|
Samme her. Men jeg venter ikke på trikken.JanR skrev:God morgen
Grått men opphold,fikk lurt i meg ett krus kaffe før maset startet.
Venter på trikkeren,igjen....
/jan
Norsk utflukt er en god blanding av herlige tekster og deilig musikk..Jazzy skrev:God morgen ja. 18,4 og strålende sol.
Har "Norsk Utflukt" på øret. Fantastiske tekster..
I dag blir det jobbing på huset. Kjedelig, men må gjøres. Får sette på litt kaffe.......
Over området rundt Oslo City skinner solen. En og annen gråfarget skyfille siger dovent over himmelen, på vei mot evig fortapelse i sin kamp mot den stadig tiltagende solvarmen. Vi er sannelig velsignet med kjempevær i dag også. Takk til solguden.JackX skrev:Disig .. 18+.... skuer utover oslo fra min PC. 3 dager til Madrid ;D
Kaffe i høyre lanke, en diger brødblings i venstre: bikkja ved foten. Bedre enn dette ?
Å ja, glemte helt gårsdagens kveldsavslutning: gjenser 'Brideshead revisited'.
Takker igjen for kjempefint tips Gjest! Nesa mi har faktisk blitt mye bedre etter å nå ha brukt det i endel uker. Suverent med gode tips!Gjest skrev:Gå på apoteket og kjøp et "nesehorn". Det er det mest effektive våpen mot pollen jeg vet om, og uten bivirkninger. Er pollenalergiker selv.Cundis skrev:God morgen, jeg er faktisk litt tidligere oppe enn vanlig..DYNAMIC1 skrev:Det Samma her.......Geir_H skrev:God morgen til dere og. Litt senere oppe i dag, men det er det vel lov til på en søndag.![]()
. Allergien er ille i dag, æsj...
http://www.yogaskolen.org/norsk/nesehorn/index.html
![]()
Frk Andersen er et elskelig vesen. Hun har skjønt at det er blå mokka som gjelder når regnvær truer. 8)Gjest skrev:Hva slags jobb er det? Du kan få folk til å bringe deg kaffe mens du bruker tiden internett. Ikke rart fedrelandet er ueffektivt. ;D
Eneste måte å komme seg tidsnok tidsnok til dit man skal,det, vettu: førstemann til ************* får først ******.oddgeir skrev:..... møter jeg en kvinne med et barn på armen som insisterer å komme på før vi andre får gått av. Med somalisk temperament kaster hun seg frem, og stormer ombord i vognen .....
Cundis skrev:God morgen! Her i drammen er det overskya, men jeg tror kanskje jeg får en Ortofon Kontrapunkt C i dag, så da gjør det ikke noe.. ;D