Nei du leste riktig. Voldsomt så lenge jeg sov i dag da. Klokka er over 05 jo. Kanskje jeg er på vei til å bli B-menneske.Men i svarte, jeg har ikke lagt meg 04:51 så jeg kan da ikke stå opp 04:03.!!
Satser på at det er 16:03 du mener ;D
Nei du leste riktig. Voldsomt så lenge jeg sov i dag da. Klokka er over 05 jo. Kanskje jeg er på vei til å bli B-menneske.Men i svarte, jeg har ikke lagt meg 04:51 så jeg kan da ikke stå opp 04:03.!!
Satser på at det er 16:03 du mener ;D
hehehe.. Skal se det at det er håp for deg ogsåNei du leste riktig. Voldsomt så lenge jeg sov i dag da. Klokka er over 05 jo. Kanskje jeg er på vei til å bli B-menneske.
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???Kveld igjen. Nå kan jeg høre på radio lux lenge...
![]()
Skikkelige mannfolk har litt å gjøre om natta. Blir ikke morgenfugl da. Hvis du er morgenfugl er du egentlig ikke ordentlig MANN!
Jeg fikk med meg at den ble lagt ned for noen år siden. har de begynt å sende igjen ? I så fall har det gått meg hus forbi ! Og det er i så fall ille med tanke på dagens huspriser !!Har du ikke hørt om radio lux unge mann? 1440 khz mellombølge - "The station of the stars!"
Jeg tror det skyldes en alvorlig personlighets forstyrrelse !helt klart B menneske...
skjønner ikke de som klarer å smile kl 7 om morran...
Radio LUX sender om kveldene, på samme frekvens som før. Det er ikke helt det samme.
Som Darwin P. Erlandsen i Duteforbundet brukte å si: TILTREDES !!Når morgenfuglene så drar lykkelige og opplagte på jobb sammen med de sure og morragretne B-ene, tusler jeg meg hjem og finner senga ;D