Tour de France 2011

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.203
Antall liker
6.988
Torget vurderinger
4
- Det handler om å brekke bein.
Fränk Schleck raser over farlige utforkjøringer


På spørsmål om egenskaper i utforkjøring ikke skal sees på som en del av en komplett sykkelrytter, svarer storebror Schleck unnvikende, men empatisk:

- Du kan se det som du vil, men jeg tror ikke noen vil vinne Touren slik. Jeg vil ikke at Vinokourov og van den Broeck styrter og må bryte. Jeg vil kjøre mot dem.

- Jeg har vondt av dem, de er på sykehuset nå. Det handler ikke om dårlige eller gode egenskaper. Det handler om å brekke bein, sier Leopard-syklisten.

Jøss, for noen sutrende pyser!
Iflg. Schleck er det ikke en ferdighet å sykkle nedover bakkene....da må det jo kun handle om å trille....og rent tilfeldig er det noen som ramler...stakkars uheldige dem :eek:

Det er da bare naturlig at om man skal ha tøffe bakker oppover så må man ned bakkene også ?
En del av gamet er like selvfølgelig å komme seg fort ned bakkene....og å holde seg på hjulene....ta kalkulert risiko ift. ferdigheter og fare for velt...å ha krefter igjen etter stigningen til å kunne tenke klart og kjøre kontrollert ned på andre siden av toppen.
 

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.203
Antall liker
6.988
Torget vurderinger
4
Imponert over Andy Schleck som lå alene i tet så lenge og ikke minst Thomas Voeckler som tok ut alt på slutten og beholdt trøya med 10 sekunder. Hadde det vært 500 meter lenger til mål hadde han vært stiv som en fiskepinne. Lurer på hvordan han blir i morgen. Det er noen stigninger da også....
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Jaggu sterkt kjørt av Evans på slutten også! Synd at han var så jævlig alene... ...om å dra i hvert fall.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
TdF var jaggu en sårt tiltrengt pause fra marerittet i dag. Hyggelig at Cadel 'årna opp' i tillegg.
 

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
29.271
Antall liker
22.721
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Jeg har ennå cold turkey. Dette bildet er ikke ille:

 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.594
Antall liker
556
Noen andre som var nede og sto langs løypa? Jeg var.
Kjedelige saker synes jeg. Først får en masse reklame-artikkler kastet på seg, så sier det "ooofff", og allt er over. Jaja, been there, got the t-shirt.
 
Topp Bunn