Tråden mot morgenfugler

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
926
Jeg synes ikke noe om morgenfugler. Jeg er b-menneske og hater disse typene som er irriterende glade allerede kl 09.00 om morgenen. Morgenene skulle vært fredet. Alle bør omgås forsiktig på denne ubrukelige tiden av døgnet.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
For en gangs skyld må jeg si meg enig med deg gjest.
Morgenfugler er oppskrytte og kveldstrøtte.

Takke meg til aftensvermere og nattergaler... ;D

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.249
Torget vurderinger
2
kl 09.00 er da langt ut på formiddagen.

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
926
Skikkelige mannfolk har litt å gjøre om natta. Blir ikke morgenfugl da. Hvis du er morgenfugl er du egentlig ikke ordentlig MANN!

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.339
Torget vurderinger
1
For å sitere Cowboy Junkies: Good news always waits till noon.

mvh
KJ

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.613
Torget vurderinger
0
Skikkelige mannfolk har litt å gjøre om natta. Blir ikke morgenfugl da. Hvis du er morgenfugl er du egentlig ikke ordentlig MANN!

TAKK ! Har alltid lurt på hvorfor jeg er så trøtt på morran !! :D ;D ;D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Søren - nå som jeg endelig har begynt å klare å stå opp tidlig så kommer denne!

Alas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.01.2004
Antall liker
2
Vi burde organisere oss, vi stakkarer som er kuet under a-menneskenes tyrrani. Blir tvunget til å stå tidlig opp bare fordi det er blitt lyst ute, man har da gardiner vel? Den mest fantastiske tid på døgnet er fra fire til fem om natten. Da er det stille ute og verden virker uendelig fredelig.

Nå kan man jo nyte dette tidspunkt som a-menneske også, men jeg tror ikke de har samme opplevelsen ;)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.249
Torget vurderinger
2
kl 04.03 er en passe tid og stå opp på.

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
794
Torget vurderinger
5
Aahhh....

Da har vi vært oppe, sist frokost, smørt matpakke og gått i barnehagen.

Nå kan far sitte med kaffe og internett.

God morgen. ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.613
Torget vurderinger
0
De kunne t.d. halde sutringa dykkar til denne strengen....

Arve gamle venn, er det noe som plager deg for tiden ? Du virker så kort i lunta og amper, det er da ikke riktig deg det da ?! ;)

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.784
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
han føler seg bare truffet...

O

OldBoy

Gjest
Som utpreget B-menneske, vil jeg bare minne allle morgengretne kolleger om at det er veldig hensiktsmessig å ha et A-menneske som partner. Hvem skulle ellers stå opp om morgenen og ha rykende fersk og kruttsterk kaffe klar på frokostbordet?

Og når husets A-menneske kryper til køys sånn i 10-11-tiden om kvelden, er det bare å lukke døra til musikkrommet, og dermed er kvelden og natten reddet. Kan man egentlig ha det bedre?

Og for ordens skyld: Hun har, omsider, lært seg at det ikke er nødvendig å konversere noe særlig før det er blitt tid for lunsj.

Altså: Ingen hets mot A-mennesker, vær så snill, det gjelder bare å dressere dem.

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
926
Arve er misunnelig. Han vil sikkert også ha en rocka døgnrytme, men får det ikke til.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Tja, disse sure oppstøtene mot morgenfuglene kunne vel med enkelthet vært skrevet i tråden for natteranglere.

O

OldBoy

Gjest
Tja, disse sure oppstøtene mot morgenfuglene kunne vel med enkelthet vært skrevet i tråden for natteranglere.
Det er ikke alltid like lett å finne det som er mest nærliggende. HFS er fullt opp av altfor mange ivrige trådstartere som ødelegger oversikten for oss som er avhengig av en viss orden i systemene.

O

OldBoy

Gjest
Nå som vi hadde det så hyggelig her!

Klokken har kreket seg forbi tolvslaget, og morgen- og formiddagskaffen begynner endelig å virke.

Og jammen titter ikke solen frem også. Det er nesten så det er for godt til å være sant.

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm
Hehe, holdt på å daue av latter her nå.. ;D Har først lest denne tråden nå jeg.. Jeg har også nemlig gått i mange år og filosofert over hvorfor ikke verden kan starte dagen kl, tja, la oss si 11! Da rekker jeg å stå opp uten å føle at jeg blir torturert.... ;-) Hehe, har et fint ordtak; Morgenstund er tull igrunn ;-) God natt, nå køyer snart..

kjetilrosand

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.11.2003
Antall liker
16
Jeg hater morgen fugler. No har jeg akkurat tømt en flaske med Jack og skal sove til langt utpå formiddagen:)

kjetilrosand

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.11.2003
Antall liker
16
Er vel kanskje en morgenfugl, men er vel i andre enden. Hater å stå opp tidlig......

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
926
Fiin kveld! Snart begynner den gode danske krimmen! Dansker kan krim, og de er ikke spesielt morgenfugl heller...

M

maestro

Gjest
Jeg får sitere en musikervenn av meg som - da jeg spurte om han hørte på nitimen - sa følgende: "Nei, da har jeg lagt meg!"

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm
Jeg får sitere en musikervenn av meg som - da jeg spurte om han hørte på nitimen - sa følgende: "Nei, da har jeg lagt meg!"
Hihi... Det var dagens..! ;D. Musikere flest er ikke akkurat kjent for å være morgenfugler nei....

Vinmono

Hi-Fi interessert
Ble medlem
25.09.2005
Antall liker
8
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Den virkelige B-gjengen, eller hva? :p -Sign me up!

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
18
kl 04.03 er en passe tid og stå opp på.
Men i svarte, jeg har ikke lagt meg 04:51 så jeg kan da ikke stå opp 04:03.!!
Satser på at det er 16:03 du mener ;D

Topp Bunn