ragwo
Mud-fi freak
Gratulerer med gyngestol! Alle eldre menn burde ha en slik sak i hus.
Du beskrev akkurat bildet jeg fikk i hodet: Tosken i sweetspot i gyngestol med et rutete pledd over beina, kanskje med en krum langpipeGratulerer med gyngestol! Alle eldre menn burde ha en slik sak i hus.
Oppe med det beinet i dag Rektoskopy?Robbing skive som Jorwed kaller den?
Tenkte bare at du kler gyngestol best, men jommen ser det ut til at gyngehest også passer deg.Gyngehest var jo greit nok, men gyngestol! Ligner da faen ikke på det! Skvettlapper og Tistedalstatere!
Tenkte bare at du kler gyngestol best, men jommen ser det ut til at gyngehest også passer deg.
Vis vedlegget 911662
Jeg kjenner noen. Veldig interessant å diskutere hifi med de.Hva er egentlig en sånn "nestor"? Kjenner ingen jeg
Sikkert gått noen skoler eller noe da sikkert.. .. Bra du synes det, det er lærdom å hente av de minste ting..Jeg kjenner noen. Veldig interessant å diskutere hifi med de.
Suger til meg som en svamp jeg. Er ikke alltid enig, men det ligger mye lærdom i å prøve å forstå hvorfor.Sikkert gått noen skoler eller noe da sikkert.. .. Bra du synes det, det er lærdom å hente av de minste ting..
Godt prinsipp det, men "opphøyer" neppe noen. Er en enkel fyr fra potetlandet, og har dessverre lite til overs for titler og fjas. Men kunnskap, den har jeg mye til overs for. Og i prinsippet, tror jeg vi er veldig enige..Suger til meg som en svamp jeg. Er ikke alltid enig, men det ligger mye lærdom i å prøve å forstå hvorfor.
Ååhh, tipper nok du signerer inn på hoteller i utlandet som Herr Doktor Sonnenberg!Godt prinsipp det, men "opphøyer" neppe noen. Er en enkel fyr fra potetlandet, og har dessverre lite til overs for titler og fjas. Men kunnskap, den har jeg mye til overs for. Og i prinsippet, tror jeg vi er veldig enige..
Begynt å spare? Ny M5 på trappene...
Aus der reihe Vipa bygger deg opp (igjen) :Jeg er pokker meg bare ungdommen, men omringet av geriatrien!
Jeg blir litt sår når du mobber tingene mine. Hele min identitet er knyttet til dette anlegget. Nå hadde jeg omsider kommet meg opp i knestående, etter å fått oppsettet dissekert av nestoren i hele formiddag, så kommer du med slike sleivspark.
Vis vedlegget 911665
Huff sier jeg bareEr M5 en mindre utgave av M50?
Tror jeg prøvde å spøke om det der i toskegrotta også, men minnes det da ble trykkende stille og både mørkere i rommet og i lydbildet etterpå.Nei, vettu hva @_RoDa_ Det var strået! Jævla olabil med lydeffekter!
Der tar du helt feil. På M50 er gullkjeder og thaidame ekstrautstyr.Er M5 en mindre utgave av M50?
Nærmere en dette kommer du ikke med Concorde kropp som ren MCxpression montert i arm er så pass formfullendt at det meste av hodeskall+PU ser ut som fjøsmekk.
Jeg håper Ortofon en vakker dag kan tilby et MC alternativ til de vulgære samfunnslag, dvs et sted mellom Concorde og xpression.
mvh
KJ
Uten elefanter ville det vært alt for mange glasshus i verden.Mange snålinger her inne asså! Denne verdensveven har brakt dem alle til min grotte. På tide å tapesere om ala Omen.
Synes du at jeg er snål asså? Sikker på at du ikke forveksler snål med drittsekk?Uten elefanter ville det vært alt for mange glasshus i verden.
Nei, tenkte nå mest på meg selv som snåling som raser rundt her inne og krasjer tråder med alt mulig fjas.Synes du at jeg er snål asså? Sikker på at du ikke forveksler snål med drittsekk?
Du er ikke så snål synes jeg, faktisk ganske så skærp.Nei, tenkte nå mest på meg selv som snåling som raser rundt her inne og krasjer tråder med alt mulig fjas.
Ditto!Du er ikke så snål synes jeg, faktisk ganske så skærp.
....og vet du hva? Litt lengre nord sitter det her en kar som har akkurat samme feeling, og nettopp har åpnet en ølboks til, og koser seg.Nå må jeg vel snart legges inn
Klarer ikke slite meg fra den spilleren jeg altså. Vil ikke påstå at den nye pickupen veltet om på verden, men pokker den gjør en del små ting som fascinerer. Stemmer og visse instrumenter har liksom fått litt mer struktur og rasp.