S
slowmotion
Gjest
Ja morn, ja 
|
29 grader!! best å la kirsebærene ligg litt ut av kjøleskapet før du slafser de i degGjestemedlem skrev:Du får gi meg adressen så skal jeg sende et kilo jordbær i posten. Eller gi en lyd hvis du er i nabolaget da.emokid skrev:Trenger du bære\spisehjelp til dette?Gjestemedlem skrev:Litt sen start i dag etter en lang reisedag i går.
Var på farmers market i dag og handlet litt frukt og grønt:
Jordbær 4 Kr/kg
Kirsebær/Moreller - 10-20Kr/kg litt avhengig av størrelse og sort
Tomater 3-5 Kr/kg eller 6Kr/kg for økologiske
Agurker 1 Kr/kg
Aprikoser 4-6 Kr/kg
Augerginer og squash 2 kr/kg
Godt å slippe å handle med den norske landbruksmafiaen.. La merke til at ICA solgte brett med småtomater i forgårs til 175Kr/kg ...
Om litt blir det en tur i bølgene .. 33 grader og solskinn.
Nettopp vært en tur i bad nå, og fått meg en espresso på veien. Kalde kirsebær fra kjøleskapet og kullsyret vann er snop i varmen. Litt kaldere i dag .. ned i 29 grader akkurat nå, men jeg skrur ikke på ovnen helt med det første likevel.
Snart tid for en spasertur, men først må jeg fylle mp3 spilleren med noe Blonde Redhead musikk og finne frem solbrillene, så blir det vel avis og kaffe på veien når jeg blir lei av å gå.
8)
Takker!Valentino skrev:Gratulerer med dagen i morgen, HoJ!
God ettermiddag.Komponenten skrev:Gratulerer på forskudd ja.
Stor gutt?
Kjenner en annen som blir stor gutt i morgen og, hva ønsker store gutter seg for tiden?
32 år blir jeg.. Ønsker meg penger og gavekort på cd'er.. That's all.. (er enkel jeg)Komponenten skrev:Gratulerer på forskudd ja.
Stor gutt?
Kjenner en annen som blir stor gutt i morgen og, hva ønsker store gutter seg for tiden?
Noen som har det.Gjestemedlem skrev:Sol og fint her også. Allerede 34 grader på stokken kl 8:30, og det kommer nok til å stige til 38-39 utover dagen. Kommer noen arbeidere hit i dag for å fikse opp et bad så da blir det nok en byvandring på meg tenker jeg. Og en dukkert eller to blir det vel anledning til også.
Alt med måte.. Kanskje litt mere en nesen som trener høy solfaktor i 39 grader, f.eks øreneGjestemedlem skrev:39 grader, sol, høy solfaktor på nesen, tur i bad om litt
Har faktisk helt unngått å bli solbrent. Har vært her ned såpass lenge nå at jeg har fått gradvis god farge. Kombinert med mitt mørke hår er det en grei fordel her nede, for nå blir det ingen masing av slitsomme suvenirselgere og innkastere på restauranter fordi jeg kan passere som en innfødt helt til jeg åpner kjeften.John_Harald skrev:Alt med måte.. Kanskje litt mere en nesen som trener høy solfaktor i 39 grader, f.eks øreneGjestemedlem skrev:39 grader, sol, høy solfaktor på nesen, tur i bad om litt
Kos de ;D
Jeg skal se det litt an.. hvis Tyrkia starter bra tar jeg meg en tur på byen og tar med kamera. Hvis de får seg en tidlig smell eller to så blir jeg likegodt inne. Men de er litt anderledes når det kommer til tap. På forige kamp når mostanderen scoret først var jeg nede i havneområdet, der alle satt å så kampen på storskjermer. Men når motstanderen scoret var det absolutt ingen reaskjon i det hele tatt. Ingen utrop med banning eller steiking eller noe slikt, ikke noen som helst slagt anerkjennesle av at det hadde skjedd noe som helst av betydning. Men bevare meg vel for et leven når de vant. Så vinner de mot formodning i dag blir det nok 2-3 timer med hoiing og bilhorn til de blir utslitt... men da skal jeg som sagt ta meg en tur ut og ta med kamera... men det bor jo et par millioner tyrkere i Tyskland.. så det kan fort blir litt leven av uansett hvordan det går, så vi får håper for alles del at det ikke blir noen stygge kontroversielle episoder som får følelsene i sving mer enn nødvendig.65finger skrev:Du bør nok holde nebbet lukket hvis tyskland vinner over tyrkia i kveld . du kan fort bli tatt for en tysker som illsinte tyrkere vil ta ut frustrasjonen på.