- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 11.867
.
Røyka gamle sokker nå eller..?Pink_Panther skrev:
Og jeg som trodd Pink_Panther hadde røyka gamle sokker da gitt..slowmotion skrev:Det var faktisk en tråd som forsvant i går.....
![]()
Nja, jeg vet ikke, men kanskje han hadde drekki maling?Cundis skrev:Og jeg som trodd Pink_Panther hadde røyka gamle sokker da gitt..slowmotion skrev:Det var faktisk en tråd som forsvant i går.....
![]()
![]()
Jepp, plutselig bare helt borte...Cundis skrev:EDIT: Bare forsvant den..? Snodig..
Neida, hadde ikke røket eller drukket noe. Tråden om at BB egentlig er kommunist bare forsvant.Cundis skrev:Og jeg som trodd Pink_Panther hadde røyka gamle sokker da gitt..slowmotion skrev:Det var faktisk en tråd som forsvant i går.....
![]()
![]()
EDIT: Bare forsvant den..? Snodig..![]()
Jeg finner dette sterkt injurierende ovenfor trådstarter, og har følgelig rapportert det til moderator.Boffen skrev:Chelsea
Takk. Jeg ble så krenket at jeg ikke orket å rippe mer opp i det ved å rapportere dette.Akle skrev:Jeg finner dette sterkt injurierende ovenfor trådstarter, og har følgelig rapportert det til moderator.Boffen skrev:Chelsea
?DYNAMIC1 skrev:Tilbake nå ser jeg
Det var jeg som rapporterte tråden til moderator, ikke BB, det skrev jeg også i et innlegg i den aktuelle tråden. Det er generelt en ganske påtagelig mobbementalitet her inne. Forøvrig er Oddgeir moderator hvis ingen har lagt merke til det.Spiralis skrev:Beklager BB at jeg fornærmet deg, men ut fra dine egne innlegg på forumet trodde jeg at du hadde en noe mer robust humor enn det du tydeligvis har. Sorry !! :-\
Noen vil kunne påstå at du selv er blant de fremste eksponenter for denne mentaliteten du snakker så harmt om, og du har nok ikke reagert en eneste gang BB selv har gått over streken (annenhvert innlegg). Du vet den som er med på leken etc., og her er ikke BB fredet, selv om du skulle være aldri så enig med hamSlubbert skrev:Det var jeg som rapporterte tråden til moderator, ikke BB, det skrev jeg også i et innlegg i den aktuelle tråden. Det er generelt en ganske påtagelig mobbementalitet her inne. Forøvrig er Oddgeir moderator hvis ingen har lagt merke til det.Spiralis skrev:Beklager BB at jeg fornærmet deg, men ut fra dine egne innlegg på forumet trodde jeg at du hadde en noe mer robust humor enn det du tydeligvis har. Sorry !! :-\
jowil skrev:Skjønner ikke helt problemet? Det er da relativt få her inne som seiler under eget navn. Hvem som skriver hva under hvilket nick spiller liten rolle for meg. Om en skrulling finner det for godt å opprette en ny konto for å forfekte en mening han er så flau over at han ikke tør gjøre det med sin allerede oppdikta personlighet ligger hovedtyngden av problemet hos brukeren selv. Det plager ikke meg i alle fall.
![]()
Høvdingen skrev:Jeg prøver så godt jeg kan å tilfredsstille alle gode forslag, men å få alle til å skrive under kun 1 nick vil være like enkelt som å få Hifisentralen til å bli verdens mest besøkte webside. ;D
Mvh
Thomas
Å... ? Er det derfor han har vært så fraværende... Kan han ikke være med i debattene lengre nå da? Det var jo kjedelig. :-\Slubbert skrev:Det var jeg som rapporterte tråden til moderator, ikke BB, det skrev jeg også i et innlegg i den aktuelle tråden. Det er generelt en ganske påtagelig mobbementalitet her inne. Forøvrig er Oddgeir moderator hvis ingen har lagt merke til det.Spiralis skrev:Beklager BB at jeg fornærmet deg, men ut fra dine egne innlegg på forumet trodde jeg at du hadde en noe mer robust humor enn det du tydeligvis har. Sorry !! :-\
Neida, jeg er ikke moderator. Jeg er nok ikke politisk korrekt nok til det. 8)Komponenten skrev:Å... ? Er det derfor han har vært så fraværende... Kan han ikke være med i debattene lengre nå da? Det var jo kjedelig. :-\Slubbert skrev:Det var jeg som rapporterte tråden til moderator, ikke BB, det skrev jeg også i et innlegg i den aktuelle tråden. Det er generelt en ganske påtagelig mobbementalitet her inne. Forøvrig er Oddgeir moderator hvis ingen har lagt merke til det.Spiralis skrev:Beklager BB at jeg fornærmet deg, men ut fra dine egne innlegg på forumet trodde jeg at du hadde en noe mer robust humor enn det du tydeligvis har. Sorry !! :-\
Skal mobbing og injurierende utsagn påtales, eller endog slettes fra Sentralen?Slubbert skrev:Det var jeg som rapporterte tråden til moderator, ikke BB, det skrev jeg også i et innlegg i den aktuelle tråden. Det er generelt en ganske påtagelig mobbementalitet her inne. Forøvrig er Oddgeir moderator hvis ingen har lagt merke til det.
Det vil jeg mene ja, med mindre drittslengings-sentralen er det ønskede utfall. Det er uansett ikke opp til meg å vurdere innlegg, det står helt og holdent i moderators makt hva som gjøres med det som blir innrapportert. Forøvrig foreligger det et regelverk her.Zomby_Woof skrev:Skal mobbing og injurierende utsagn påtales, eller endog slettes fra Sentralen?Slubbert skrev:Det var jeg som rapporterte tråden til moderator, ikke BB, det skrev jeg også i et innlegg i den aktuelle tråden. Det er generelt en ganske påtagelig mobbementalitet her inne. Forøvrig er Oddgeir moderator hvis ingen har lagt merke til det.
100% uenig. Offentlige personer har selv valgt å være offentlige personer (untatt kongelige som ble født inn i det, men slike anakronismer holder vi utenfor), det er gitt at det følger av dette at andre har meninger om en. Grupper likeså, hvis du identifiserer deg så sterkt med en gruppe at du blir indignert av uheldige fremstillinger av denne, så er det du som har et problem.I så fall ser jeg ingen grunn til at vi skal begrense oss til det som rammer forumets medlemmer. Det som rettes mot utenforstående må vurderes på samme måte, spør du meg.
Men vi ser ikke sånn på det, så den antagelsen utgår.Ser vi sånn på det får BB strengt tatt bare smake sin egen medisin, og knapt nok det.
Jeg spurte ikke BB om han var lei seg, det får være hans sak.Hvis BB blir lei seg er det bare en ting å si: "Go cry on somebody elses shoulder"
1. Noam Chomsky er en offentlig person, se overstående. Hvis du vil at jeg skal snakke pent om Chomsky (og hans apostler), så får du snakke pent om Bush.Akle skrev:1. Noen vil kunne påstå at du selv er blant de fremste eksponenter for denne mentaliteten du snakker så harmt om,Slubbert skrev:Det var jeg som rapporterte tråden til moderator, ikke BB, det skrev jeg også i et innlegg i den aktuelle tråden. Det er generelt en ganske påtagelig mobbementalitet her inne. Forøvrig er Oddgeir moderator hvis ingen har lagt merke til det.
2. og du har nok ikke reagert en eneste gang BB selv har gått over streken (annenhvert innlegg).
3. Du vet den som er med på leken etc., og her er ikke BB fredet, selv om du skulle være aldri så enig med ham![]()
Så ikke at du reagerte når åndsfrenden din BBking skrev dette til meg, om jeg ikke husker feil var du aktiv i tråden.Spesielt til 322: Alle trygdesnyltere bør forøvrig settes i arbeid. Feie gata, vaske biler, hogge ved, vaske på sykehjem osv.
Prøv det du også lille krapyl!
Kan ikke huske å ha vært aktiv i en tråd hvor dette ble sagt. Mulig det er før min tid, jeg registrerte meg 5.Januar d.å. Hvis det var uprovosert, er det et overtramp i mine øyne.Akle skrev:Så ikke at du reagerte når åndsfrenden din BBking skrev dette til meg, om jeg ikke husker feil var du aktiv i tråden.Spesielt til 322: Alle trygdesnyltere bør forøvrig settes i arbeid. Feie gata, vaske biler, hogge ved, vaske på sykehjem osv.
Facist er dessverre et langt sterkere skjellsord enn kommunist, selv om de strengt tatt burde stille likt.Eller hva med personer som kaller alle sosialt ansvarlige mennesker kommunister, men løper til moderator så fort jeg påpeker at det i mine øyne kan synes som om det heller er dem som har visse fascistiske tendenser?
Det kan vi enes om.Dette stedet er fryktelig fullt av dobbelmoral.
Hva med å sette kildene på plass? Nå har du gjentatte ganger kalt HRS et propagandarør, men jeg har ikke sett noe belegg for den påstanden. Chomsky er professor i lingvistikk, han har sikkert peiling på språk og dannelse, men samfunnsforståelsen fremstår som ganske karikert.Si hva du vil om Chomsky, men grove faktafeil og misrepresentasjon av fakta vil selvfølgelig ikke gå ukommentert. Om du underbygger påstander med kilder som ikke holder mål, må du regne med å bli satt på plass.
Dette er jo utelukkende subjektive meninger; å påstå at Chomsky samfunnsforståelse er relativt karikert er jo i det minste originalt. Snakket selvfølgelig om Stipilo, ditt forrige alias, men jeg kan ta feil.Slubbert skrev:Kan ikke huske å ha vært aktiv i en tråd hvor dette ble sagt. Mulig det er før min tid, jeg registrerte meg 5.Januar d.å. Hvis det var uprovosert, er det et overtramp i mine øyne.Akle skrev:Så ikke at du reagerte når åndsfrenden din BBking skrev dette til meg, om jeg ikke husker feil var du aktiv i tråden.Spesielt til 322: Alle trygdesnyltere bør forøvrig settes i arbeid. Feie gata, vaske biler, hogge ved, vaske på sykehjem osv.
Facist er dessverre et langt sterkere skjellsord enn kommunist, selv om de strengt tatt burde stille likt.Eller hva med personer som kaller alle sosialt ansvarlige mennesker kommunister, men løper til moderator så fort jeg påpeker at det i mine øyne kan synes som om det heller er dem som har visse fascistiske tendenser?
Det kan vi enes om.Dette stedet er fryktelig fullt av dobbelmoral.
Hva med å sette kildene på plass? Nå har du gjentatte ganger kalt HRS et propagandarør, men jeg har ikke sett noe belegg for den påstanden. Chomsky er professor i lingvistikk, han har sikkert peiling på språk og dannelse, men samfunnsforståelsen fremstår som ganske karikert.Si hva du vil om Chomsky, men grove faktafeil og misrepresentasjon av fakta vil selvfølgelig ikke gå ukommentert. Om du underbygger påstander med kilder som ikke holder mål, må du regne med å bli satt på plass.
Du kan da ikke mene at 'offentlige personer' velger å være det, samtidig som BB ikke har tatt tilsvarende valg i forhold til sin 'offentlighet' i dette mikrokosmos.Slubbert skrev:[100% uenig. Offentlige personer har selv valgt å være offentlige personer (untatt kongelige som ble født inn i det, men slike anakronismer holder vi utenfor), det er gitt at det følger av dette at andre har meninger om en. Grupper likeså, hvis du identifiserer deg så sterkt med en gruppe at du blir indignert av uheldige fremstillinger av denne, så er det du som har et problem.