|
Kan ikke helt se det som et problem. Amerikansk politkk er jo så full av stokk konservative kristne at de fleste alternativer til venstre for taliban er et steg i liberal retning.Det er lett å dra på smilebåndet over sånt, men sannheten er at scientologene etterhvert utgjør en viktig maktfaktor i amerikansk samfunnsliv og politikk.![]()
Kan ikke helt se det som et problem. Amerikansk politkk er jo så full av stokk konservative kristne at de fleste alternativer til venstre for taliban er et steg i liberal retning.
All hail Tom Cruise!
Det er noen solide kilder du viser til her :USA blir nok mer liberalt etter neste valg.
Bush får såpass med pepper fra sosialist-diktatur tilhengerene at han neppe sitter en periode til.Da er det plutselig ingen som står oppimot diktatur maktene i verden,og veien skulle ligge bra tilrette for antikrist.
Burde vel forsåvidt ikke vere helt usansynlig at dette kommer til å skje i løpet av året ;
http://www.associatedcontent.com/article/116358/pat_robertson_predicts_deadly_attack.html
Dette kan sikkert også vere ganske effektivt mot et par sentrale mål i New York og London ; http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=44017 ?
Norge er også nå spissen for å gjenopprette støtten til terrororganisasjonen Hamas,og det kommer ikke som noen overaskelse.Tror nok Norge snart kommer til å merke følgene av å stå i spissen for kampen mot Israel.
Back to Tom; Scientologien har en ganske interesant historie ; http://bloggystyle.impiousdigest.com/index.php?/archives/78-Scientology-and-the-Occult.html
Minner igrunnen ikke så rent lite om frimurer systemet med sine hemmelige grader og spessielle hemmelige ritualer.
Det er noen solide kilder du viser til her :(legg spesielt merke til "reklamene" på www.worldnetdaily.com de forteller deg alt du trenger å vite før du har lest en eneste artikkel)
Misforstå meg rett : Scientologene er noen tullinger, men du og dine er jeg langt mer engstelige for i praksis. Jeg drar dere alle over en kam.. ;D
Ps du kunne jo ha benyttet sjansen til å nevne Israel i denne tråden ? ehh.. nei det gjorde du visst ja.. ;D
Jeg blir ltt skremt av å lese at noen tenker sånn.. Mener du at jeg er en erke-kommunist da som ikke er enig med Bush? Fant Bush anti-krist i Irak da? Er vi kommet noe nærmere guds rike på jord?USA blir nok mer liberalt etter neste valg.
Bush får såpass med pepper fra sosialist-diktatur tilhengerene at han neppe sitter en periode til.Da er det plutselig ingen som står oppimot diktatur maktene i verden,og veien skulle ligge bra tilrette for antikrist.
Burde vel forsåvidt ikke vere helt usansynlig at dette kommer til å skje i løpet av året ;
http://www.associatedcontent.com/article/116358/pat_robertson_predicts_deadly_attack.html
Dette kan sikkert også vere ganske effektivt mot et par sentrale mål i New York og London ; http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=44017 ?
Norge er også nå spissen for å gjenopprette støtten til terrororganisasjonen Hamas,og det kommer ikke som noen overaskelse.Tror nok Norge snart kommer til å merke følgene av å stå i spissen for kampen mot Israel.
Hilarious
Javisst, www.xenu.net er et godt sted å starte. At det er mulig å forføre/lure så utrolig mange mennesker på det grunnlaget scientologien bygger på er helt utrolig.Kan nok dra frem langt mer seriøse sider som forteller om Scientologkirken.
Because he's truly the biggest wanker of them all.Hvor mye (unnskyld uttrykket) faenskap har en mann lov til å gjøre hvis han hevder at han har mandat fra gud? Hvordan vet vi at han er guds høyre hånd og ikke en sjarlatan?
Kanskje Bush også er en ny Messias, hvem vet egentlig. Hadde vært greit å prøve å spikre ham opp på en trestolpe for å se om han klarte å kravle ut av bunkersen noen dager etterpå.Hvis Bush sier at han har att en visjon fra gud om å bombe Irak sønder og sammen fordi Saddam var en kjernekompis av Bin Laden og ellers hadde tonnevis med atomvåpen i kjellern... Skal vi da resignere med at det tross alt er guds vilje, eller skal vi sepå fakta i saken?
Hvorfor skulle Gud tale til deg, du har jo altfor få våpen vil å være viktig. Tro måles i megaton!Dersom jeg hevder at jeg har fått en visjon fra Gud om at vi må stå sammen mot Bush, hvem er det da som får låne ditt øre?
Han kan jo bare invadere et par land til. Iran, Mexico og Burkina Faso ville vel passe. Og så sprenge denver dammen i all stillhet og inføre unntakstilstand. Men ellers vil han nok slite, selv de kristne ser ut til å forlate den synkende skuta nå.Hvor mye støtte mener du at Bush trenger for å sitte en periode til, sånn rent utenom de tekniske forandringene han må gjøre i grunnloven?
Bush sitter ikke en periode til. Garantert. Det har kommunistene i USA sørget for. 8)Bush får såpass med pepper fra sosialist-diktatur tilhengerene at han neppe sitter en periode til..
Det var da svært så mange spørsmålJeg blir ltt skremt av å lese at noen tenker sånn.. Mener du at jeg er en erke-kommunist da som ikke er enig med Bush? Fant Bush anti-krist i Irak da? Er vi kommet noe nærmere guds rike på jord?
Hvor mye (unnskyld uttrykket) faenskap har en mann lov til å gjøre hvis han hevder at han har mandat fra gud? Hvordan vet vi at han er guds høyre hånd og ikke en sjarlatan? Hvis Bush sier at han har att en visjon fra gud om å bombe Irak sønder og sammen fordi Saddam var en kjernekompis av Bin Laden og ellers hadde tonnevis med atomvåpen i kjellern... Skal vi da resignere med at det tross alt er guds vilje, eller skal vi sepå fakta i saken?
Dersom jeg hevder at jeg har fått en visjon fra Gud om at vi må stå sammen mot Bush, hvem er det da som får låne ditt øre?
Hvor mye støtte mener du at Bush trenger for å sitte en periode til, sånn rent utenom de tekniske forandringene han må gjøre i grunnloven?
Jaja, det må vær plass til alle meninger her. Det som overrasker meg er at det tross alt står mye bra i (spesielt) det nye testamente. Det er jo leveregler som har stått som modell for mye av vår kultur, enten man liker det eller ikke. Men når man ser på praksis så ser man gang etter gang at mange kristne greier å alliere seg med mørkemennene. De som ikke respekterer liv, de som ikke snur det annet kinn til, de som går historien og moralen om fariseerne en høy gang. Hvorfor er det slik?
Hvordan kan et foster i magen være verdt veldig mye (og i enkelte tilfeller drap av voksne sivile), mens en haug av sivile muslimer ikke er verdt noe som helst? Hvordan kan diffuse utsagn i en 2000 år gammel bokforsvare utstøtning av annerledes-tenkende som ikk gjør skade på andre? Hvorfor er man så fryktelig opptatt av hva andre foretar seg og ikke skal få foreta seg i stedetfor å utøve selvkritikk?
-k
Ser man det ja,tilbedelsen er allerede igangPå tide å gjernniføre en gammel god tradisjon for å bli kvitt disse samfunnssykdommene:
![]()
All hail Tom Cruise!
![]()
Jeg har ingen problem med at du skal få ha din tro i fred. Når du bruker religion som argumenter for hvordan politikk skal utformes så må jeg dog få besvare med mine forestillinger.Det var da svært så mange spørsmål![]()
Og jeg kan ikke svare på noen av de.![]()
<anti-islamsk propaganda>
...
<pro-kristen propaganda>
...
På tross av sparket jeg gav deg tidlgere så ser det fremdeles ikke ut til at du har fått med deg at det amerikanske valgsystemet tillater presidenter å sitte i maksimalt to perioder a 4 år, hvor Bush heldigvis nærmer seg slutten.Jaja,jeg vet ikke,men jeg tror dere har helt rett i at verden hadde vert et roligere men mindre demokratisk sted viss ikke Bush satte seg sånn oppimot desse regimene.Jeg tror ikke han får en ny periode,men før han går av kan vi risikere en storkrig,jepp det tror jeg.
Hvis jeg hadde delt din tro så hadde jeg vært helt enig ja. Det er bare så synd at ikke flere (tilsynelatende) religiøse mennesker tenker slik. Kan det være at mørkemenn som Bush egentlig ikke bekymrer seg for "dommen" siden han sitter på bakrommet med oljemilliardene og tar hele religionsgreia helt med ro?Det har vert gjort grusomme ting i guds navn ja,og de vil få sin rettferdige dom av en rettferdig Gud.
Ooops,det forteller vel sitt om hvor veldig opptatt jeg er av politikk :På tross av sparket jeg gav deg tidlgere så ser det fremdeles ikke ut til at du har fått med deg at det amerikanske valgsystemet tillater presidenter å sitte i maksimalt to perioder a 4 år, hvor Bush heldigvis nærmer seg slutten.
Men hvorfor quotet du alt dette viss-vasset da ? :Ooops,det forteller vel sitt om hvor veldig opptatt jeg er av politikk :![]()
USA blir nok mer liberalt etter neste valg.
Vel det er vel det som er spørsmålet.. Denne karen er nok rimelig clueless i alle fall :Jeg er ikke sikker på hvilke motivasjoner USA hadde for å gå inn i Irak,men det virker som det er nok av de som vet så jeg overlater ordet til de.
Det kan du nok ha rett i :Vi går uansett spennende tider i møte.
Er du nå så sikker på at det er viss-vass ?Men hvorfor quotet du alt dette viss-vasset da ? :
du evner jo ikke å forsvare det engang så.. og se på kildene dine da mann !! Kom deg ut i verden, den er ikke så farlig som du tror..Er du nå så sikker på at det er viss-vass ?![]()
Interessant at du nevner det, kanskje dette er noe 1 milliard muslimer også burde spørre seg, da deres tro ene og alene baserer seg på at Muhammed fikk beskjeder fra Allah som han var så vennlig å videreformidle til menneskene rundt ham.Hvor mye (unnskyld uttrykket) faenskap har en mann lov til å gjøre hvis han hevder at han har mandat fra gud? Hvordan vet vi at han er guds høyre hånd og ikke en sjarlatan? -k
Jo. Konsekvensen av det ville være at Bush har løyet til sitt eget folk og sine allierte når han krevde at "either you are with us or against us" i et selv-erklært korstog for å fjerne en diktator som besatt masseødeleggelsesvåpen og som hadde støttet Bin Laden i angrepene 9/11.Hva om Bush sin motivasjon er at han vil fri de som bor under desse diktaturene fra deres undertrykkende styre...
Det mest fornuftige du har sagt til nåDet er da selvsagt grusomt å se på nyhetene hver dag at en bombe har gått av i Bagdad og mange uskyldige mister livet,og som ganske sikkert ikke hadde skjedd viss USA ikke hadde gått inn i Irak.Alle de stakkars soldatene som blir sendt dit mot sin vilje og som kanskje må bøte med livet og deres familiers usikkerhet og sorg,javisst er det tragisk.Alle de trillioner skattepengene Bush smeller avgårde på desse operasjonene som kunne vert brukt til gode formål for amerikanere og andre rundt om i verden.Så det er ikke det at jeg ikke ser hva som foregår.....
Jeg hadde ikke hatt noe imot å røkt enn vannpipe med verken Saddam,Mahmoud Ahmadinejad eller Arafat,men jeg er takknemlig for å ikke ha vokst opp under deres styresett som er en direkte link til deres religion.På samme måte mener jeg ekte demokrati kommer fra kristendommen.