O
om.s
Gjest
Bifalles!!Distinctive skrev:Hvis du var meg - Being There (ingen tvil).el_mariachi skrev:Hvis jeg skal kjøpe EN plate med TGt, hvilken burde jeg velge?
mvh
|
Bifalles!!Distinctive skrev:Hvis du var meg - Being There (ingen tvil).el_mariachi skrev:Hvis jeg skal kjøpe EN plate med TGt, hvilken burde jeg velge?
Jeg har "The Ground" og er veldig fornøyd med lyden.johna skrev:Dette er noe gjengen i ECM får til bedre enn de aller flesteknutinh skrev:Er ikke sikker på hva du mener her, men piano er et av de "vanskeligste" instrumentene å ta opp fordi det er ekstremt dynamisk - forholdet mellom peak og rms amplitude er stort, og det er mer krevende å stille opptaksnivåer slik at man unngår både forvrengning og unødvendig mye støy.
-k![]()
Det var vel litt vel kjapt konkludert LyngenLyngen skrev:Hørte på Ground... uah... øyelokka blir tunge...zzz
Jøss !Lyngen skrev:Jeg synes den har litt avrundet diskantLyngen skrev:Hørte på Ground... uah... øyelokka blir tunge...zzz
Ja, den har knallbra lyd, som sagt.... ;DLyngen skrev:Hmm.. jeg synes i allefall det er litt Sonus Faber klang på plata...![]()