Huff så kjedelig da Oddgeir ! ;DEn politisk nøytral morgen til dere alle.
NÅ er jeg våken og ikke bare oppstått !! HA EIN STRÅLANDE MORGON !! Vel,..... formiddag da !! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
Huff så kjedelig da Oddgeir ! ;DEn politisk nøytral morgen til dere alle.
Du får kose deg med konsert du da...CundisCundis skrev:God morgen, litt tåke her i dag, men tror den forsvinner snart.. Om noen timer er det konsert på roquefeller med Annihilator og Trivium ;D
Thanx DYNAMIC1! Gjett om jeg skal.. ;DDYNAMIC1 skrev:Du får kose deg med konsert du da...CundisCundis skrev:God morgen, litt tåke her i dag, men tror den forsvinner snart.. Om noen timer er det konsert på roquefeller med Annihilator og Trivium ;D
Og her satte jeg akkurat inn snescooteren,og skulle til å sjekke fortøyningen.Komponenten skrev:God morgen!
Nå må jeg visst ut og slå plenen igjen... :-\
Jan_I skrev:Og her satte jeg akkurat inn snescooteren,og skulle til å sjekke fortøyningen.Komponenten skrev:God morgen!
Nå må jeg visst ut og slå plenen igjen... :-\
Hva skjedde.... jo det begynte å SNE![]()
Tror jeg flytter sørover snart
Mvh Jan I
Det Samma her.......Geir_H skrev:God morgen til dere og. Litt senere oppe i dag, men det er det vel lov til på en søndag.![]()
God morgen, jeg er faktisk litt tidligere oppe enn vanlig..DYNAMIC1 skrev:Det Samma her.......Geir_H skrev:God morgen til dere og. Litt senere oppe i dag, men det er det vel lov til på en søndag.![]()
Gå på apoteket og kjøp et "nesehorn". Det er det mest effektive våpen mot pollen jeg vet om, og uten bivirkninger. Er pollenalergiker selv.Cundis skrev:God morgen, jeg er faktisk litt tidligere oppe enn vanlig..DYNAMIC1 skrev:Det Samma her.......Geir_H skrev:God morgen til dere og. Litt senere oppe i dag, men det er det vel lov til på en søndag.![]()
. Allergien er ille i dag, æsj...