Tommy's Lytterom.. LowEnd..

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Positiv ingang til helgi lell.. Dual cs 505-1 e i live.. litt brum (nett so en veit da e kontakt) på veldigt høgt volum.. så no blir da venyl resten av kvelden 🥰
    20200904_191453.jpg

    samenligne med Rega Plannar 2.. e no tapt kamp sia dual'n ha enkel stift (noname billigreie) fra finn.no
    received_356352839075894.jpeg
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Ny dag aleina heima mens kåna e på shopping.. nye målinger og forskning..
    dagens resultat er hvertfall:
    HT25cmRF.jpg

    har funnet ut av dip'n på125hz.. det er bla. Beinpallen (puffen ) som eg har har fått ny mindre i dag og den demper mindre.. er best uten men eg må ha noko å ha beina på :).. dip'n på 260 kjeme fra ein liten hukk i bakdelen i rommet så her får eg prøve å henge opp noe etterhvert (prøvde me noko plater og da dempet den seg)
    Dipene på 300hz og 360hz såg eg at eg kan manipulere med noko rokofonplater ( bak høgtalerene) så der blir eit lite selvbygg-prosjekt.. alternativt så blir da noko 10cm trefiber prosjekt.

    Dro på litt for noko samenligningsmålingar med og uten dsp siden det vart litt rart i går.. vart rart i dag også.. trur Mic'n tilta på DB målinga :-D
    050920 Direct source.jpg

    050920 DSP.jpg

    Bass e da hvertfall nok av men er faktisk fint å høyre når eg spelar vinyl.. har tonekontroll vist det blir for gale ;-)
    20200905_143759.jpg

    uoffisiel måling me noko tekno me samne innstilling på volumknappen
     
    Sist redigert:

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Heima med Forkjølelse (fortsatt smakssans).. og så når en da vaknar ut på dagen så blir da måling :)
    har prøvd å måle 751 og 754 på likt DB nivå.. er tilkoblet forkjellige forsterkarar men ikkje noko dsp/eq justeringar.
    751vs754.jpg


    751vs7542.jpg

    754'n har crossover på 110Hz og 3kHz mens 751 har på 3.2kHz, ser vel godt at 754'n har 8' og 6 1/2' mens 751 har 5 1/4' men til gjengjeld så passer
    dei minste kanskje bedre i rommet..
    751vs7543.jpg

    uansett spennande med målingar..
     
    Sist redigert:

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    vart hengt opp eit lite diy prosjekt i hukk'n også.. er kun 22mm rockfon i noko bilder. men trur da tok litt på 260hz'n, får ha nokro fleire målingar før eg stolar heilt på resultatat ..
     

    Vedlegg

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Laget til ein absorbent.Hunton nativo. 40/10cm+15/10cm med biltema kassefilt for å hold da sammen , var ikkje så godt å sjå på måling,men tykje eg høyre forkjell så no blir da laga hvertfall ein slik til og ei heile olata 120x55x10cm me filt til å flytte litt rundt..
     

    Vedlegg

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Har prøvd å måle litt.. har laget 2 stk 120x55x10cm Hunton nativo med biltemafilt.. dei dempar "klang" men ikkje så mykje djupbass.. er ikkje overrasket over det etter lesing på forumet,men hadde håpet på litt meir..Orange er med platene i hjørne med høytalerene , grønn linje er satt opp bak sofa og blå er måling uten dei i rommet.. Eg har valgt å ha dei bak sofa no først siden eg tykte dei stoppa lyden for å komme så bakifrå.
    Rockfon platene eg hadde hengande e komme mellom hylleene, så vist eg skal dempe under 80hz så må vel lommeboka åpnast.. eller bruke eq'n
    absorbs_110920.jpg

    absorbs_110920_ikkeseperert.jpg

    Så har eg ei plate atte så lagar gjerna noko 30x10cm og bare har dei i hjørna frame for å kanskje dempe litt klang derifrå.. så til å begynna med.
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    fleire målingar, flytting av absorbn.. endt med å flytte ein ut i boden. har også funnet ut at rommet er ein utfordring etter å ha målt h/v kanal.. var så gale at eg bytta om høgtalarane,men målingane var fortsatt like.. flyttet ein absorb inn i "hukken" og det gjorde positive utslag.
    120920hogrevenstreHT.jpg

    godt med DSPeaker i dette tilfellet så slik er måling på høytalerene med Dsp'n aktiv. kanskje da hadde hjulpet med ei skikkleg bassfelle ved v høytaler siden den står nærmere eit hjørne ?. Lilla strek er Høgre HT.
    120920hogreVSvenstreDSP.jpg

    Målingene av høytalerene med og uten dsp , Rød er med DSP
    120920venstreHTdsp.jpg

    Lilla er med DSP .
    120920htcorHHoyt.jpg

    og total resultat etter DSP korigering og ut med ein absorb.
    120920dagensresultat.jpg

    Så da er eg kommet hit justert og får slå meg til ro med dette (tror eg) blir hvertfall ikkje noko ombygging av lokalet.
    120920waterresultdsp.jpg

    Blir noko målinger når en driver.. nesten avhengigskapende ,men er litt gøy å sjå kor mykje/lite effekt eit tiltak kan ha.
    1209allemaal.jpg

    hadde tenkt å måle effekten til "tilt-instillingane " i DSPeaker'n for å kanskje justere inn en flatere kurve ,men da får bli neste bildeshow :)
     

    Vedlegg

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Slapper litt av med Headsett.. Sennheiser Momentum og siden DSP'n e koblet inn på EQ/Tape2 så slår den jo inn på headsettet..
    Det var eigentligt inntresant så no trur eg jaggu eg må testa ut autokoreksjon på dei også
    . Har en plan so han Egon seie 🤣😝👍
     

    Vedlegg

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    prøvd meg på nokre utrekningar.. "driver'n" i mine er jo i bunn og kjører nedover så da blir da vel noko slikt..
    1600163055158.png
    1600163009971.png

    Og dagens målinger..
    så for å få senket bassen så er det vel kanskje taket som må få noko absorb's.. ?
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    litt endring i dag. flyttet all Hunton bak og rockfon bakom høytaler(22mm) målinger kjeme..
    Selv om ikkje synes da viser så mykj på målinger så jaggu merkes det på lyden, både med og uten DSP.. mykje mindre "brommling" etter passen.. meir punch, men vart meir dempet også så må dra på litt meir..
    Hittil brukt ein pakke (4 x 120/55/10cm) "Hunton nativo"med biltemafiltuten noko rammestyr.

    Plutselig føles Onkyo'n litt "svak".. huff å huff..
    Resultatmåling utan DSP 1/6 smooth litt heving fra 85-240.. Målinger uten gardin foran glassa så kanskje da utgjer noko også..
    16092020altbak.jpg

    Resultatmåling med Dspeaker 1/6 smooth , Mørkegrønne er nye resultatet.
    16092020NyeDSP.jpg

    Uten DSP her
    16092020wateraltbak.jpg

    og med DSP
    16092020waterNyeDSP.jpg

    men sjølvsagt klart å sammla noko småproblem til eit større.. svære dipp på ca 250hz.. spørs om da kan være Taket ??
    16092020Malosast.jpg

    får prøve å nyta lyden litt no.. traff plutsleg med det lydbildet som eg liker..
    men har da oppdaget følgende.. når en»rydder» så kommer rotet bedre fram.. hadde kanskje vert bedre å ikkje begynt i da første..
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    satt og koste meg me MJ . heilt til låt 11.will you be there.. korsang som går høgt.. tidligere vert kos men no treff da ein frekvens so "hyler" i øra.. prøvde å justera litt men her må da hardare lut til.. 😪 vart heilt nummen i øyregangane..
    1600368301544.jpeg

    kan det være peak’n 800-1k ?.
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Rollback og nye målinger og testing.. da roa seg litt etter å ha fjernet litt demping bak .
    Jakta på "Hylefrekvensen" er starta..
    180920500-3kUdsp.jpg
    180920wDirectsource.jpg

    180920wDirectsource500.jpg

    Så med nye autokoreksjon i DSP'n
    180920500-3kdsp.jpg

    180920wDsp.jpg

    180920wDsp500.jpg

    Trur det er påtide å ha noko i taket .. testet med noko lite i taklampa ⚜

    180920500-3kUiLampa.jpg

    Grøn linje er med Hunto hengande i Lampa 🙃
    180920abs_i_lampa.jpg


    Har lastet opp lytterom18092020.zip som er dagens 3 målinger, så vist noen vil se på det og kanskje komme med eit EQ filter/setting for DSPeaker'n eller andre Tips :)

    Mikrofonane har stått på samme plass (i sofaen der hodet er i lytteposisjon) ser at DSP'n registrerer andereledes fra 2k-8k.. en Umik'n..
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Samme problem med både CD og LP så er vel det utelukket selv om lyden er litt mindre "klinisk" på LP'n (rundare i kantane)
    Låta er Will you be there

    119550940_674712613454090_6229420096109599928_n.jpg


    fra 50sec til 1.05 ..

    har testet med DSPeaker -anti-core setting: tilt -4 og har testet med treble på onky'n på full minus uten at det forsvinner :-/
     
    Sist redigert:

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    No byne eg å digga detta R.E.W og Dspeaker'n.. sendte ut signal fra rew i frekvensområdet, når eg merket det i ørene så justerte eg ned frekvensen -3 til -5db på kvart område slik at da ikkje plaga så mykje :) .. einaste eg savner å kunne programert DSPeakern remote fra Pc'n.

    1600430698996.png
     
    Sist redigert:

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Flytta all absorben på framveggen.. mykje større "scene" .. men meir booom i bassen så mandag får eg levert 20cm rockwool som skal pakkast inn i filt og på bakveggen.. og kanskje 2 slike på siden av høgtalarane..
     

    Vedlegg

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    dagens produksjon 😀
    dagens måling.. avstand fra hylle bak til mic, 3 x 20cm rockwool bak og 4 x10cm hunton plater fremme
    220920waterfal_distance.jpg

    så gjekk for 30cm fra hylle.. rød er Direct source på amp, Grønn er med Dspeaker aktiv (auto korreksjon)
    220920_allspl.jpg


    ein til...
    220920detdempes.jpg


    Så kva sitter eg atte med.. jau.. det dempes og blir bedre,MEN kun ned til ca 120db , derifrå å ned skjer det ikkje allverden og noko kubikstore veggutfyllinger er det ikkje plass til.. så no tenker eg at det må justeres ned med DSP'n på bunn ..
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Fordelen med å dele her på forumet er at en da har "backup" av oppsett å bla tilbake i så no vart det Rollback til eit tidligare oppsetr.. dvs det meste bak .
    Rød linje etter at eg flyttet hunton bak til Rockwool'n.. vurderer å bare ta uttate noko demping for å få hevet 120+ området litt til for jevnere kurve.
    Edit: der for ein ut og anna under sofan..-
    220920bedremedempbak.jpg

    Litt enklare jobbforhold til Dspeaker 'n tror eg.
    220920bedremedempbak1k5.jpg

    DSpeaker Fullscan i vedlegg etter ny auto coreksjon
     

    Vedlegg

    Sist redigert:
    M

    MarkusH

    Gjest
    Demp tykkere på framvegg og glem bakveggen til du har gjort ferdig framveggen, dette her minner meg litt om alle 'pasientene' som er med på sinnasnekkern. Mye bedre å gjøre seg ferdig ett sted for så å ta for seg det meste, det lureste er å begynne på framveggen, demp tykkere, 30cm eller mer og litt av vitsen med f.eks bassfeller er at hjørnene ikke skal være 90 grader lenger, da må du f.eks dempe i hele høyden på rommet. Eller så 'isolerer' du f.eks hele framveggen (slik steinost har gjort) med tykkere demping, han har vel 60-70cm tror jeg. Førsterefleksjon på vegg var min førsteprioritet og jeg vil si det har mest å si på hvordan scenen i lydbilde fremvises. I førsterefleksjon burde du ha minst 25-30cm (alt under 20cm er bortkasta tid og penger). Bassfeller burde du ha minimum 30cm dype, helst mer, jeg vil si minst 40cm dype (da fra hjørne og til fronten på fella). Glem demping bak og i tak til du har has på det foran og i førsterefleksjon. Demping i tak er lite effektivt, det er blitt vist med målinger gjentatte ganger her inne. Det jeg gjorde var følgende: 1. Førsterefleksjon, 2. Bassfeller, 3. Gulvtepper, 4. Plassering av høyttalere og lytteposisjon. Bruker du 60-70 timer på alt det der så begynner du å nærme deg noe, du vil også lære mye. Etter det kan du begynne å måle og justere deg inn med dsp, fordi jo mer jobb du legger ned med det grunnleggende desto mindre trenger du å justere deg ut av .... 10-20cm isolasjon demper kun diskant, så du demper aaaaalt for tynt for å hanske det du anser som problemområde ditt, og btw dip ved 250-300hz kan være delefrekvens mellom mellomtone->basselement i høyttalerne dine. Mitt tips ville også vært å bruke øra, greit å kunne måle seg frem til ting, men du hører ikke med micen, det er det øra som gjør. ;) Jeg mener ikke å være ufin, alt i beste mening.
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    hygglegt at du tek deg tid til å skrive så utfyllende , ikkje noko ufint, men no er det praktisk umuligt i dette rommet å følge denne Steinost oppskrifta.. grunna romstørrelsen, vil jo ha plass her inne eg også ;-) fekk faktisk fin demping ned til 120ish men det igjen hever nivåforkjellane videre nedover..
    slik som rommet mitt er er det "romsligere " lyd med demping bak, gjerna fordi eg sitter ganske nærme bakveggen..
    mikken er som du sier eit fint verktøy og blir brukt til det ;-) kroppen bestemmer til slutt ..
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    flytta da meste av demping bak, ein rockwoll gjekk i fotpallen som ga litt heving rundt 130-140hz.. må bruke noko dagar å "lytte" og nyte musikk no.. blir mykje surring me målingar..
    ingen endring utan måling av resultat.
    Først uten dsp med og uten demping i puff..
    23092020_udsp.jpg

    Så me DSPeaker'n auto corect..
    23092020_dempbakpuff.jpg

    23092020_smoothdempbakpuff.jpg

    23092020_water.jpg

    23092020_waterfull.jpg

    23092020_fullspektr.jpg

    blir nok ei runde med EQ'n etter kvart..
     
    Sist redigert:

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    1.087
    Torget vurderinger
    2
    Her jobbast da grundigt ser eg :) Blir nok bra dette etterkvart , og det er både moro og lærerikt :)
    Eit lite tips som gjer det litt greiare å sammenligne grafane er å bruke logaritmisk skala .( Oppe i høgre hjørne freq axis knappen ).
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    1.087
    Torget vurderinger
    2
    Nei , logaritmisk skala betyr at bassområdet blir meir vektlagt enn lengre opp.
    Slik som under her :
    Dirac BC.jpg
    Dirac BC.jpg
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    1.087
    Torget vurderinger
    2
    Sjå der ja :)
    Og sidan du har så lite respons under 20 hz , så er det tilstrekkelig å starte målevindauga på 20hz. (du set det som du vil under limits-knappen ved sidan av den du akkurat brukte :)
    Då får du litt meir utstrekk på grafen , og ser ting bedre der det har mest betydning.
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    1.087
    Torget vurderinger
    2
    Sjå der ja , no ser grafane mykje meir fornuftige ut :)

    Og den orange ser jo heilt klart best ut. Er det samma glatting på dei og..?

    Er øyrene enige og ?
     

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    samme glatting og ørene er heilt einige, eg har senket 40hz'n 3db i tillegg med filter.. 🙃
    edit:lygde litt, var feil på eine smooth men fiksa no .
     
    Sist redigert:

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Dagens EQ jobbing.. og litt endring av Absorbs oppsett.. Fotpallen er eit uromoment rundt 125hz.. så den er dempet med hele rockwool så det kom seg.. optimalt så hives den ut ved spilling .. 1/12Smoothingz.
    270920EQoppset_A.jpg

    270920EQoppset_A_water.jpg

    270920EQoppset_A_spectr.jpg

    270920EQoppset_Afull.jpg

    270920EQoppset_A_fullW.jpg

    270920EQoppset_A_spectrfull.jpg


    synes eg har fått meir "snerr.." i trommesettet til NickBack..
     

    Vedlegg

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Fått nye "Tjukkas" i lyttestova.. så da måles det..
    Tjukkasen er 90x150x30cm .
    02302020_fortjukken.jpg

    20201002_133700.jpg

    etter tjukken kom inn bak sofan
    02302020_fulldempDS.jpg

    16016483384092243901630470275439.jpg

    skal lova at dette merkast i vetle stova mi.. stortromma i "Walk of life", spela skikkleg musikk no på Direct source ( utan dsp).. har prøvd meg fram til Treble -2 på techno/pop .. kan være innspillingane.. No står Sofa demping for tur .. og kanskje står DSP'n for fall so da heite..

    Fy fa.. Gåsehud all over når "Your latest trick" startar opp (mens eg sitter å skriver.. ) har no goe minner fra den så kan være grunnen ogso ;-)
     
    Sist redigert:

    Tommy Lidal

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.05.2020
    Innlegg
    127
    Antall liker
    90
    Sted
    Leikanger - Norway
    Nytt prosjekt gjennomført.. ein pakke rockwool i sofaen.. så for dei som er intrisert..
    først måling uten sofa i rommet..
    sofa_uten.jpg

    sofa_uten_water.jpg

    Så med sofa plassert etter "fylling"

    sofa_med.jpg

    sofa_med_water.jpg

    svære endringar fossefallet.. ikkje veit eg kvifor, men det er 2 hulrom som ikkje er dempet ..


    så øremessigt m/dsp.. kan dra på så juling uten noko overdreven "broming" i bassem, nesten litt for "tørr" om eg kan bruke det uttrykket.
     

    Vedlegg

    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn