Ton Art Altar

Theo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.05.2006
Antall liker
0
Noen som kjenner til denne produsentens stereobenker? Hvordan fungerer dempe anordningene (forstår at hyllene er opphengt). Er det videre bra utseende på produktene?

Mvh. Theo.

Nemesis

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.05.2002
Antall liker
3
Slik ser stereomøblene ut. Pent design spør du meg :)

monosapiens

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.09.2005
Antall liker
0
"Subject: Re: Kontakt Ton Art
Date: Fri, 29 Jun 2007 11:25:22 +0200

Hei Bent

Takk for bestillingen. Er det den vanlige Altar II du mener eller spesialen som du fikk pris på. Angående de to bordene har jeg fått nå nettopp pris på og det blir et godt stykke over 2000.- stk. dessverre. Ellers er det forskudd som er det rimligste og du vil da få benken rett hjem til deg. Leveringstid er ca 3 uker og jeg kommer til å sende en mail med betalingsinfo nærmere leveringsdatoen. "

Jeg bestilte 10 cm lavere og ikke to ekstra bord( til mono blokker ved høyttaler)
Levering i uke 33 . . . .

Jeg har ikke fått noe enda, ringte TonArt igår og fant ut at den står på Tollpost sitt lager i Drammen. (for sending tilbake til TonArt da noen papirer er fyll ut feil.)Så jeg ringte til Tollpost igår og fikk beskjed om det skulle det bli ordnet opp i.Så jeg skulle få stereobenken min idag. Hurra!! ;D
Men han visst ikke når da, men engang mellom 8-16.
Og siden jeg ikke har bil, (kan jo låne pappa`s så han må sykle 4 km og så ta buss) Så tok jeg meg fri idag . . .
Ringte til tollpost 11:16 og lurte på hvor denne pakken ble av,fikk da beskjed om at den (fortsatt) sto til sending til TonArt i Trondheim,(jeg bor i Drammen) Men hun skulle ordne opp i det og ringe tilbake . . .
Hun har ikke ringt tilbake og jeg har mailet med TonArt, har nå kommet så langt at den IKKE skal bli sendt tilbake til TonArt og at jeg forhåpentligvis kan få den idag. . . .
Det er hyggelig å tenke på når man har tatt seg fri en dag for å få den som avtalt (igår) og jeg har ventet den siden forventet levering i uke 33 .

Den ble sendt ifra TonArt fredag 31 august og jeg skulle fått den forrige uke hvis ikke tollpost også hadde surret.
Så TonArt har somlet i flere uker og tollpost ca. en uke (skulle bruke et par dager)
Så jeg vil vel egentlig ikke så langt anbefale noen dette her.
Betalte på forskudd 17.08.07 . .slik fakturaen sier 14.545,- kr
Levert uke 33 på min dør . . .

Så jeg er ganske frustrert og oppgitt . .. .håper den kommer idag da, siden jeg har tatt fri . . .

Bent/ monosapiens

monosapiens

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.09.2005
Antall liker
0
Og det begynner vel å bli tvilsomt siden klokka er 14.30 . . . + ett par minutter.
:'( :'( :'(

monosapiens

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.09.2005
Antall liker
0
Tollpost ringte nå , skal klare å lever den idag.
Mellom 16-17 , så da får vi se . . .

monosapiens

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.09.2005
Antall liker
0
Jaaaa Da er den på plass ;D
Syns at lyden også ble bedre jeg da . . hehe

TonArt tok kontakt med Tollpost og forklarte hvor skapet skulle stå, så denne pakken skulle til meg .. idag!!
Og den kom :D

Vedlegg

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Antall liker
568
Torget vurderinger
1
Det racket som det står på bildet hkoster 14500,- ?

monosapiens

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.09.2005
Antall liker
0
Ja , "hyllene" inne henger i stålstenger, som du kan justere høyden på med skruer.(da kan du jo vatre det også ;)

Vedlegg

EiK

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2007
Antall liker
745
Sted
Haslum
Torget vurderinger
4
Lekkert !

Gratulere då mye med flott rack.

Theo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.05.2006
Antall liker
0
Fin benk det der ja. Er det slik at hyllene henger? I så fall er det mye bevegelse, eller er det avstivet såpass godt at de tåler en puff?

Mvh. Theo

monosapiens

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.09.2005
Antall liker
0
Theo skrev:
Fin benk det der ja. Er det slik at hyllene henger? I så fall er det mye bevegelse, eller er det avstivet såpass godt at de tåler en puff?

Mvh. Theo
Det tåler nok en puff , hyllene skulle jo tåle mange mange kilo, husker ikke hvor mye, men mye!

soundscape skrev:
Meget stilig møbel - og forøvrig et flott anlegg !!
Takk :)
Syns det ble veldig bra selv, har desverre bare mobilkamera.

monosapiens

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.09.2005
Antall liker
0
Bærer iallefall ikke nag til TonArt lengre , da forsinkelsen skyldes sykdom.
Men at Tollpost surret liker jeg ikke helt, men bra at TonArt hjalp til å ordne opp der ;D

winterkjaer

Medlem
Ble medlem
03.04.2006
Antall liker
0
Jeg bruker dette stativet som jeg er veldig godt fornøyd med ;D. Men selv om mange hevder at de hører veldig stor forskjell på slike møbler må jeg vel si at jeg ikke hører så stor forskjell. Men veldig solid og bra. Jeg har hatt det i flere år og vil ikke bytte.

vim

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.06.2003
Antall liker
14.739
Sted
1346
Torget vurderinger
9
Lekkert!

Sånn cirka irrelevant i forhold til tråden, men likevel. Jeg falt også for dette deignet, men grunnet pris og lang leveringstid, ble det et selvbygg. Designet er ikke det samme, men inspirert av Ton Arts utseende. 4 cm. benkeplate i limt bjørk fra Ikea, kan brukes til så mangt. Ikke så verst pent, og både stødig og "dødt". Tunge komponenter får lov å stå på eget underlag mot gulvet som er betong. Bordplaten kan flyttes uten at jeg drar med meg det som står på gulvet - det er praktisk (bl.a. for å komme til på baksiden).

Vedlegg

tronn

Fersking
Ble medlem
15.08.2005
Antall liker
0
Torget vurderinger
2
Jeg har også et slikt møbel og har hatt det i et par år. Er meget fornøyd. Det er det eneste møbel i min stue en arkitekvenn komenterer når han er på besøk.

Tronn

monosapiens

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.09.2005
Antall liker
0
Ja , dem burde ha kortere leveransetider.
Ble jo litt ekstra nå som det var sjukdom der da. . .
Men den som venter på noe fint,kan ikke vente lenge nok .
Har ventet lenge nå, men desto bedre å få den i hus kanskje ;):)
Fint møbel som også matcher laminat og høyttalere hos meg ;D

Topp Bunn