Tommy's Lytterom.. LowEnd..

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Heisan..
    Tenker eg lager ein tråd om rommet mitt.. gammle tv-stova vart lytterom no når ongane e vaksne.. ikkje noko highend planer om det,men e no kos å lesa litt på forumet og prøva ut..

    i dag har da fått gardiner ved vindo og glassdør mot andre stua.. tykte sjølv at lyden vart "roligare" . dvs føler den meir behaglig.

    Har 2 anlegg .. eit for 5.1 og eit for sterio.
    5.1 er mission 75 serien + jamo bipilere bak og ein lite jamobass tilkoblet Sony str-db925 og sony dvd.. ein samsung monitor for bilde.
    Dette brukes stort sett til nettstream og ein eller anna live konsert på dvd..

    Sterioen er Mission 754 (freedom 5 ) tilkoblet ein Onkyo a-809, onkyo dx-710 ,ein rega planar2 + ein onkyo ipad dac sak .

    har planar om ein mic til REW.. mest for morro.

    15981044828927527256908312838365.jpg
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.371
    Antall liker
    12.374
    Sted
    Sørlandet
    Mission 754 husker jeg godt! En meget musikalsk høyttaler. Akers Mic pushet disse og jeg fikk låne ett sett med meg hjem.

    Mvh
    -BB-
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Eg har ein Dual 505-1 eg fekk billigt.. den har vert litt «gretten» så har tenkt å fikse den litt... og no har eg sett kvifor.. dårleg kontakt og limt stiftenheten ( tks ?) til armen.. huff..
    Siden spilleren virker fint bortsettfra denne brumen som kommer så senker eg at ser etter ny enhet eller handler eit adapter til slike andre stifter.
     

    Vedlegg

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Så mens vi venter på ny del fra Ebay så kan eg legge ut bilde av isotek'n min. fekk den til grei pris på Finn.no så måtte bare prøve.. den fjerner litt støy så da er eg fornøgd me denne Polaris "Padda" 🤗
    er ikkje heil enkelt å få kablene til å ligge uten "kryssing" i rommet mitt så da har eg gitt litt opp 🤔
    Den andre padda e til mac/surroundanlegg og skjermen og lampene
     

    Vedlegg

    ufo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.02.2016
    Innlegg
    1.784
    Antall liker
    913
    er dette en ipad2, hvilken ios har du på på den? har et par pads liggende i en skuff, for ios8 forsvant spotify støtten helt for ca et par mnd siden, og den andre med ios10 eller noe er ulevelig treg og hakkete. blir ganske provosert over hvordan apple saboterer enhetene og gjør de ubrukelig for såpass enkle oppgaver. gidder liksom ikke kjøpe ny bare for spotify connect.
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Vedlagt er bilde av type og versjon..
    Etter at gardinene kom på plass så har eg merket ein "slitsom" diskant i høyre øre(når ligget i sofaen). har skumlest mykje om lydkoreksjon og siden eg har nokre Rockfon takplater fra jobben så vart det ein liten DIY med ei slik og noko Biltema høytalerkasseFilt.
    Må si meg strålende fornøgd med effekten, og gøy at det faktisk virker.
    No kommer (høres) det meste fra høytalersiden og ikkje fra veggen.. er redd dette kan ta av så bør holdast i skinnet 😉🤣
     

    Vedlegg

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Fikk noko grei effekt av å leke med den gammle Eq'n at eg handlet meg ein Dspeaker anti-mode 2.0 ( brukt) .. og så leser en en slik test i dag:
    huffda.. blir det bortkastet ? ikkje godt å vite for det er jo tydlegvis brukt av folk på forumet, og kanskje gjør det underverk hos meg..

    Men har no bestilt meg ein microfon til rew-programmet også så håper på dårleg vær snart (dvs sol og varmt slik at kåna held seg ute 0:) )

    spennande tider kommer...
     

    Lofoting

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.04.2019
    Innlegg
    86
    Antall liker
    43
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    1
    Fikk noko grei effekt av å leke med den gammle Eq'n at eg handlet meg ein Dspeaker anti-mode 2.0 ( brukt) .. og så leser en en slik test i dag:
    huffda.. blir det bortkastet ? ikkje godt å vite for det er jo tydlegvis brukt av folk på forumet, og kanskje gjør det underverk hos meg..

    Men har no bestilt meg ein microfon til rew-programmet også så håper på dårleg vær snart (dvs sol og varmt slik at kåna held seg ute 0:) )

    spennande tider kommer...
    Håper du blir fornøyd. Det at folk bruker det, er dessverre ikke nødvendigvis noen indikasjon på at det er bra. Mitt tips: drit i DSP. Flytt ut HT fra veggen, lytt i nærfelt, og kos deg med musikken! Se på oppsettet til Nelson Pass. Ingen demping, ingen DSP. Bare bra lyd!
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Intresant dette med plassering av HT. manualen sier at ht skal være innen 20cm fra vegg så no er dei flytta litt lenger inn og fekk meir "lydbilde" på framveggen,nett som om ht forsvann litt.. har tusla med eq også,men no blir det spennende å prøve automatisk justering
     

    Lofoting

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.04.2019
    Innlegg
    86
    Antall liker
    43
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    1
    Intresant dette med plassering av HT. manualen sier at ht skal være innen 20cm fra vegg så no er dei flytta litt lenger inn og fekk meir "lydbilde" på framveggen,nett som om ht forsvann litt.. har tusla med eq også,men no blir det spennende å prøve automatisk justering
    De fleste DSPer ber deg flytte HT helt inntil vegge og hjørner. Men da må
    MER EQ til, altså mer korreksjon. Mitt tips: bruker du DSP, så sett først opp HT for best mulig lyd/frekvensrespons i rommet, mao UT fra vegger og hjørner, og så bruk DSP. Man kan ikke korrigere 30 desibels peaker i rommet digitalt, uten at det får en konsekvens for lyden.
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Det er mission fredom 5 manualen som sier det.. inne 30 cm og uten toe inn på dei.
    misdion 751 skal vist være innen 20cm og uten toe inn så da passer dei kanskje bra for dsp bruk.
     
    Sist redigert:

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Det lekes litt i dag..
    20200901_192523.jpg

    orange er vel før og svart etter korrigering ?

    20200901_193654.jpg

    og slik hadde eg EQ'n før
    20200901_194023.jpg

    får prøva å justera litt.. leke litt og når R.e.w mic'n kommer så blir da mer testing.. synd da e meldt dårleg vær..
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Jeje.. fekk impotert i REW.. og lyden ja.. "flatere" og meir sus i høytaler uten aktiv kilde.. men får væra lit ooptimist fortsatt.. er jo eit leketøy..som kan kobles vekk.. .. kan DSpeaker styres med pc'n ?
    dspeakerVSeq.JPG
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Og så har DSPeaker dempet "volumet" mitt med ca 12db.. målt med enkel db-måler ved inn/utkobling på tape/monitor..
    ser jo at dette stemmer bra med dei grafane e har fått frem..
    Leser litt i dspeaker tråden at dette er som forventet.. får venne meg til nye nivåene.. 0:)
    20200901_201553.jpg
     
    Sist redigert:

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    1.087
    Torget vurderinger
    2
    Heisann :)
    Bra det løyste seg med Dualcoren. Ikkje dum den , hadde ein slik ein for nokre år sidan eg og :)

    Ellers er det kjekt å sjå at det er fleire Sogningar inne her :)

    Helsing ein "Nør" :)
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Da har DSP'n fått køyrt seg litt.. dvs reset og ny scanning/setting + at eg tok ein heil romscanning..
    nye firmwaren har da justert annaledes. og er bla mykje raskare en "feb 2018 ". eller så har det ligget noen instillinger inni(resatte ikkje første gang)
    importert i REW og ser da følgende.. Grønn er etter auto-korreksjon
    forogette02092020.JPG

    Satte dette ilag med ein full-sweep og får dette..
    fullpakke_02092020.JPG

    men er andeledes i skjermen.
    20200902_151243.jpg

    .blir spennande å sammenligne med REW me skikkleg microfon.. uansett grei lyd og i dag med mykje meir bass en i går ,eg har upgrade fw og resta frabrikkinstilling + satt correcsjon til 7.5 sia eg las da ein plass :) hehe..
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    1.087
    Torget vurderinger
    2
    Ser no retteleg bra ut dette ! Moro med målingar , å ikkje minst nyttigt 👍😃
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Når en ser på eine full sweep'n min og analoge eq innstillingane så skulle en tru at ørene fortsatt virker..
    20200902_205751.jpg

    senking i bass, hevin rundt 250 og på topp ..
    20200901_194023.jpg

    burde kanskje prøve å legga inn detta på den nye digitale..
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Eg har ein Dual 505-1 eg fekk billigt.. den har vert litt «gretten» så har tenkt å fikse den litt... og no har eg sett kvifor.. dårleg kontakt og limt stiftenheten ( tks ?) til armen.. huff..
    Siden spilleren virker fint bortsettfra denne brumen som kommer så senker eg at ser etter ny enhet eller handler eit adapter til slike andre stifter.
    Da er du på vei ...
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    1.087
    Torget vurderinger
    2
    Ja desse eq-innstillingane gjer du jo mykje meir nøyaktigt i Dualcoren :)
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    1.087
    Torget vurderinger
    2
    Har hatt den på etter eg fekk ny mic for nokre månader sidan. Den gamle hadde ikkje slik.
    Men det er no berre å ta ei måling med og utan for å sjå om det gjere noko utslag 🤔
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Da målemafian.. finner ikkje korleis endra alt i grafane enda,men er 4 sveips / 1M -12db.. altså rimleg default i programmet.

    Grønn= Rom som bildet (som på bildet)
    Blå= Rom med gardiner forann vindu og glassdør (litt demping rundt 700hz)
    Gul=Dpseaker anti-mode
    1/6 smoothing, tykte den var grei eg..
    umicSweepAlt_1I6Graph_03092020.JPG


    1/24 smooting
    umicSweepAlt_1I24_03092020.JPG

    0-500hz No smoothing.. :) Søket på 125hz, kva skal eg gjera me den ? bare øke noko med eq eller er det slike framvegg kanselering ?? kanskje hive ut skjermen ?
    0-500unsmooth03092020.JPG

    20200903_152617.jpg
     

    Vedlegg

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    1.087
    Torget vurderinger
    2
    Målingene ser jo ganske fine ut dei . Men du har 20db stigning nedover i bassen frå 300 til 40 Hz , og det er jo ganske drygt...
    Du syns ikkje det bli for mykje av det gode då...?
    Og så er det vannfallet då , det er ganske interessant å sjå på😀
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    kanskje litt mykje bass,men spelar lavt så da er det fint :).. men burde vel gjerne senket den litt.. får forske på ei justering.
    kanskje lage meg slike absorbers å ha ein plass .. ?
    0-500waterfall.JPG

    0-500waterfall_udsp.JPG



    0-500waterfallDSP.JPG
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Er det 1 setting eg kan gjere for at DSPeaker'n juserer ned bassområdet til "resten" ?? får ikkje gå under "0" på bass ved bruk av fjernkontrollen. tykte eg fekk det på gammle firmwaren..
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Gjorde det på desse målingane, tok nettop ein automatisk romkorreksjon og da vart det mindre bass. skal sjekke med rew i morgo ( kåna servserie i naborommet no ) ..

    no nytes Yello Point 🤩🤘🤙
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Fredag!!.. rett heim tidleg og "sweipa" litt før kåna kom heim.. kan seie med ein gong.. rew gjennom DSP'n gir forkjellige resultat på 1-2 scan og 4 scan..
    dreiv noe systemetisk og flyttet høytaler ut fra vegg og scannet, ein gong (på 25cm fra vegg) glemte eg å sette 4 sweip og fekk den digge målinga.. dip'n på 125ish var halvert.. flyttet selvsagt videre til 30cm fra vegg.. så optimistisk at eg no var på sporet.. 4 sweips og der va dippen atte.. frem å tilbake flere ganger før eg kjønte da måtte være dsp'n.. dobbeltestet dette og slik er det.. nesten som om dsp'n kun klarer 2 sweips før den kneler.. jeje..
    må ha noko bilder..
    Dro på litt med volumet i dag ogso .. brukte DAC'n i dspeaker'n som lydkilde.. tenkte da ville bli bra ..
    dropålittidag.JPG

    velger å pynta litt på ein av dei som vart tatt med 1 sweip / aktiv DSP 0:)
    haddedetbarevertslik.jpg

    samme som over bare full..
    haddedetbarevertslik2.jpg

    så har eg lert noko i dag.. nja.. digital elektronikk er digital elektronik og feiler deretter..så enten bruke lydkortet i pc'n og kabel i forsterker slik at eg kan koble ut dsp'n skikkleg eller skaffe meg ein usb-dac somkanskje er bedre en lydkortet ..??.. tenker eg held meg til da billiste.. kanskje

    så e spørsmålet.. stolar eg på målingane ?.. vel det var høyrbar forkjell på bassen på sweipa som viser forkjelligt.. dei ved "dype dips'a" så var bass/ristinga nesten heilt vekke, virket nesten som noko kanselering.. mend desse 1-2 sweipa så var da gjevnare bass.
    aldasveips.jpg

    Dsp'n virker utvilsomt, men men...
    ser det at jo mer eg flytter høytalerene fra veggen dess dypere blir dip'n på rundt 80hz..
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn