'offentlighet' i dette mikrokosmos.

Når det gjelder mine reaksjoner på hans drittslenging mot grupper: Om jeg er en del av de aktuelle gruppene eller ikke, sier ingen ting om hvorvidt BB'ss utsagn skal tåles eller ikke.

Topp Bunn