|
Forskjellen er vel helst at han ikke durer opp bakkene hver dag - slik de gjorde før i tiden. Froome - og forsåvidt også de andre store gutta - tok det ganske rolig på etappen over Tourmalet i går. Kan hende som en oppladning til litt mer bakkeduring i den siste stigningen i dag. Vi får se.......Ja du kan så si, håper jeg tar feil men fikk en skikkelig Deja vu her om dagen da Froome durte opp den bakken.
Ja det hadde kanskje sett litt for dumt ut og dure hver dag, kanskje han er smartere en de før i tiden?Forskjellen er vel helst at han ikke durer opp bakkene hver dag - slik de gjorde før i tiden. Froome - og forsåvidt også de andre store gutta - tok det ganske rolig på etappen over Tourmalet i går. Kan hende som en oppladning til litt mer bakkeduring i den siste stigningen i dag. Vi får se.......Ja du kan så si, håper jeg tar feil men fikk en skikkelig Deja vu her om dagen da Froome durte opp den bakken.
Ja - kan hende er hele gjengen smartere. Hvis ikke de andre durer, trenger jo ikke Froome å slite seg ut. Han leder jo hele greia - så han kan i og for seg bare tilpasse seg hva utfordrerne hans finner på.Ja det hadde kanskje sett litt for dumt ut og dure hver dag, kanskje han er smartere en de før i tiden?Forskjellen er vel helst at han ikke durer opp bakkene hver dag - slik de gjorde før i tiden. Froome - og forsåvidt også de andre store gutta - tok det ganske rolig på etappen over Tourmalet i går. Kan hende som en oppladning til litt mer bakkeduring i den siste stigningen i dag. Vi får se.......Ja du kan så si, håper jeg tar feil men fikk en skikkelig Deja vu her om dagen da Froome durte opp den bakken.![]()
Sant. Dessuten så blir det for varmt der nede i dag til during. Så varmt at Stein Ørn går ut og ber publikum om å gi syklistene drikke underveis...så får man bare håpe at ingen har puttet noe snadder oppi...Ja - kan hende er hele gjengen smartere. Hvis ikke de andre durer, trenger jo ikke Froome å slite seg ut. Han leder jo hele greia - så han kan i og for seg bare tilpasse seg hva utfordrerne hans finner på.Ja det hadde kanskje sett litt for dumt ut og dure hver dag, kanskje han er smartere en de før i tiden?Forskjellen er vel helst at han ikke durer opp bakkene hver dag - slik de gjorde før i tiden. Froome - og forsåvidt også de andre store gutta - tok det ganske rolig på etappen over Tourmalet i går. Kan hende som en oppladning til litt mer bakkeduring i den siste stigningen i dag. Vi får se.......Ja du kan så si, håper jeg tar feil men fikk en skikkelig Deja vu her om dagen da Froome durte opp den bakken.![]()
En svale gjør ingen sommer, en tweet intet rasshøl.Den første LA-tweeten du siterer sier akkurat det jeg tenker om saken, trane.
Ser ikke hva som er så rasshølsk ved den, egentlig.
Vel, det er forskjell på å tenke og å kringkaste. Jeg tenkte også mitt, men når Armstrong "tenker" offentlig blir det en beskyldning. Til å komme fra en fyr som blodnektet (høhh!!) til det komiske en det ganske idiotisk uttalelse.Den første LA-tweeten du siterer sier akkurat det jeg tenker om saken, trane.
Hva fysiologisk er det som tilsier at han ikke kan være en potensiell GC rytter og da henge med i fjellene når det ikke blir kjørt med full sprut?Så. Vi har sett en fornuftig tweet fra et sertifisert rasshøl. Videre.
Jeg overvurderte dagens etappe. For mye flatt mellom sagtennene til at det kunne bli langdistanseaction i sammenlagten. Men G som fjellhjelperytter lukter, eh, Kjærgaard. Sorry.
Ingenting i den artikkelen som støtter opp under overskriften, det nærmeste jeg kommer er:Begynner Froome å få kalde føtter ? Liker ikke at tidligere dopere (doping eksperter...) får vær ekspert kommentatorer.
Vil fjerne eks-dopere som TV-eksperter - Sykkel - VG
Vel, så lenge Froome og toget skal med, så blir det kanskje like --- kjedelig ?Da var Tour'en over for denne gang, og det ble jo litt spenning igår.
Gratulerer med seieren i HFS-Ligaen Totte, ble jo ganske jevnt om seieren.
Vis vedlegget 331244
Så da er det bare å vente på Vuelta'en, som starter den 22. august.![]()
Kanskje, men vil tro at han fortsatt er sliten etter tour'en. Han har jo bare 4 uker på seg å komme i form. Astana skal stille med Landa, Aru og Nibali, så jeg regner med at Sky skal få kjørt seg.Vel, så lenge Froome og toget skal med, så blir det kanskje like --- kjedelig ?Da var Tour'en over for denne gang, og det ble jo litt spenning igår.
Gratulerer med seieren i HFS-Ligaen Totte, ble jo ganske jevnt om seieren.
Vis vedlegget 331244
Så da er det bare å vente på Vuelta'en, som starter den 22. august.![]()