Tok med meg en tysker, en Svolværing med narvikdialekt og ho Kari. Ut på tur.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.806
    Antall liker
    13.464
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Lenge siden siste besøksrapport herfra, på tide å gjøre noe med det.

    Oppskriften er som vanlig. Menn møtes på øde sted, kjører videre i samme bil. Musikk, skravling og kaffe med nogo attåt.
    Booster hifi-interessen og gir nye musikkimpulser. Sterkt anbefalt.

    Tydelig skilting og flott kjørevær denne dagen! Ut på tur, aldri sur :)


















    En squeezebox må man ha. Har ikke sett at den har blitt skutt med zerostat tidligere, men det meste av tweak fungerer jo så.....











    Bohemen lever











    En Rega er slettes ikke dumt, spiller musikk de der!











    En Storm V sørger for bulder og brak helt nederst.











    Som i flere av disse anleggene med opplyste grønne logoer, så er det også her ekstra strømforsyning.











    Naim og bananplugger hører sammen, disse høyttalerne er også populære sammen med Naim.
    Selv om konstruktøren mener det er ett fett hvilken forsterker du benytter og gir deg et par gratis høyttalere dersom du kan høre forskjell på forsterkere. ;)

     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.806
    Antall liker
    13.464
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    SuperNaiten som faktisk har vært på besøk hjemme hos meg.
    Den gangen var den bittelitt mer lukket i toppen enn SAM og kanskje litt rundere helt nederst.
    Men det var uten HiCap og denne gangen ble SAM (tyskeren) med meg over til SuperNait sin hjemmebane.
    Alltid moro å nerde litt når vi har hifitreff! ;)














    Hele elektronikkstabelen

    Squeezebox med Teddy Pardo PSU
    Rett inn i SuperNait som har innebygget DAC

    Rega RP3 med TT-PSU og PU byttet til Soundsmith Boheme
    Naim Stageline foret med strøm fra SuperNait

    SuperNait selv tilkoblet HiCap.
    Naim høyttalerkabler til Harbeth SHL5 og selvsagt REL sine egne kabler for høynivåtilkobling av Storm V.

    Høyttalerstativene er en lett omskriving av Hi-Fi klubbens gamle slagord; "Krakk, ja takk!" :D



    Sølvplatesnurrere fra Naim og Meridian på utstilling. Sånt noe brukes ikke nå til dags. ;)
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.806
    Antall liker
    13.464
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Foran et så nøye sammensatt og godt komponert anlegg var det bare å sette seg ned og nyte, etter at medbrakte minnepenner var overført til vertens server.
    Utsikten som viste seg mellom høyttalerne var i alle fall ikke negativt for stemningen i lyttestolen! Utover kvelden enda flottere med lys fra mange hus som stjerner i det fjerne. Bonus! :)








    Høyttalerne er satt opp med god avstand til vegger og lytteposisjon har mye luft til bakvegg. Perfekt blanding av mancave og stue. Tydelig at verten vår er sjefen i huset. Lofotværingen og jeg selv har tøfler på og ikke like stort spillerom. :D

    Lyden var til å smile av fra første anslag. Med REL til å fylle på nederst kan høyttalerne stå der de gir best lydbilde og hvor de uten drahjelp vil være litt for lette på foten. Her var det bare å slenge opp føttene og nyte!

     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.806
    Antall liker
    13.464
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Hehe, Griff! Lyden var gull i alle fall. Kjente komponenter for deg dette også?
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Hehe, Griff! Lyden var gull i alle fall. Kjente komponenter for deg dette også?
    Tja, har vel forsåvidt hørt om Naim og Harbeth..

    Lekre bilder, men savner litt utdypende tekst. Litt sakprosa og skjønnlitteratur i en herlig mix ønskes.
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.806
    Antall liker
    13.464
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Vanskelig å si noe bastant om lyden fra anlegget er mest høyttalere, DAC eller forsterker.
    Det er jo "pakken" jeg hører på.
    Men siden jeg har hørt SuperNait i eget anlegg så kan jeg driste meg til å si noe om at lyden i stor grad er Harbethene og rommet de spiller i. Tror jeg. :)



    Medbrakt Kari i 24/96 forteller om at det har kommet nokka nytt i mellom oss.....
    Jeg smiler. Harbeth leverer!
    Dette er ikke imponatorlyd, dette er ikke masse piff i toppen selv om det er superdiskant.
    Dette oppleves snilt og behagelig, varmt og fyldig, Fylden i mellomtonen beholdes også selv om REL slås av med fjernkontrollen.
    Selv om det oppleves snilt og behagelig så er alle detaljer med, faktisk veldig detaljert og lag på lag med informasjon.
    Men aldri påtrengende eller skarpt, likefullt både plutselig og direkte. Harbeth leverer!

    REL Storm V er helt tydelig kraftigere og mer kontant enn de to T-5 jeg selv hadde. Satt så lavt i delefrekvens som det er gjort her og med riktig nivå så blandes det (på REL vis) helt strøkent med Harbeth. Men jeg tar meg selv i å tenke at sub nesten er bortkastet så vanvittig bra som Harbeth spiller oppover. Hadde de skulle regjert alene så måtte de nok vært noe nærmere bakvegg enn i dag.

    Sliter litt med å finne ord som beskriver det Harbeth gjør, men tror formidlingsevne er et godt et. Fokuset på lyd forsvinner fort og det blir erstattet med å dykke inn i musikken. Det er også veldig positivt å høre dynamikk og engasjerende lyd selv på lavt volum.







    Så var tyskeren varmet opp og skulle inn på benken.
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.926
    Antall liker
    27.628
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Glimrende foto og beskrivelse så langt RoDa, Harbeth lager flotte produkter,
    herlig musikalske.

    ShineySmileysSmile.jpg


    / morten
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.822
    Antall liker
    707
    Torget vurderinger
    4
    Utrolig hva du får til med et kamera og en datamaskin RoDa. Eg er imponert!
    Som eier av anlegget må jeg få takke for flotte bilder, gode tilbakemeldinger og en særdeles hyggelig førpåskekveld.

    Artig at vi fikk til en sammenligning mellom engelsk og tysk forsterkning også, men det kommer du vel tilbake til ;)
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.259
    Antall liker
    8.267
    Sted
    Oslo
    Flotte fotos. Som allttid når RoDa har camera;).


    mvh
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.806
    Antall liker
    13.464
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8


    Oppvarmet tysker. Litt uforutsette problemer som medførte henting av Cambridge DacMagic (tror jeg?) fra kjelleranlegget. Dermed ble det både forsterkerbytte, DACbytte og sannsynligvis i tillegg endret volum. Ting som burde gjøre forskjellene flere og større. I så fall, skuffet.no.
    (Planen var å benytte den innebygde DACen i SuperNait, men dette fikk vi altså ikke til.)

    Litt lysere, litt mer på, litt tynnere og litt "grått". Vel, vi får høre på dette og koble tilbake til SuperNait med Cambridge som kilde etterpå.
    Etterhvert som musikken snurrer blir det mer tydelig at det er små, om noen, forskjeller. Igjen dette vanskelige med lydnivå og hvor mye det betyr for hva man synes.

    Tilbake til SuperNait med Cambrigde som kilde. Jaha, var det forskjell? Vel, vi får vel enten skylde på at Harbeth er så lite gjennomsiktige at forskjellene maskeres, eller at Cambrigde er en så dårlig DAC at den ødelegger... I eget anlegg syntes jeg at SuperNait var litt rundere i bassen og litt mørkere/avrundet oppover. Det siste kan fortsatt være tilstede, men i liten grad, mens det høres ut som det første er forsvunnet - sannsynligvis grunnet HiCap?
    En slags konklusjon er at Alan Shaw har klart det som han påstår, å lage høyttalere som er så lettdrevne at de ikke fremprovoserer forskjeller på forsterkere.
    En annen slags konklusjon er at både SuperNait og SAM V2 er såpass vellykkede forsterkere at de låter bra og temmelig likt begge to.

    Men vel så spennende var det å gå tilbake fra Cambridge som DAC til den innebygde i SuperNait. Da faller tingene på plass. DACen bygger på det som er de gode egenskapene i anlegget (og forsterkeren). Utsøkt stemmegjengivelse med lag på lag av detaljer, og en generelt lettflytende og lett mørk gjengivelse. Et veldig bra eksempel på hvor man kan stoppe i jakten på "bedre"*.

    * - Det er lett å jage etter mer detaljer, mer "oppløst" lyd og et anlegg som avslører dårlige innspillinger og setter kun de tre referanseinnspillingene du har i et veldig godt lys. Villspor, sidespor og blindvei, ikke gå dit. Kunsten er å finne balansen.








    Et godt sammensatt og vellydende anlegg var det vi fikk høre på denne kvelden. Takk for gjestfriheten og opplevelsen, Liotheles! :)













    Vel hjemme igjen var solskinn blitt til måneskinn.
    Kvelden var - for meg - nok en bekreftelse på at hi-end er mest tullball, det finnes store musikkopplevelser i anlegg som er mer moderat priset så lenge de er satt opp for å tilfredsstille hva eieren mener er god lyd. Gjennomgående er det de mer moderate oppsettene som gir meg mest fot, både fordi de gir troen på at godlyd ikke må være ruinerende dyrt og fordi disse anleggene ikke har så mye å bevise. ;)

     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.806
    Antall liker
    13.464
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    ...og ja, Rega RP3 med TT-PSU og Soundsmith Boheme låt knallbra. Levende, lettflytende og behagelig. Den Living Stereo skiva som ble satt på var ren fløte.

    ...og ja, det er fortsatt en nysgjerrighet lurende i bakhodet. Hva ville Rega DACen gjort i dette oppsettet? Vi får ta opp tråden, i vår lille klubb. ;)
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Kjempeflott Rolf! Kunne skrevet mye om tekst og bilder, men er tom for bokstavkjeks og med 1,5 time med søvn etter endt nattevakt blir det bare tåkeprat og tøys, men kort sumert: Supert at du gidder!
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.495
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Tusen takk for fint lese og skue RoDa :cool:
    Slikt varmer mer enn påskesolen.

    Takk til Liotheles for å åpne hjemmet for fotografering etc.
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.806
    Antall liker
    13.464
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Kjempeflott Rolf! Kunne skrevet mye om tekst og bilder, men er tom for bokstavkjeks og med 1,5 time med søvn etter endt nattevakt blir det bare tåkeprat og tøys, men kort sumert: Supert at du gidder!
    Takker og bukker, Griff!
    Ofte vanskelig å skrive side opp og ned om anlegg som dette som "bare" spiller jævli bra. Men håper jeg klarte å gi inntrykket av at dette var gode greier. :)

    snakkes
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.822
    Antall liker
    707
    Torget vurderinger
    4
    Kjempeflott Rolf! Kunne skrevet mye om tekst og bilder, men er tom for bokstavkjeks og med 1,5 time med søvn etter endt nattevakt blir det bare tåkeprat og tøys, men kort sumert: Supert at du gidder!
    Takker og bukker, Griff!
    Ofte vanskelig å skrive side opp og ned om anlegg som dette som "bare" spiller jævli bra. Men håper jeg klarte å gi inntrykket av at dette var gode greier. :)

    snakkes
    Takker så mye for flotte bilder og rosende omtale fra Roda og andre, men siden Griffen har enda bedre Naim utstyr, og samme HT, så er jeg veldig nyskjerrig på en "hjemme hos" reportasje fra Grenland også. Roda må vel ut på tur med kamera og nyvaskede ører igjen ;)
    På Naim forumet har vi forresten avtalt et treff i Harbeth & Naim klubben hos meg i april, men etterhvert må vi komme oss ned til Thomas og høre hans oppsett :)

    For min egen del er nye stativer og hicap oppgradering neste skritt på oppgraderings-karusellen...... håper det blir bra ;)
    Hvordan syns du forresten XF stativene fungerer Griffen?
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Hei Liotheles. XF stativene er under produksjon fremdeles. Produksjonstiden er 3-4 uker og med Påsken midt i mellom så kan det fort være 3 uker til de står her i hjemmet. Det er ikke noe hastverk med stativene, men Supercapen min kunne gjerne blitt litt husvarm snart. Moderforumet melder om 8-9 uker og der er jeg riktig snart.
    Vi må virkelig få til et møte hjemme hos deg i April!
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    19.755
    Antall liker
    10.550
    Torget vurderinger
    10
    Alltid gøy med sånne tråder.

    Har aldri hørt klassiske Harbeth men jeg kan tenke meg at bred baffel og 8 tommer gir en helt annen klang i bassen enn moderne slanke høyttalere med 6,5 tommere? .......eller? Fortell :)
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.822
    Antall liker
    707
    Torget vurderinger
    4
    Alltid gøy med sånne tråder.

    Har aldri hørt klassiske Harbeth men jeg kan tenke meg at bred baffel og 8 tommer gir en helt annen klang i bassen enn moderne slanke høyttalere med 6,5 tommere? .......eller? Fortell :)
    Det spesielle med 8" Radial elementet til Harbeth ligger nok ikke i bassen men i den flotte organiske og detaljerte mellomtonegjengivelsen.
    Som RoDa så fint beskriver det er det lag på lag med informasjon som fremkommer, men på en måte som ikke fremtvinger lyttetretthet men snarere får deg til å sette på plate etter plate :)
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    19.755
    Antall liker
    10.550
    Torget vurderinger
    10
    Høres ut som om det er akkurat slik jeg liker det. Husker for 20 år siden, hadde et par Snell stativhøyttalere i lukket kabinett med 8 tommer. Det var mer kropp i midbassen enn med dagens moderne slanke 6,5 tommere konstruksjoner.
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.822
    Antall liker
    707
    Torget vurderinger
    4
    Hei Liotheles. XF stativene er under produksjon fremdeles. Produksjonstiden er 3-4 uker og med Påsken midt i mellom så kan det fort være 3 uker til de står her i hjemmet. Det er ikke noe hastverk med stativene, men Supercapen min kunne gjerne blitt litt husvarm snart. Moderforumet melder om 8-9 uker og der er jeg riktig snart.
    Vi må virkelig få til et møte hjemme hos deg i April!
    Jaja, den som venter på noe godt etc etc ....... ;) XF stativene kommer nok til å fungere utmerket.
    Jeg har kjøpt (men ikke fått) Foundation Stands til mine SHL5 jeg. Fikk et tilbud på et demopar. Tror de blir bra.

    Foundation Speaker Stands : Models

    Så Supercap'n bruker såå lang tid på å fungere optimalt altså? Er den sånn nå at den låter bra den ene dagen og skitt neste?
    Skal sende inn min Hicap til DR oppgradering snart og håper ikke det tar så lang tid og få ut godlyden.

    Skal sjekke kalenderen etter påske og komme opp med et par alternative datoer. Vet du om Jason er her på Sentralen? Så kunne vi tatt det på PM tenkte jeg.
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Jeg trodde at alt skulle være på stell etter ca 5 uker, men kikket litt på moderforumet når ting fortsatt ikke var opptimalt når den tiden var kommet. Den er inne i en periode hvor den låter som en Hicap, men den har sluppet seg løs ett par ganger denne uken så jeg vet hva jeg har i vente.
    Satt og hørte på musikk i går hvor plutselig alt låt som det kom igjennom en trakt med ekko og alt og plutselig låt det nydelig før lyden plutselig satt spikret i H/V kanal. Jeg er heldigvis ferdig med perioden hvor det låter slankt.

    En DR oppgradering endrer bare reguleringen og ikke cap'ene så det bør gå fort å få tilbake godlyden.

    Jason er ikke registrert, men jeg vet at han følger med. Jeg har tlf nr hans så jeg sender han en sms til uken.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    49
    Nok en flott reportasje RoDa, takk !
    Det er fint å komme over slike positive og kjekke (Rogalands utrykk) tråder med masse flotte bilder.
    Takk til Liothles for å åpne stua si for oss andre , må også si grattulere med et nydelig anlegg .
    Naim og Harbeth har overrasket meg også med å spille musikk på en måte som gjør at skuldrene senkes litt.
    Kritikeren i meg får ta seg en pause, og musikkelskeren kan finne frem plate etter plate og nyte livet :)
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    Forbannet trivelig tråd Roda :cool: tusen takk.
    Nydelig anlegg du har Liotheles.

    Som du er inne på RoDa er det viktig å putte finger`n i jorda av og til, og ikke halse hodeløst avgårde etter ytterligere "høy ræv" oppgraderinger.
    Det kan fort gå galt, og bli fryktelig dyrt.
    Dog må det sies at enkelte av gutta med anlegg i elevert prisklasse har funnet gull, synes JEG.
    Men det trenger ikke koste hundretusner pr komponent.
    Selv spiller jeg jo på "utgamle" DP-komponenter, engelske panelovner fra like etter krigen (men hvilken krig? For you to find out, and for me to know :cool:), og en yngre tysk panzerfrøken som spinner digitalis. Smått slemme nypriser, men samlet over tid er det aldeles overkommelig.
    Og som det spiller. Har jeg sagt dette før kanskje :rolleyes:
    Du er hjertelig velkommen RoDa.

    Ellersmessig skjønner jeg at Griffenfeldt bør settes opp på plan over "voldgjesting".
    Ser veldig frem til å møte den blide morosamme herren nede på de gotiske elvesletter.
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.806
    Antall liker
    13.464
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Takker og bukker :)
    @E.I.A. Ja, det var særdeles hyggelig å høre hva Harbethene og Naim sammen klemmer ut av musikkglede.

    @Powern. Det hadde vært veldig hyggelig. Med diaréen som kommer i følge med medisinene jeg døtter i kroppen nå, så er det nesten så TV-titting på dass frister like mye som anlegget :D :D :D
    Synes også det finnes veldig gode "høyræv" anlegg som gjør alt veldig bra, det morsomme med de noe mer budsjettvennlige er at de vellykkede klarer å gjøre det meste så bra at man ikke husker å savne det som mangler.
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    Takker og bukker :)
    @E.I.A. Ja, det var særdeles hyggelig å høre hva Harbethene og Naim sammen klemmer ut av musikkglede.

    @Powern. Det hadde vært veldig hyggelig. Med diaréen som kommer i følge med medisinene jeg døtter i kroppen nå, så er det nesten så TV-titting på dass frister like mye som anlegget :D :D :D
    Synes også det finnes veldig gode "høyræv" anlegg som gjør alt veldig bra, det morsomme med de noe mer budsjettvennlige er at de vellykkede klarer å gjøre det meste så bra at man ikke husker å savne det som mangler.
    Huffda :p
    Men TV-titting på dass fikser vi lett hos meg vet du :rolleyes:
    Det er som kjent noe dritt å kjøre møkk.

    Invitasjon er åpen, og må ikke effektueres nå under din rekonvalesens eller før utgangen av april.
    Håper medisinene for orden på tarmsystemet.
    God bedring Roda.
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Trur dere alle burde få dere en suite på neste hifimesse sammen med no glidemiddel ;););)
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.822
    Antall liker
    707
    Torget vurderinger
    4
    Nok en flott reportasje RoDa, takk !
    Takk til Liothles for å åpne stua si for oss andre , må også si grattulere med et nydelig anlegg .
    Forbannet trivelig tråd Roda :cool: tusen takk.
    Nydelig anlegg du har Liotheles.
    Takker og bukker for tilbakemeldinger EIA og Powerpoint.

    Og håper at RoDa tar seg flere turer i distriktene for slike hjemme-hos besøk.
    I tillegg til at du tar flotte bilder skriver du også velformulert, presist og underholdende.

    Keep up the good work :)
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.806
    Antall liker
    13.464
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Gjenvisitt!

    Ho Tina hadde klappet burgere og Liotheles grilla. 8) Stor stas!



    Siden sist hadde verten bunkra opp med tweaks, og til og med en reservesqueezebox i hylla. Futureproof.

    1-IMG_3226.jpg








    Men ting var ikke så vel, han hadde fått en ny venn. På Krix-stien var han! :eek:

    2-IMG_3224.jpg









    ....og så røra han fælt

    3-IMG_3216.jpg










    Verst av alt var at han gikk rundt og mumlet "Svaret er 33, svaret er 33, svaret er 33...."
    Ble rent bekymret vi to som kom til gards ;)

    4-IMG_3223.jpg
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.806
    Antall liker
    13.464
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Så var det tilbake til de gode gamle dagene, hvor alt var så komplisert.
    Vinyl er enkelt nok det.

    1-IMG_3217.jpg










    Men for en Regaindianer så blir det kaldsvette av sånne armer :O

    2-IMG_3218.jpg









    Volumknott er flott!!

    3-IMG_3220.jpg








    Men alle disse knottene gir en vinglepetter beslutningsvegring....

    4-IMG_3219.jpg
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.806
    Antall liker
    13.464
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Heldigvis var noe ved det vante.
    Rega med Groovetracer på bak.

    1-IMG_3204.jpg



    Kul og bred profil med monstervekta fra Silicon Valley 8)

    2-IMG_3205.jpg



    Bohemen lever, fortsatt ;)

    3-IMG_3206.jpg




    mvh
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn