tkr goes digital- tkr sitt anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    6.653
    Jo, det tror jeg på.

Ellers er det min oppriktige mening at alle her, om i sitt eget lønnkammer eller offentlig her på forumet, har rett til å synge med det nebbet en nå engang har. Musikk er musikk. Ingenting er mer riktig enn noe annet. tkr har talt! 😠

Som plaster på såret for å ha holdt narr av prog, noen stemningsbilder fra et vinterlig Marken:

Vis vedlegget 689849

Vis vedlegget 689852

mvh
    Den cafèn så trivelig ut :cool:
    Ditt må jeg en tur etter å ha vært vinylsjappa.

Og ja, musikk er musikk, og alle må få lov til å synge med det nebbet de har.
    Men det er opp til enhver å hygge seg med den musikken man liker ;)

Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    26.747
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    38
    Flotte og stemningsfulle bilder fra Marken! Hvis jeg hadde sunget med det nebbet jeg har, ville du ikke uttalt at alt er flott musikk. Noe bør også forbigås i øredøvende stillhet 😄

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    26.747
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    38
    Nå synes jeg virkelig de er ørlite "storsnuda" som man ville sagt på mine hjemtrakter caftein. Me lige det ikke!
    Og ja, god variert bruk av instrumenter som veves sammen er godt for kropp og sjel i stedet for remjende vokal over intetsigende puber tale temaer.
    Og nei, jeg er ikke videre interessert i hva man kan gjøre med et triangel, men utklingingen av anslaget på trianglet der i mot. Da snakker vi :cool:
    Og vist er jeg glad stemmebånd, dvs. god vokal, gjerne over flere oktaver som en mengde quinder er gode på.
    Derav også min fasinasjon for alvedronningen fra Færøyene som har en fantastisk stemmeprakt i tillegg til å være vakker.
    Men også vokal hvor særpreg og innlevelse legges i fremføringen so de herrer Tom Waits og Nick Cave.
    Så får cafteinen kose seg med sine puber tale en tone vræl fra obskure "boyband" fra glamrockens og pønkens tid ;)
    Jeg lytter heller til "skrikhalsen" Robert Plant, og hans svirebrødre fra den gang da med bandet Blyballong!
    Jøje meg, me lige det ikke. Sørlendinger kan vel vanskelig bli mer indignert på trykk enn det 😎😄 Jeg vet jo at du heldigvis har bredere smak enn krautrock og lyshårete snuskepiker fra øyene. Nå vet jeg jo også hva som blir julepresangen din neste år. Må bare finne ut av hvilken tid på året de selger ut trianglene til fordelaktige priser 😄

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    13.843
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    1
    Jøje meg, me lige det ikke. Sørlendinger kan vel vanskelig bli mer indignert på trykk enn det 😎😄 Jeg vet jo at du heldigvis har bredere smak enn krautrock og lyshårete snuskepiker fra øyene. Nå vet jeg jo også hva som blir julepresangen din neste år. Må bare finne ut av hvilken tid på året de selger ut trianglene til fordelaktige priser 😄
    Måtte bare google litt:

En triangel koster 30 spenn før evt. rabatt! Nesten ikke bryet verdt å vente på mer fordelaktig pris. Du trenger bare å pante noen ølflasker for å få den handelen i boks. 😃

mvh

Sluket

TAFNAP
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    52.035
    Torget vurderinger
    14
    Hvorfor synge det som kan spilles... Vokal er en uting og har ødelagt mange flotte innspillinger!!

Mvh
    Sluk
    FTBAVIM

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    26.747
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    38
    Måtte bare google litt:

En triangel koster 30 spenn før evt. rabatt! Nesten ikke bryet verdt å vente på mer fordelaktig pris. Du trenger bare å pante noen ølflasker for å få handelen i boks. 😃

mvh
    Kanonbra! I min godhet er det da mulig jeg tar meg råd til å kjøpe en til hvert familiemedlem. Blir rene progbandet på Klavestadhaugen da 😊

• Haha
    Reaksjoner: tkr

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    13.843
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    1
    Kanonbra! I min godhet er det da mulig jeg tar meg råd til å kjøpe en til hvert familiemedlem. Blir rene progbandet på Klavestadhaugen da 😊
    Fritt for å ikke være tilstede når alle familiemedlemmer skal spille hver sin 10-minutters triangelsolo! 🤣

mvh

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    6.653
    De vil bli behørig hengt opp ute i vinden sammen med den milde giver :whistle:
    Og så fikk man jo en lang rekke med glimt på teflondisken hva som kan og vil bli fine julegaver til cafteinen :giggle:
    En tur over sundet må jeg også med et par jammerkommode innspillinger til den godeste dyrlegen.
    Jeg vil selv påse at platene avspilles i ført hørselsvern.

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn