Jeg har deltatt her inne fordi jeg ønsker å høre om andres erfaringer og i tilegg dele egne erfaringer. Målet er å lykkes med hobbyen som alle her har felles. Selv har jkeg jo lært en del etter oppstart i 1995. Alt fra oppbygging av rom, akustikk, resonans, hvilken betydning kabler har og hvilken tilnærming til problemer som virker og ikke minst IKKE virker. Hjemme hos meg. En av mine mange erfaringer er at en Odin strømkabel kan bidra positivt. Det har den gjort i mitt oppsett. Så hvor seriøst skal jeg da ta dem som sier at jeg ikke hører det jeg hører og som samtidig ikke har noen som helst erfaring med denne kabelen? Spesielt når disse mer enn antyder at du er en dust?
Jeg har funnet ut at jeg heller inviterer hyggelige hobbykompiser hjem til meg slik at vi kan utforske denne hobbyen i en hyggelig men selvfølgelig kritisk atmosfære. Det gir mer mening, synes jeg. Men dette forumet mister relevans hvis alle erfaringer som ikke kan forklares med tall konsekvent skal avvises som humbug. Skråsikkerhet om at all kunnskap om disse temaene nå er kjent en gang for alle, er meningsløs.
Jeg har funnet ut at jeg heller inviterer hyggelige hobbykompiser hjem til meg slik at vi kan utforske denne hobbyen i en hyggelig men selvfølgelig kritisk atmosfære. Det gir mer mening, synes jeg. Men dette forumet mister relevans hvis alle erfaringer som ikke kan forklares med tall konsekvent skal avvises som humbug. Skråsikkerhet om at all kunnskap om disse temaene nå er kjent en gang for alle, er meningsløs.