"Subject: Re: Kontakt Ton Art
Date: Fri, 29 Jun 2007 11:25:22 +0200
Hei Bent
Takk for bestillingen. Er det den vanlige Altar II du mener eller spesialen som du fikk pris på. Angående de to bordene har jeg fått nå nettopp pris på og det blir et godt stykke over 2000.- stk. dessverre. Ellers er det forskudd som er det rimligste og du vil da få benken rett hjem til deg. Leveringstid er ca 3 uker og jeg kommer til å sende en mail med betalingsinfo nærmere leveringsdatoen. "
Jeg bestilte 10 cm lavere og ikke to ekstra bord( til mono blokker ved høyttaler)
Levering i uke 33 . . . .
Jeg har ikke fått noe enda, ringte TonArt igår og fant ut at den står på Tollpost sitt lager i Drammen. (for sending tilbake til TonArt da noen papirer er fyll ut feil.)Så jeg ringte til Tollpost igår og fikk beskjed om det skulle det bli ordnet opp i.Så jeg skulle få stereobenken min idag. Hurra!! ;D
Men han visst ikke når da, men engang mellom 8-16.
Og siden jeg ikke har bil, (kan jo låne pappa`s så han må sykle 4 km og så ta buss) Så tok jeg meg fri idag . . .
Ringte til tollpost 11:16 og lurte på hvor denne pakken ble av,fikk da beskjed om at den (fortsatt) sto til sending til TonArt i Trondheim,(jeg bor i Drammen) Men hun skulle ordne opp i det og ringe tilbake . . .
Hun har ikke ringt tilbake og jeg har mailet med TonArt, har nå kommet så langt at den IKKE skal bli sendt tilbake til TonArt og at jeg forhåpentligvis kan få den idag. . . .
Det er hyggelig å tenke på når man har tatt seg fri en dag for å få den som avtalt (igår) og jeg har ventet den siden forventet levering i uke 33 .
Den ble sendt ifra TonArt fredag 31 august og jeg skulle fått den forrige uke hvis ikke tollpost også hadde surret.
Så TonArt har somlet i flere uker og tollpost ca. en uke (skulle bruke et par dager)
Så jeg vil vel egentlig ikke så langt anbefale noen dette her.
Betalte på forskudd 17.08.07 . .slik fakturaen sier 14.545,- kr
Levert uke 33 på min dør . . .
Så jeg er ganske frustrert og oppgitt . .. .håper den kommer idag da, siden jeg har tatt fri . . .
Bent/ monosapiens